8 stycznia 2013

Dla Metamorphosis

Myślałam, że się wykończę przy tych włosach. Raczej nie podobała Wam się technika jaką ostatnio wykonywałam włosy, dlatego postanowiłam wrócić do 'starej'. Jak to zwykle u mnie ostatnio bywa ogólnie poszło mi bardzo szybko, no może z wyjątkiem tych nieszczęsnych włosów... ale było warto. Miałam inny pomysł na doll, acz zamawiająca poprosiła o dziewczynę w sukience i nagłówek ogółem uniwersalny, toteż nie chciałam przekombinować z niczym, a ostatnimi czasy bardzo lubię robić tła. Hah, tu się w tej tematyce nie mogłam wykazać. 
Lubię tę grafikę. Zastosowałam inne cieniowanie ciała, ale na tej samej zasadzie co zwykle, jako cel przewodni postawiłam sobie popracować nad kontrastem i padaniem światła. Z twarzy też jestem zadowolona, właśnie dlatego, że jest zwyczajna, taka dziewczęca, nie przetapetowana (chyba).


tło bloga



Jestem teraz ciekawa co myślicie ;}

Edit:
 Tak za jednym zamachem do wszystkich: Z tą szyją to miało być tak, że jest zacieniona przez włosy i w ogóle przez wszystko dlatego taka ciemna, wolałam zrobić tak, również dlatego, aby tak jakby dolna część twarzy była jak najmocniej zarysowana (uwielbiam). Tak samo jest z ręką. Ponieważ jest najbardziej 'wypchnięta' do przodu w stosunku do twarzy jest tak samo jasna jak twarz do szyi. To wszystko co chciałam dopowiedzieć :) ...A co do włosów to nie powiedziałam, że jakoś specjalnie mi nie wyszły tylko, że strasznie się mordowałam ze zrobieniem ich.

Migonetta.

18 komentarzy:

  1. Piękna grafika jak zwykle. Uwielbiam twoje dopracowane w każdym szczególe prace.! :) Włosy to po prostu *-*
    Ideał ideał ideał ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no , jak mówi karienne ideał !
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna twarz i włosy. Ciekawie wyglądają także tutaj bransoletki, które zdobią całą lalkę :)

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu przepiękna grafika!Wykonana profesjonalnie.Po prostu brak mi słów!

    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  5. jest śliczna! taka powiedziałabym tradycyjna, najbardziej nadająca sie do stardollowych blogów.
    jedyne do czego mogłabym się przyczepić to łączenie pleców szyi i głowy, bo jak dłużej się przypatrzę to tak jakoś dziwnie zaczyna to wyglądać.
    W karzdym razie jeszcze raz gratuluję talentu, a właścicielkom bloga zazdroszczę nagłówka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prostota to najlepsze na co mogłaś wpaść. Nagłówek jest delikatny, bardzo podobają mi się te kwiatuszki przy napisie. *________*

      Laleczka ma fajną buźkę, chyba ona najbardziej dodaje uroku dla tej grafiki.
      Czego ty chcesz od włosów? o.O Są w porządku, nawet bardzo w porządku. Może zobaczę w powiększeniu, moje paczały mogą mnie okłamać, jak zwykle zresztą.
      Pozdrowienia. ;*

      Usuń
  6. Ten nagłówek mi się bardzo podoba jest lepszy od wcześniejszego.
    Bardzo ładnie wygląda doll tak samo jak i napis. Daje ci 6 z +
    !!

    floragwiazda

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna dziewczyna. Ślicznie wyszły cie włosyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. nagłówek skromny, acz śliczny ♥


    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oczywiście szukam dziury w całym. Przyczepię się do tej szyi nieszczęsnej. Bardzo dziwnie ona wygląda, na łączeniu z głową. Niewiem gdzie dokładnie leży problem ale coś tam nie gra. A reszta to jest om nom nom. Twarzyczka jest śliczna, sukienka dopracowane cienie i wgl.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż zgodzę się z Jagienką,ta szyja też mi coś nie pasuje ;o
    Oczywiście reszta wspaniała,cudowna etc.
    Migonetta moja bogini *___*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko ślicznie pięknie, tylko twarz i szyja zamiast przyciemniona, ma ciemniejszy i bardziej pomarańczowy odcień co wygląda jakby nałożyła masę fluidu na szyję i twarz, a ręce zostawiła blade.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jak zwykle .. ile ty lat już zajmujesz się tą grafiką ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Grafika taka... lekka i dziewczęca. Bardzo podoba mi się doll, a co do włosów, to jesteś chyba dla siebie zbyt surowa, są okej. Co do tej nieszczęsnej szyi wspomnianej w komentarzach powyżej to chyba racja, to zgarbienie wyszło ci troszkę nienaturalnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie przepiękna! Zazdrostce Ci takiego talentu;)

    OdpowiedzUsuń