5 stycznia 2014

Nowy wygląd!


Tym razem już na dłużej, ponieważ znalazłam wreszcie to czego szukałam. Nie jest stardoll'owo, bo to nie jest blog stardoll'owy, to blog o moim hobby, jakim jest grafika. Pewnie, wypadałoby samemu sklecić szablonik, ale cóż zrobić, gdy dopadnie miłość do innego (...szablonu oczywiście) Ja przeglądając Deviantart natkęłam się na profil Roksany: http://roxxia.deviantart.com/ gdzie znalazłam całą masę ślicznej grafiki i zdjęć, więc polecam, pooglądajcie. A także ten szablon a uroczym napisem 'AT WORK', który tak mi tu pasował, że nie mogłam się powstrzymać. Kolorystyka, tło postów, to że się tu wszystko przesuwa po najechaniu kursorem, ach strasznie mi się podoba, o to chodziło. Macie dostęp do wielu widgetów, np. popularne posty. A moim noworocznym postanowieniem, jest nauczenie się szabloniarstwa. 
Dziękuję za przeczytanie, jak zwykle u mnie zbyt długiego tekstu o niczym. 



A jakie Wy macie postanowienia? Co dostaliście pod choinkę? Zadowoleni ze świąt? Spotkaliście się z rodzinami w licznym gronie?  Porozmawiajmy :]

Migonetta


16 komentarzy:

  1. Wybacz, za wszystko co powiem XD
    Bardzo mi się podoba nagłówek, ale nic poza tym. Te ramki w ogóle do mnie nie przemawiają, wg mnie nie wygląda to razem fajnie :/ I ten widget z tym 'I love my blog' też nie bardzo. Ale nie przejmuj się, ważne żeby się tobie podobało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widget jest tu dlatego, że zamieszkuje tego bloga od początku jego istnienia, z tym, że zawsze był na samym dole i nwm w sumie czemu teraz wylądował na górze. Dziękuję za opinię :)

      Usuń
  2. Mi się niezbyt podoba, bardziej wolałam tamten wygląd bloga, ale to twoja strona więc niech będzie jak ci się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, ładnie. Tylko proszę niech będzie na środku :P Bo tak ciężko się czyta ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, Marina, jak miło :)
    Niestety tylko nagłówek mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio Marina? Faajnie, nwt nie wiedziałam :) Dobrze, że nagłówek, bo to zdecydowana większość.

      Usuń
  5. Ogólnie, to podoba mi się ten nowy wygląd, ale denerwuje mnie, że jak najadę myszką na tło posta to się ciągle zmienia xD Też kiedyś myślałam, żeby dać szablon, ale nie znalazłam żadnego fajnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. I like the new look, however, I miss one of your graphics on the header =)
    About my resolutions, yes, I have more than one...
    I hope 2014 bring me good things...2013 was too hard for me.
    Happy 2014 for you and I wish the best!
    Kisses
    Rei

    OdpowiedzUsuń
  7. Okok... No więc :D
    My Marinki nie lubimy, co sprawia, że nie dodałybyśmy tego szablonu (oczywiscie, gdybysmy potrafily). I niestety powyższe osóbki mają trochę racji - według nas szablon jest zbyt sztuczny i ciut za kiczowaty, ale najwazniejsze jest to, aby podobał się Migo ;P

    Na święta dostałysmy od rodziców laptopa (własnie z niego piszemy) i futerał-myszkę-podstawkę do niego, a od reszty rodziny kasę, piżamę i ciepłe papcio-buty do domu (nie znamy oryginalnej nazwy). A Ty?
    Postanowienia niezbyt powstały... może nie jedzenie słodyczy i robienie brzuszków, a także cwiczenie nogi - ale wiemy, ze spełźnie na niczym x.x

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba wygląd bloga i już zdążyłam się do niego przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń