26 stycznia 2013

Bliren

(pomijając wyobraźnie nazewniczą mojej drogiej koleżanki - przejdę do rzeczy)

Soreen, czy jak już mogę się zacząć przyzwyczajać Kate-Tunstall postanowiła założyć bloga, to ja jako wierny pomocnik asystowałam i pomagałam i wgl i zrobiłam drogiej mojej małpie nagłówek :D (teraz masz się cieszyć). Nie no mnie raz na jakiś czas nachodzi potrzeba robienia 'czegoś' i się cieszę, że może coś tam skrobnę, pisałam trochę na ten temat ostatnio.


Nie powiem, bo chyba rekord czasowy, jakieś 5-6 godzin tylko, ale nieskomplikowana grafika. Dużo rzeczy niestety nie wyszło, najbardziej przeszkadzają mi ręce, ale po popatrzeniu do lustra w sumie wyszło to samo, więc chyba tak powinno być. Tak więc pora na wielką premierę i reklamę dla Sonii.

ekhem, ekhh...

Mam zaszczyt zaprosić Was na bloga: BLIREN.BLOGSPOT.COM. Jest to (j.w.) blog o metamorfozach Stardoll'owych, a zwyczaj ten niestety coraz bardziej zanika wśród stardoll'owiczów. Myślę, że z tej perspektywy wart śledzić jego losy, bo ja osobiście uwielbiam oglądać tyle pięknych buzi niesamowitych Doll jakie mają użytkownicy. A z bardziej przyziemnych spraw, mogę powiedzieć, że oczywiście pilnie poszukiwani są redaktorzy oraz osoby które dadzą przeprowadzić na sobie metamorfozę :p

Nie wiem jakie są moje umiejętności reklamotwórcze, ale to nie koniec, bo dla każdego obserwatora jest schab po 15zł/kg od Lady Gagi -.- (cokolwiek to oznacza Sonia kazała przekazać)

Noo... także ten... tym miłym akcentem zachęca zarówno do komentowania tego posta (konkurs - pamiętajcie!) jak i do uczestniczenia w blogu tej wariatki, a znając ją będzie się z czego pośmiać. 

Migo & Kate-Tunstall

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny nagłówek i mi nic nie przeszkadzają te ręce , są bombowe :)
    wikipet201
    Ps. Grafika na 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądnę na tego bloga :D Nie znam się na cenie schabu, ale jeśli to okazja dnia to kupię ;dddd
    Nagłówek bardzo ładny. Podoba mi się cieniowanie. Ładne także włosy i usta :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny nagłówek, najbardziej podoba mi się w nim to, ze widać różnorodność faktur materiału. Jest świetny..no może to tylko mi przeszkadza że nie widać całego napisu, ale i tak jest super. Bloga już obserwuję, mam nadzieję że będzie tam co przeglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzę do baloga! a nagłówek ładnie wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. boże on co 5 minut ma nowego bloga i nowe zamówienie dla kogoś............... ale nawet ładny, palce straszne. reszta ok

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu cud,miód,malina! Śliczny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawa ręka jest jakaś dziwna ?

    Podobają mi się bardzo włosy :)

    usuń weryfikacje komentarzy >.<

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajrzę na bloga. Prawa ręką wygląda troszkę dziwnie ,ale nagłówek mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny bałagan na głowie ♥ Mi się podoba, mam wrażenie, że prawa ręka jest odwrotnie pocieniowana - wygląda jakby światło padało ... Nie umiem się wyrazić jak zwykle -.- Dla mnie to nie przeszkadza, nagłówek jest fajny.

    P.S. Schab po 15zł/kg od Lady Gagi - kolejny etap ewolucji, czyżby to z jej pięknej sukni z mięcha? ;c

    OdpowiedzUsuń