8 stycznia 2014

My Super Style

Cześć, jesteście ciekawi co teraz robię?

Znalazłam nową, fajną grę. Ciekawi? 
Strona jest bardzo młoda (istnieje 2 miesiące), i choć sama jestem zarejestrowana dopiero od kilku dni, z każdym wejściem mogę zaobserwować nowe ubrania, włosy. Oczywiście jest to gra ubierankowa, nieco podobna do Stardoll, ale różniąca się pod kilkoma sprawami. Tworzycie swoją postać, wykonujecie zadania, aby przechodzić do następnych poziomów, granie jest bardzo proste. Istnieje także Centrum mody, gdzie możecie kupować ubrania, są naprawdę świetnie narysowane, a na start otrzymujecie ilość gotówki za którą można trochę poszaleć. Istnieje również wątek społecznościowy, każdy gracz ma tablicę.

A ja zostałam zaproszona do gry, aby narysować parę ciuchów.
 Moje spodnie już są nawet w centrum, wczoraj narysowałam jeszcze sukienkę, a w planach dużo, dużo więcej.


Jeśli się zarejestrujecie, śmiało dodawajcie mnie do znajomych, przyjmuję wszystkich, mój nick jest straszliwie oryginalny ->> Migonetta

41 komentarzy:

  1. Cóż, zarejestrowałam się, bo wcześniej tego nie widziałam. Miejmy nadzieję, że będzie równie ciekawie jak na stardoll :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra fabularnie bardzo prosta, ale wciąga :) Jakoś tak miło.

      Usuń
    2. No, nawet Twoją fryzurę skomentowałam. Swoją drogą, widziałabym ją w sklepie i chętnie bym się zaopatrzyła w nią :D

      Usuń
    3. Haha, niestety ta jeszcze do sklepu nie trafi, mimo to ciągle pracuję nad techniką i kto wie, może w końcu 'sztab komisyjny' jakąś zaakceptuje :)

      Usuń
    4. Szkoda, bo naprawdę mi się spodobała. Cóż, będę musiała "obejść się smakiem" :)

      Usuń
  2. Uhu fajna gra dzięki Migo :) A konkurs fajny, może też spróbuje, ale wątpie, że się wyrobię XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do konkursu już nie można się zgłaszać, ponieważ aktualnie jest 4 etap :) (jeśli chodzi o konkurs dla projektantów :))

      Usuń
    2. Nom, Asiu niestety, ja też nie zdążyłam się zgłosić.

      Usuń
    3. Właśnie zauważyłam xD Mój błąd, tak to jest jak się szybko czyta :)

      Usuń
  3. Hhaahh fajna gra! ;D
    A przy okazji, to czy ktoś też zbankrutował już po 5 minutach? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhaha ja jeszcze nie xD

      Usuń
    2. Ja już odzyskałam, bo zadania robiłam xD A przy okazji to jak ktoś chce to może zaprosić Vico ;D

      Usuń
    3. mnie też mam taki oryginalny nick - asia01 xD

      Usuń
    4. Ja cie Aśka od razu wyłapałam ;D

      Usuń
  4. Gratulujemy, fajnie, że robisz coś dla strony :)
    Zajrzałyśmy na chwilę i rzeczywiście grafika jest spoko, aczkolwiek nas dodawanie się już do takich stron nie kręci, jakieś takie infantylne są. Właściwie, to gdybyśmy dopiero teraz poznały stardoll, to byśmy się nie zarejestrowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U założyłam sb konto!

    Zapraszam zizi009

    OdpowiedzUsuń
  6. Migo, wiesz może dlaczego nie wyświetlają mi się żadne zadania? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest limit dzienny (tak mi się wydaje), bo inaczej można by było przecież wbić 20 poziom w jeden dzień :p

      Usuń
  7. Ej opłaca się kupować tego vipa za 200 diamentów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie kupuję. Gdyby szybciej szły poziomy to owszem, ale te kilka rzeczy które oferuje vip, mnie nie przekonują akurat. Myślę, że jeśli Ciebie interesują np tańsze ubrania w sklepach to zawsze możesz kupić, sama zadecyduj :)

      Usuń
  8. Zapraszajcie mnie ;D mam nick... karienne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pytanko jak to zrobic zeby twoj ciuszek sie znalazl w sklepie? Robisz go i wysylasz... komu? tak z ciekawosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój projekt musi się spodobać komuś z adminów, wtedy jest szansa na mieszczenie do w sklepie.

      Usuń
  10. Czyli wystarczy coś wykonać, potem dodać na tablicę i czekać, tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno pytanie. Są z tego jakieś korzyści dla ciebie, czy tylko satysfakcja? :D

      Usuń
    2. Z tą tablicą to nie jestem pewna (tam pokazuję rzecz po to aby wiedzieć czy użytkownikom się podoba) Polecam skontaktować się z kimś z adminów. Dostajesz diamenty jeśli Twój projekt znajdzie się w Centrum mody.

      Usuń
  11. Oo, całkiem spoko gierka ;0
    Muszę ją jeszcze ogarnąć i bd wgl gite :D

    Nick: Teśka /zapraszam :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nick Cukro/Zapraszajcie do znaj. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna gra, dzięki! :)
    Mój nick: Anothy/zapraszajcie :).

    iga777

    OdpowiedzUsuń
  14. czemu mi nie wyskakują żadne zadania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem trzeba poczekać.... ja mam inny problem mam zadanie Nowy kolor włosów? - idź i zrób coś z włosami ... i zmieniam włosy kupuje nowe i nic :C

      Usuń
  15. ej jak zmienić kolor rzeczy w salonie spa na przykład włosów!!! błagam pomóżcie!!! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez słowa wyjaśnienia grę po prostu zamknęli. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń