1 lutego 2013

Grafika dla SLN (juz druga)

Jestem chora. Jestem chora. Jestem chora. I tyle.

tło bloga
Jestem tak niezadowolona z tej grafiki, że do mnie to totalnie nie podobne. Na 'motor' (tak, to miał być motor) nawet nie paczcie. Ale wyszła jakaś masakra i finito -.- Do tego nie mam komputera (zepsuty, łajj?!) i muszę się męczyć na lapku taty... ja tam wolę moje pudło, mój przestarzały XP, moje wirusy z którymi żyję w zgodzie. A tu GIMP... Te głupie znikające okienka idzie wykorkować. Cały tydzień nie byłam w szkole, nudzę się niemiłosiernie, układałam nawet dzisiaj puzle... wyszła mi... kula (nie serio, tylko z I ♥ London) Teraz wykonuje jeszcze jedną grafikę dla nie wiem kogo, zostały mi jeszcze dokończyć włosy i może zrobię wzorek na bluzce z Guns n' Roses (nie cierpię, nie cierpię, nie cierpię), ale niektórzy lubią :D Także... jakby ktoś chciał to można będzie kupić tę grafikę.

Nic więcej nie napiszę, idę po antybiotyk i chorować w spokoju.
Miguś

20 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się motor nawet wyszedł na 1 rzut oka widziałam ze to motor ! jeszcze raz ślicznyy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tzn że można już kupować grafiki ?:)
    (Masz ss)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jest ok, ale nie fantastycznie. Twarz trochę źle wygląda i ten...motor, ale jestem pewna że zdajesz sobie z tego sprawę i nie muszę się o tym rozpisywać.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy i twarz jest bardzo ciekawa. Nawet trochę mi gagę przypomina xdd Motor wcale nie jest zły i życzę szybkiego powrotu do zdrowia i kolejnej udanej grafiki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tam się ta grafika bardzo podoba ;) A no i życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, naprawdę muszę ci to powiedzieć. Twarz jest straszna. Ten brudny policzek i takie męskie rysy twarzy, przepraszam. Pochwalę jednak torbę i motor♥. I tłooo♥♥♥ Ja ty je robisz??? :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedna Migusia, chora :( Szczerze ci współczuję moja droga! Przesyłam słoik żelków, może pomogą wrócić do zdrowia... :D

    http://i49.tinypic.com/24cz5fb.png

    Migusiu, mam nadzieję, że to Cię w drobnym stopniu pocieszy :)
    P.S. Nie wiem, co zawierają niebieskie... xD


    Grafika jest bjutiful, śliczna i co tam chcesz, ale wiedz, że MI SIĘ PODOBA. Ja nigdy nie zrobiłabym czegoś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! Skąd wiedziałaś że ja najbardziej na świecie lubię żelki, są takie, takie... nie mogę (*łezka w oku*) dziękuję!

      Usuń
    2. Żelek się NIE DA NIE LUBIĆ, a kto nie lubi, to jest nienormalny! :D (Oczywiście nie chcę nikogo obrazić..).

      Ależ nie ma za co, cieszę się, że nie odstraszył cię kulfoniasty napis xD

      Usuń
    3. Ja nie lubię żelków :c

      Usuń
  8. Great graphic!! Get well soon =)
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze? jednym słowem okropny, nic mi się nie podoba, może włosy troche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz raz w życiu się zgadzamy, nie myślałam, że dożyję tego momentu :D

      Usuń
    2. A ja, bez urazy myślałem, że Twoje fanki/fani mi odpiszą "co tak ostro", "sam lepiej nie robisz", ehhhhhhhhhhh, co z tymi ludźmi?! :(

      Usuń
    3. Być może stwierdzili że wszelkie dywagacje z Tobą są bardzo bezskuteczne i o wiele prościej w nich nie uczestniczyć ;/

      Usuń
  10. Witam Chcę kupić graficzne proszę powiedz mi koszt Chcę kupić graficzny nazwę moja lalka jest simonetapaleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupuję graficzne proszę mi odpowiedzieć, co muszę zrobić, aby kupić

    OdpowiedzUsuń
  12. Grafika zła nie jest, co ty chcesz. Może trochę twarz i włosy niedociągnięte i z proporcjami tez jakby nie tak. Ale ogólnie jest okej, ah i te ,,niepodobne''.

    zycze szybkiego powrotu do zdrówka ;)


    pozdrawiam,
    SOLIEN

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu dziewczyno masz talent ! ♥ Zazdroszcze ! ;* Też tak chcę :)
    Grafika boska !

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń