3 stycznia 2014

For Enjoy Stardoll By Rei

Tą grafikę zaczęłam kilka dni temu, na potrzeby pobawienia się html, ot tak, bez większego powodu. Ponieważ już bardzo dawno obiecałam pewnej osobie grafikę, a nie miała ona żadnych wymagań, więc stwierdziłam, że skończę tę, ponieważ ma dość ciekawą kompozycję, a poza tym, wyszła mi naprawdę inaczej. Spójrzcie: 


white background


Przez przypadek w wersji warstwowej na samym końcu usunęłam sobie kawałek nóg na dole, ale cóż, nie chciało mi się ich jeszcze raz rysować, więc tak zostało.



Już niedługo nowy wygląd bloga.
Migonetta

Edit: Przepraszam za zamknięcie bloga, ale miała problemy z bloggerem. Nigdy, przenigdy nie wgrywajcie szablonów nieznanego pochodzenia. Nie można ich potem usunąć, bo blokują niektóre funkcje bloggera, jeszcze czegoś takiego nie widziałam. Ale już w normie, odświeżyłam stary nagłówek, aby zawitała taka pogoda jak za oknem, czyli wiosna w styczniu... Ale jak widzicie zostawiłam Eric'a na zaspie śniegu.

10 komentarzy:

  1. Włosy i wzorek na kombinezonie są wykonane bardzo ładnie. Podoba mi się to w twojej technice, że nie nakładasz bardzo dużo cieni, ale całość wygląda fantastycznie. Ja nie znalazłam żadnych błędów... Dziwić się? :D Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten rodzaj minimalizmu. Róż, który mnie nie drażni. Kiedy będzie można zobaczyć to cudo na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że na początku mi się nie podobała, a zaledwie 15 sekund później zaczęła mnie ta praca intrygować i jestem zachwycona, czymś takim innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks!!! It looks GREAT!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło bardzo oryginalnie i wszystko fajnie wygląda, ale jakby tło napisu byłoby innego koloru, to byłoby jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej by było gdyby facio miał inny kolor spodni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna ! Świetny pomysł z połową doll XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to myślałam, że to zapowiedz bo jest ucięta doll. Ale fajna fajny pomysł ogółem.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, chciałaś wgrać szablon? Szkoda, że się zepsuło, mi się już te zwykłe przejadły XD

    OdpowiedzUsuń