13 stycznia 2013

Pół, pół...

Dziś pokażę Wam nad czym męczyłam się przez sobotę. Grafika bardzo wielowątkowa jak i Harry Potter którego ostatnio wręcz pochłaniam... Śmierć Syriusza naprawdę mną wstrząsnęła gdyż już tak mam, że zwykle bardzo przywiązuję się do fabuły i bohaterów. Zaczynam aktualnie szóstą część :p Nie wiem co to będzie jak skończę wszystkie. Hah... ale co to ma wspólnego z grafiką? - Całkowicie nic.

A więc skoro nic o grafice nie mówię (-.-) to nie będę mówiła dalej. Jak przeważnie co jakiś czas mam, naszła mnie wizja stworzenia bloga (metamorfozy i look'i), ciekawe jak(/czy) szybko mi przejdzie.

A teraz grafika:
...bo wszyscy mają 'adres bloga', ja postawiłam na nowatorstwo -.-

No i zapomniałabym, to jest licytacja.
Cena początkowa to 30sd, niewiele prawda? Przypominam, że podajecie ceny bez prowizji, nie zapomnijcie o adresie bloga i swoim nicku, to naprawdę ważne! Opcjonalna cena 'kup teraz' to 300sd.

Jest(/miała być) to scena z teledysku Beyonce. Włosy wyszły jakieś bardziej rozmazane, dlatego, że zmieniałam ich wielkość. Najbardziej lubię łzy spływające po policzkach :}

Oglądałam także dziś film pod tytułem 'Dorian Gray' i tak podsumowując cieszę się, że nie jestem tak piękna jak główny bohater - z pewnością nic mi nie grozi, hi hi.

Edit: Grafika bardzo szybko znalazła nabywcę. Jest nim blog Styllash. Oto (wedle życzenia) przezroczysta wersja grafiki.

Polecam raczej ciemne tło, ponieważ inaczej nie wszystkie elementy będą widoczne.


Ms.
 

41 komentarzy:

  1. Och, ja płakałam jak Hedwiga zmarła w tragicznym locie oraz jak Syriusz zmarł. Ksiażka świetna, przeczytałam wszystkie sagi po jakieś 6/7 raz (naprawdę) ostatnio się wzięłam na czytanie ostatniej ksiażki z serii po raz 3 (najdłuższa), nie przeciągajac grafika wyszła Ci świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. COOOO? Hedwiga umrze???? No nie... to teraz moja depresja to będzie Twoja wina -.-

      Usuń
    2. Coś mi się zdaje, że najdłuższa jest piąta część - "Harry Potter i Zakon Feniksa". Moja ma 958 str, a "Insygnia Śmierci" chyba z 748, jeżeli dobrze pamiętam... :>

      Usuń
    3. Ja czytam aktualnie wszystko na tablecie i mój 'Zakon Feniksa' miał, heh.. 1158 str.

      Usuń
    4. Hedwidzia umrze, tak to będzie tragiczne wszystko przez śmierciożerców... Z Syriuszem to bym się ożeniła, czemu nie mógł umrzeć np. Artur tylko Syriusz. Również wzruszające jest to (jak i wnerwiające),że pod koniec "Insygnii" okazuje się,że Snape bardzo lubił Harry'ego tylko po prostu go chronił. Z drugiej strony z chęcią przeczytałabym następną część, ale jak Rowling wspomniała w którymś z wywiadów,że "jak już napiszę 8 część, to tylko za osiem lat". Ja jej dam, ja wtedy będę dorosła, nie chcę tyle czekać!!! Jeszcze bardziej o Sadze Harry Potter przypomina mi Twój nagłówek, jest cudowny. Musisz się częściej dzielić Swoimi emocjami z "Harry'ego Potter'a <3333 Moja Insygnia ma 779 stron.

      - Insygnia Śmierci - ang. The Deathly Hallows (czytaj defly helous) przez wiele nocy spędzały tłumaczeniom na całym świecie sen z powiek.[...]
      Nie wiem czemu to dodałam <333 - To ja Florence ^^

      Usuń
  2. 100sd

    melmana96

    styllash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zapytać, czy w razie wygranej licytacji istniałaby możliwość zmiany koloru tła nagłówka?

