7 stycznia 2013

Street style

Ja tak zacznę od najpozytywniejszego akcentu, mianowicie dostałam 3 (dost.) z przesłuchań półrocznych! Juhuuu... Euforia i wszystko, naprawdę jak na to ile miałam pracy w tym półroczy jestem z siebie bardzo zadowolona. :)

A teraz grafika. Miałam spory problem z dopasowywaniem tego wszystkiego, dlatego nie wiem czy nagłówek i tło będą się dostatecznie wpasowywały w siebie.

Jestem raczej z wszystkiego zadowolona. Bardzo miło mi się rysowało. Uwielbiam te buty! Próbowałam pokombinować z włosami, tak aby wyglądały na 'lżejsze'. I jedyną rzeczą która mi się nie zgrywa jest twarz. Zapewne się ze mną zgodzicie :p

Naprawdę są nieraz takie grafiki w których nie zależnie od efektów nawet nie czuje się, że się 'pracuje', bo miło płynie czas a poszczególne elementy jakoś tak samo się tworzą i potem tak jak ja dzisiaj - łał - a kiedy ja to narysowałam? A może jest to jednak tylko skutek tego, że przez ostatni czas byłam tak pochłonięta tą durną szkołą,  że mój mózg nie nadawał na innych falach... Jednak zdecydowanie wolę tę pierwszą wersję.

Przypominam o konkursie na komentowanie, bo grafika już bardzo dawno skończona i czeka na zwycięzcę :)

Pozdrawiam.
Migonetta.

21 komentarzy:

  1. Wow no , no ta grafika jest najlepszą grafiką jaką zrobiłaś :)
    wikipet201
    ps.Nie mówie że inne fajne nie były :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gusta są oczywiście różne, ale przyznam że od dawna mi się zbierało na cegły... hmmm odkąd Xylo zamawiała coś takiego na Barwny {*}, wtedy oczywiście nie wywiązałam się z zamówienia, ale to za mną chodziło.

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się postać, ale włosy są jakieś takie jakby no nie wiem... troszkę klapnięte. Tło też jest b. ładne, ale faktycznie, podobnie jak ty, nie jestem pewna czy doll do niego pasuje w 100% To chyba przez kolorystykę... a może nie mam racji xd w każdym razie grafika jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem dokładnie pewna co miałaś na myśli mówiąc o 'klapniętych' włosach czy to, że są zbyt mało podniesione do góry? Czy może jakieś błędy w cieniowaniu?

      A co do doll to ja mówiłam, że nie pasuje mi twarz i ogólnie karnacja - zbyt żółtawa. Dziękuję za opinię :)

      Usuń
  3. Bardzo ładna i nic nie można się czepnąć .. Uwielbiam cię i te twoje grafiki , a czy możesz zdradzić na jakim programie tworzysz te cuda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta grafika to praca w Ps'ie, jednak bardzo często korzystam z GIMP'a.

      Usuń
  4. *___* ryjek tylko nie pasuje.Reszta jest świetna!
    Pozdrawiam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest śliczne, jednak ubrania doll mi się nie podobają (technika jest świetna). Oprócz tego brak mi cieni pod szyją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny nagłówek ale te włosy jakieś dziwne wyszły.Strój natomiast bardzo ładny.


    Pozdrawiam misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  7. Lalka, zwykła nastolatka w mieście :) To nie jest nagana :) Fajnie zrobiłaś tło. Nie będę się nieczego czepiać, jestem dużo gorsza od cb. I to o ile gorsza. Niestety nie każdy ma talent ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest kwestia wprawy graficznej, a nie talentu. Nikt nie wyklucza, że za rok czy dwa i Ty będziesz śmigać tak jak Migo ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładna grafika.Tylko twarz i włosy mi coś tu nie pasują. Bez urazy ale to moje zdanie.A tak to jest jak zwykle cudowna.

    floragwiazda

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tobą i osobami wyżej. Nie pasuje jedynie twarz, ale całość jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Grafika dla Orasey i dla Ciekawszy sardoll byly bardzo fajnie, ale twoje ostatnie grafiki to kompletna porażka wybacz. Jedyny plus tej grafiki to tło, doll jest jak by to nazwac nie na twoim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie będę jakoś specjalnie ingerować w Twoją opinię, ale wybacz, w mojej technice od tego czasu nic a nic się nie zmieniło, toteż to co Ci przeszkadza to prawdopodobnie ich styl, a jakoś tak mam że lubię różnorodność, nie lubię się 'powtarzać' w grafikach. Pozdrawiam ;]

      Usuń
  11. moim zdaniem obydwie części osobno wygląda świetnie, ale nie sądzę aby ich połączenie było najlepsze, są jakby z dwóch różnych bajek
    (doll jest o wiele jaśniejsza i...żółtsza)
    Tło jest jak dla mnie troszkę zbyt wyraźne
    Rzeczywiście najsłabszą częścią lalki jest twarz i włosy (na czubie)
    Ale ubranie WSPANIAŁE

    OdpowiedzUsuń
  12. łADNA dziewczyna wszystko ładne tylko 1 minus ten płaszcz co jest narzucony na zieloną nie pasuję ale. Tak to jest Ładnie jak mówiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna lalka, ładnie ubrana, ładne tło, ładna grafika ;) Czy mam dodać coś jeszcze? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Grafika śliczna, aczkolwiek ta twarz mnie irytuje...

    OdpowiedzUsuń
  15. How you can do that ? that's amazing i'm always triying but i fail ....

    OdpowiedzUsuń