31 stycznia 2013

Zapowiedź + zmiany w cenniku

Poniższą grafikę już skończyłam (ale nie pokażę). Jeszcze napisy i będzie. Totalnie nieudana, jestem chora i do niczego nie mam głowy. Także przygotowuję was psychicznie na jedną z moich największych graficznych klap :c

A przechodząc do cennika, uważam że pora trochę bardziej zacząć cenić swoją pracę, wszyscy podnoszą ceny to i ja też. Dlaczego? Dlatego, że mam świadomość że są ludzie którzy są w stanie (i nieczęsto mi proponują) płacić za grafikę o wiele więcej.

1 doll - 100sd (w górę zależnie od nakładu pracy)
2 doll  - (do uzgodnienia, może jakieś ciuchy)
3 lub więcej - nie wykonuję

Może da mi to trochę więcej satysfakcji i chęci do pracy :) Co sądzicie, jesteście na mnie bardzo źli za takie 'zmiany'?

+ na pocieszenie zaczęłam kolejną grafikę i ta już mi wychodzi. Utożsamienie mojej pazerności jednak mi pomogło, jupii...

migo ♥

10 komentarzy:

  1. Na twoim miejscu też bym podniosła ceny, ale niestety ja 100sd nie zapłacę, bo planowałam coś zamówić, mówi się trudno.
    Sądząc po zapowiedzi najnowasza grafika wcale nie jest zła.
    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że podniosłać ceny, ponieważ miała naprawdę tani cennik, jak na jakość grafiki. Jestem ciekawa zapowiedzi. Możliwe to nie jest taka klapa, jak uważasz :D

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze że zmieniłaś cennik.Twoje grafiki sa już na bardzo dużym poziomie i zasługują na wysoką zapłatę.A co do zapowiedzi nagłówka to raczej wcale nie wyjdzie zły.

    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  4. Your graphics are amaizing so it´s ok to have that prices. If you work hard, you deserved to be pay for your time and effort. Also, you are a magnificent graphic designer.
    Xoxo,
    Rei1981

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale żeś mnie pocieszyła, bo zamawiałam nagłówek. Miejmy nadzieję, że to nie będzie taka klapa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałaś nagłówek? Aktualnie mam zamówienie dla The2Glams i o ile pamiętam to wszystko.

      Usuń
    2. Tak, zamawiałam już 2 tygodnie temu o ile się nie mylę.

      Usuń
  6. uu nie moge się doczekać jak cały wygląda pewnie pięknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nom też bym podniosła :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przesadzaj Migusiu, to wcale nie wygląda źle. *.* Nie zamartwiaj się tak :)

    OdpowiedzUsuń