      Usuń
    2. Myślę, że bez problemu. Dam Ci wersję przezroczystą, dodasz z tyłu co będzie Ci pasować. Ja chciałam dać ciemne tło, żeby było widać dym (?) z kieliszka :D

      Usuń
  3. rewelacyjny, szkoda ze nie mam zadnego bloga ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh, blogi to rzecz nabyta. Zawsze można stworzyć ;)

      Usuń
  4. Nie no świetna grafika:)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne co mi się nie do końca podoba to oczy, mają dziwny kształt, ale i tak jest ładnie :)

    Co do filmów.. Ja uwielbiam melodramaty, ostatnio obejrzałam Keith'a i muszę przyznać, że dawno nie widziałam tak dobrego filmu. Głównego bohatera gra Jesse McCartney, co niektórych może trochę odrzucać, ale naprawdę świetnie poradził sobie w tym filmie :)
    Jak by cię kiedyś naszło, żeby obejrzeć, to powiedz jak wrażenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... bardzo chętnie obejrzę. Nie ma znaczenia jaki gatunek liczy się 'wciągliwość' ;p Jak mówisz, że dobry to zapewne tak będzie.

      Usuń
    2. Znaczy mi się podoba, a ja mam taki chyba dość dziwny gust? haah. Uważam filmy w których występują ludzie z problemami lub depresją za ciekawe, ale nie pogardzę też romansem w którym wszystko się pięknie kończy (jestem chora, obejrzałam w tym tygodniu masę filmów). Widziałaś trzy metry nad niebem? Każdy się tym zachwycał, ja chciałam najpierw przeczytać książkę, no ale cóż.. Film też cudowny :)

      Usuń
    3. Zawsze staram się najpierw czytać książkę. Ogólnie to jestem strasznym molem książkowym, wszędzie na przerwach (na lekcjach również) Książki są supeeer!

      Usuń
    4. mam tak samo... czytam gdzie się da i co mi w ręce wpadnie, ale najbardziej lubię przygodowe, romansidła i fantasy. A jeszcze lepiej wszystko razem xd. Jaki jest twój ulubiony gatunek?

      Usuń
  6. Grafika piękna, i widać że Beyonce to Beyonce ;)

    Ja lubię jak główni bohaterowie umierają, bo to jest takie oczyszczające i dopiero wtedy zauważamy jak bardzo byli dla nas bliscy. Uwielbiam siódmą część za to że umiera tam tyle ludzi(jestem straszna). Mi się chciało krzyczeć jak po śmierci Syriusza Harry zauważył w swoim kufrze lusterko dwukierunkowe którego w porę nie wykorzystał. :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, z tym lusterkiem i potem z Prawie Bezgłowym Nickiem. Łzy kapały strumieniami jak on tak nie mógł uwierzyć, że Syriusz... że on.. no. Po prostu to jest nie do opowiedzenia, i to tak bez żadnego słowa...

      Usuń
  7. Grafika dobrze wykonana, pomysł na nią świetny..

    Ach.., ja kiedyś miałem takie momenty, że płakałem ze śmierci / porażek różnych postaci.. Ostatnio płakałem na Titanic - u, druga część. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Titanic też straszny, ja ogólnie słabo nerwowa jestem.

