27 marca 2012

Nowy wygląd!


Widzicie co panna Migonetta znów wymyśliła?
Nie ma zamówień, bo kolejkę zamknęłam to się nudzę i takie cuda tworzę. Z Grafiki nie jestem do końca zadowolona, choć zła nie jest :) Niemniej jednak jak głosi napis w jej lewym dolnym rogu Grafikę planuję niedługo zmienić... szykujcie się xD


Z pewnością bardzo ważna była inspiracja, jednak ta okazała się niezwykle złożona. Słuchałam tyle muzyki, z tyloma osobami rozmawiałam, że nie sposób tego przedstawić... 
Niemniej jednak:


Nie wsłuchujcie się w tekst zboczuszki moje.
_______________________________________________
Niedługo spodziewajcie się Grafik dotyczących moich bardziej 'realnych' zainteresowań (odpałów, bo to bardziej właściwe określenie).

A teraz koniecznie chcę wiedzieć: Co sądzicie o tej Grafice? Czy kompletnie nie da się patrzeć, czy patrzyska bolą tylko troszeczkę?
Piszcie!

Migonetta ♥

20 komentarzy:

  1. Nie jestem ZBOCZUSZKIEM!
    Grafika jak najbardziej zajefajna. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Jagienką. Uwielbiam to! Jest genialna ;) A czy mogłabyś mi podesłać linka do obrazka, na którym się wzorowałaś, bo Aga też z tego korzystała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy znajdę link, nie chce mi się znów szukać, ani grzebać w historii. Mogę Ci przesłać zdjęcie na GG jeśli chcesz ;)

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak ;) Będę szczerze wdzięczna ;))

      Usuń
  3. Jest prawie identyczny jak avatar jagienki ;) Ale śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedynie zbieżność zdjęć :)

      Usuń
    2. Nom :) Ale trochę lepiej wykończone ;0

      Usuń
    3. *Grożę paluszkiem* Moje było robione gdy zaczynałam tą technikę.

      Usuń
    4. Ale twoje też jest bardzo ładne Jagienko :)

      Usuń
  4. no już nie przesadzaj, jest śliczna, bardzo mraśny wygląd bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, mogę wiedzieć jak zrobiłaś sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja mam oczopląs, czy to Roksetka mnie naprawdę chwali...?

      Co do sukienki to niezawodna metoda 'zaznacz -> pędzel -> odznacz) stad ta 'kanciastość', a reszta to moja tajemnica... :)
      ...nie bój się (tym razem), nie skopiowałam niczego :P

      Usuń
    2. kanciastość? ja tu takiej nie widzę, jest tak idealnie, że dziwi mnie to, dlatego chciałam poznać tajniki.

      Usuń
  6. Świetnie!!.<3.ALe oczka odwarte by mi się bardziej podobały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłaś komentarz o treści:
      'Hehe, ściągnięte z sesji Rihanny :)
      A już myślałam iż się poprawiłaś.'

      Mogłabym dowiedzieć się o co chodzi, bo jakby nie za bardzo ogarniam...? Pytam, bo nie wiem za bardzo czy masz pojęcie o czym mówisz, bo jeśli problem widzisz w tym, iż korzystałam ze zdjęcia to szczęścia życzę.

      Usuń
  8. ktoś skopiował Twoją pracę :/

    Masz link: http://2.bp.blogspot.com/-ZgjzZSb0lCE/T3iJkIKGenI/AAAAAAAAAMQ/9LPeZLNIg4o/s400/modelkawika11.bmp


    Mam nadzieję, że pomogłam :D
    Kociara5678

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie moja Grafika, to avatar Jagienki (Aga19988) i włosy jej autorstwa :) Powiadomię ją i dziękuję Ci :)

      Usuń
  9. śliczna ta grafika :3
    ile mniej więcej Ci to zajęło (chodzi mi o czas)? :)

    Kociara5678

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to piosenka Adama Lamberta (♥kocham,kocham,kocham♥) :D Co do grafiki: Baaardzo mi się podoba :) <3

    OdpowiedzUsuń