13 stycznia 2014

Ferie, urlopy i inne udogodnienia.

Witajcie. Uświadomiono mi niedawno, że mój blog jest bardzo wpływowy. Bardzo się ciszę, że tak 'licznie' wypróbowaliście reklamowaną przeze mnie grę :) Znów post bez grafiki co nie znaczy, że nic nie robię. Projektowanie ubrań to coś wspaniałego, więc wracam na Fashionstyle, akurat naprawiono wszystkie błędy w grze, więc trzeba korzystać z tej (zapewne krótkiej) chwili radości. Ciągle ćwiczę ubrania na MusicWorldGame, a i na MySuperStyle, tam szykuję dla was coś specjalnego. Mimo tego nagłówki będą się oczywiście pojawiały, ale ponieważ popyt na nie jest niezbyt wysoki (w porównaniu do innych lat) więc nie czuję niczego na sumieniu jeśli nie będą tak częste. Jak wiecie posiadam również grupę na SANT, tu też spory obowiązek utrzymania moich milusińskich w jakiejś sprawnej ekipie :)

Chcę także powiadomić, że moje ferie, które Podkarpacie w tym roku ma pierwszym terminie (20 stycznia - 2 lutego) zamierzam wyjątkowo obchodzić bez żadnej pracy, całe święta rysowałam i spinałam się z grafikami, więc teraz zasłużony czas wypoczynku. Więc wszystkie sprawy muszą poczekać, wtedy interesuje mnie tylko moja SANT'owa grupa. Uprzedzam wcześniej, żeby nie było, bo niektórzy mają problem jeśli nie odpisuję, to znamienne 'halo, jesteś' po czym następuje milion pytajników. Uwierzcie jeśli mnie nie ma przy komputerze w taki sposób raczej mnie do niego nie przywołacie, a jeśli jestem, to po kilku wiadomościach tego typu odechciewa się dalszej konwersacji.

Zachęcam do posłuchania pięknej piosenki, tyle, do usłyszenia w lutym!

18 komentarzy:

  1. Ja mam ferie jako ostatnia :( Miłego odpoczynku ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkarpacie ma zawsze albo pierwsze albo ostatnie, więc pewnie za rok będzie odwrotnie :)

      Usuń
  2. Miłych i udanych ferii

    + po za tym nie mogę się doczekać projektów na mysuperstyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szykuje się coś, czego jeszcze ni było, będą oryginalne kreacje wzorowane na prawdziwych projektantach, więcej nie zdradzę, ale bądź pewna, że praca wre :D

      Usuń
    2. Wierzę i czekam z niecierpliwością *.*

      Usuń
  3. Cieszę się, że tak Ci się projektowanie podoba :D Rysuj dalej, chcę ich więcej :*
    Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę, będę rysować, obiecuję. Mam nadzieję, że i Tobie uda się wypocząć :*

      Usuń
  4. No zasluzylas, wiemy, co masz na mysli; niby masz wolne, ale ciagle wchodzenie na kompa ze wzgledu na obowiazki jest na dluzsza mete meczace. Nam ferie zaczynaja sie 24, tydzien po Twoich.
    Udanego wolnego!
    Jedziesz gdzies? C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zpewne jak na wszystkie wakacje i ferie na parę dni zgarnia mnie rodzinka, na resztę zaplanowałam wiecznie odkładane spotkania z przyjaciółmi z gimbazy. A Wy? :)

      Usuń
    2. My jedziemy, też jak co roku na tydzień do dziadków, a w kolejnym w góry :)
      Mamy nadzieję, że śnieg będzie, bo nie będzie na czym jeździć, także trzymaj kciuki! :)

      Usuń
  5. Yeah! Podkarpacie to moc :D dzieli nas prawdopodobnie tylko kilkanascie km

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szacuję, że od mojego miejsca zamieszkania to kilkadziesiąt, ale do rodzinki jadę właśnie w 'Twoje strony', mentalnie będę Cię nawiedzać :P

      Usuń
  6. ja mam dopiero 4 lutego ferie.. :c Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciesz się, ja już będę po feriach a ty powiesz: 'Ha, a ja mam całe 2 tygodnie wolnego przed sobą, oni muszą się już uczyć na nowy semestr' :p
      Miłego wypoczynku.

      Usuń
    2. Dzięki. No w sumie racja. :D

      Usuń
  7. A ja mam ferie ostatnia, wszyscy będą się męczyć w szkole a ja będę na luziku do marca 8D

    OdpowiedzUsuń