      Usuń
  8. Świetna grafika!Mam pytanko: Czy grafiki robisz w gimpie czy w photoshopie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie, ta jest w Ps'ie, ale bardzo często używam także GIMP'a. Te programy nie różnią się od siebie za nadto, a GIMP mniej muli :)

      Usuń
  9. Ja znienawidziłam Harry'ego Potter'a Rowling właśnie za to, że zabiła Syriusza. -.- Masakra. I to wszystko przez głupotę szanownego Pana Bohatera Od Siedmiu Boleści, vel Chłopca, Który Strzelił. Już lepiej nic nie będę mówić, bo jak wpadnę w pasję, to tragedia xD Przygotuj się na śmierć Dumbledora i Snape... I jednego z bliźniaków. Rowling pod koniec wpadła w jakiś fanatyzm i wszystkich zabijała. Albo odrąbywała uszy, czy inną część ciała. -.- "Masakra pod Hogwartem".
    Mi tam najbardziej się podobała pierwsza i ostatnia część (mimo masakry), a najlepsze momenty są z bliźniakami! :D
    Przejdę do grafiki:

    BOOOOOSKA, CUDDDDNA, PO PROSTU CUD MIÓD I ORZESZKI. ;> Bardzo podobają mi się te pierścionki/kolczyki/jakieś ozdóbki (?) i przede wszystkim włosy. Łezki są ładne ♥ I ogólnie cieniowanie całej postaci. Chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie załamuj mnie... Już nawet Syriusza można przeżyć (choć było to dość niespodziewane), on zginą w walce. Ale bliźniacy? Oni tworzą wokół siebie odrębny świat! Ich nie można tak sobie zabijać! To przeczy wszelkim prawom -.-

      (orzeszki ♥)

      Usuń
    2. No właśnie to samo wywrzeszczałam do mojego egzemplarza "Insygni". A jednemu odrąbie ucho. Podłość, czysta podłość i Rowlingowa się pod koniec opuściła, po chciała zakasować szmal. Była pod presją wydawcy. Wkurzyłam się, że zabiła bliźniaka (Freda dokładniej, tego co bardziej lubiłam) - oni są jedyni, niepowtarzalni, są dziedzicami huncwotów! Co tu gadać, masakra.

      Usuń
  10. Piękna :( Za ile sprzedałaś? Bo byłem zainteresowany przed przeczytaniem "sprzedane..."

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ! Jedna z najlepszych jakie zrobiłaś ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... czerwienię się :p Ogólnie lubię grafiki w których mogę rysować twarz, to daje taki efekt, że wszystko na pewno będzie mi tam grać.

      Usuń
  12. mi się nie podoba prawe oczko :D
    Ale reszta jest piękna a jak na blogu wygląda to poezja normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny nagłówek, a do tego taki oryginalny. ;p Co do książki, to mam wykupione dwie pierwsze części i nie mogę doczekać się czytania, ale muszę najpierw "pokonać" lekturę. Film uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nagłówek z Beyonce zawsze spoko :) Chociaż mogłaś nie robić łez, bo to jakoś mi w oko nie wpada :D Podoba mi się fryzura, pierścionki i oczywiście telefon.



    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do książki, to nie chcę Ci zbytnio jej spoilerować, bo najlepiej odczuwa się wrażenia, jeśli sama się o nich dowiesz. Zgadzam się z osobami wyżej, bo siódemka to rzeczywiście jest tragedia, moje ulubione to "... i Więzień Azkabanu", "... i Zakon Feniksa", no i oczywiście "... i Insygnia Śmierci" :D. Dobrze, że sam Harry'asek nie deadnął :), chociaż może w pewnym sensie... Co do grafiki: Jeszcze takiej graficznej (i jakiej udanej) Beyonce nie widziałam! Gdybym znalazła słowa o tym samym znaczeniu co "fantastyczny", tylko że zaczynające się na każdą literę alfabetu, to bym jest tutaj wypisała. Świetny.

    OdpowiedzUsuń
  16. O.o czytasz Harrego ;) ja tak się wkręciłam, że na obozy z tego jeżdżę i wgle mam różdżkę i szatę xD Co do grafiki jest ok i moim zdaniem włosy wcale nie są rozmazane... Nie wiem co jeszcze napisać, bo to wygląda prawie jak żywa Beyonce. A że nie wiem z którego teledysku to już się zamykam i w ciszy będę się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nagłówek według mnie świetny, szkoda tylko, że nabywca poprosił o białe tło;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna grafika po prostu *.* Napisałabyś może kiedyś, jak robisz takie prace? : )

    OdpowiedzUsuń