12 marca 2012

Grafika 12 :)

I znowu mi Ps Grafikę zeżarł, ale tym razem miałam to szczęście, ze tylko tło od którego zaczęłam. Eh... Tak więc Grafika jako tako tła nie ma, gdy skończę kolejkę i będę miała czas to spróbuję zrobić go jeszcze raz. Na razie jednak dysponuję tylko taką wersją :)


Bardzo dużo czasu poświęciłam na ubranie i efekt mnie zadowala. jednak to że jest tam tyle rozjaśnień itd... sprawiało, że gdy próbowałam zrobić coś takiego z resztą, po prostu się gryzło... stąd też takie proste włosy.
Tak jak wspomniałam, tło zrobię jeszcze raz, gdy skończę kolejkę.

A co do nowości w moim blogowaniu, to z nieukrywaną radością powiadamiam Was, że jestem redaktorką na Barwnym :) Niedługo spodziewajcie się dość ...ciekawego... tutorialu.

Edit:
Uff... coś tam poprawiłam, oblukajcie:

To jest właśnie coś w rodzaju tego tła, które miało być od początku, ale nie cierpię robić tej samej rzeczy kilka razy. Ehh... Podoba mi się, ale jednak jeśli chodzi o Nagłówki to Doll'e najlepiej wyglądają na 'planie amerykańskim', wyciągnę z tego wnioski na przyszłość :)


Pozdrawiam!
Migonetta

25 komentarzy:

  1. Mi się tam podoba. Co prawda nogi wydaja się być trochę krótkie, ale kit.

    A ty co po nocach nie śpisz, tylko na blogu siedzisz, hę ? :D

    Nygusiia__

    OdpowiedzUsuń
  2. Bywały lepsze ale ten nie jest zły :) Tak jak koleżanka wyżej uważam, że nogi wydają się troszeczkę krótkie.. ale nic xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Natalia ;]. Nogi wydają się krótkie, ale reszta spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma posturę dziecka, really. Zburzyłaś proporcje. Ciuchy dobre, staranne ale skopałaś posturę po całej linii migusiu :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nieprawda :P nie na całej linii, bo po prostu głowa jest za duża, udowodnię Ci, jak skończę tło. Będą też prawdopodobnie inne włosy, bo te to porażka... no i tło.

      Usuń
  5. Zgadzam się komentarzami powyżej, troszkę pusto, faktycznie przydałoby się jakieś tło, ale ubranka ładnie dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło by było gdyby sie nie osunęło :( Ale dzięki temu zrobię lepsze ;)

      Usuń
  6. oj w to że będzie tak, że mucha nie siada to nie wątpię i niech Cię w końcu pech z PS opuści :( może jakieś egzorcyzmy trzeba odprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dolka jest strasznie mała i ma jakby bardziej grube nogi przez te spodnie

    OdpowiedzUsuń
  8. OK WERSJA Z TLEM JEST JESZCZE GORSZA,ROBILAS LEPSZE

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zgadzam sie z Tobą. Oceń jakość rysunku nie kompozycji, bo to rzecz gustu, a ten bywa względny. Stąd też, Grafikę uważam za udaną, mimo to nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym, że nie tylko kompozycja jest słaba - jakoś rysunku też jest kiepska. Choćby nieistniejąca perspektywa, brak cienia pod lalką (wisi w powietrzu!), kolor trawy jest nienaturalny (trawa NIE MA, tak zielonego koloru, bardziej uderza w bardziej żółte tonacje). Przecież to elementarne błędy!
      Podsumowując - tło ssie, szczególnie, gdy porówna się jego jakość i jakość dollki. Pannica wygląda bardzo profesjonalnie, tło zaś na dzieło totalnego amatora, którym, jak sądzę nie jesteś.

      Usuń
    2. Jestem, jestem i mam nadzieję zostać nim jak najdłużej. Nie wiem, ale wydaje mi się, że czasem im mniej potrafimy i im bardziej robimy coś po prostu dlatego, że to kochamy, a nie dla wyglądu rysunku, kasy iyd... tym bardziej nas to cieszy ^^. Grafika choć mi się nie podoba wyszła taka prosta, ciepła i po po prostu miło mi się kojarzy.

      Notabene kocham rysować bez względu na efekty.

      Usuń
    3. @Wiwerna: Trochę mogłaś to inaczej ubrać w słowa... Twoje uwagi są trafne, lecz za bardzo atakujesz. Mi podoba się ten nagłówek, acz w spodniach brakuje mi rozjaśnień.

      Usuń
    4. @K.A.T.I.E.
      Ach, nie chcesz być profesjonalistą, wolisz amatorzyć do końca życia? To dość dziwne stwierdzenie, zupełnie jakbyś sugerowała, że nie dążysz do rozwoju...? Brzmi strasznie o.O

      Ależ można to połączyć - robić coś dla kaski, wyglądu, samodoskonalenia i mieć z tego frajdę przecież ;)
      To bardzo ładna gadka, ale nie lubię bawić sie w takie rzeczy - ja Ci wymieniam błędy, nie trzeba było mi wyskakiwać z filozofią życiową ;)

      Mi się bardzo wiele grafik miło kojarzy - co nie zmienia faktu, że są słabe. Pierwsza, którą wygrałam jakikolwiek konkurs ssie, ale i tak jestem do niej sentymentalnie nastawiona.

      To dobrze, że kochasz rysować - czy ja naprawdę gdzieś napisałam, że masz rzucić to w cholerę, bo się nie nadajesz? Gdybym tak sądziła, nie traciłabym czasu na radzenie ;)

      Mam wrażenie, że trochę źle mój komć zrozumiałaś, Basia zresztą też. Nie atakowałam, wytykałam błędy, Wy najwyraźniej nie zdajecie sobie sprawy, jak Ziu atakuje - nie bawi się w konstruktywną krytykę tylko jest niemiła i używa brzydkich słów ;P

      @Basia
      A co konkretnie było w moim komciu nie tak, że zosta odebrany jak atak? Chcę wiedzieć, coby ewentualnie uniknąć.

      Usuń
    5. Oj ktoś tu mnie nie lubi ^^. Teraz czuje się atakowana, heh...

      Twoje wnioski z mojej wypowiedzi sięgają troszkę zbyt daleko :P Ludzie mówiąc coś mają różne rzeczy na myśli i niekoniecznie są rozumiani, w tym przypadku dotyczy to zarówno Ciebie jak i mnie. Ludzie mają różne poglądy, a co do amatorstwa to nadal utrzymuję moją wersję, a jeśli uważasz, że nie dążę do rozwoju to widać, że nie zaglądasz tu zbyt często :]

      A gdzie ja napisałam, że Ty kazałaś rzucić mi to w cholerę...? Przy czym nie wykluczam, ze u mnie z pamięcią słabo.

      A konstruktywną krytykę lubię, (chyba).

      Usuń
    6. Ej, czemu od razu "nie lubi"? :c Nie krytykuję ludzi, których nie lubię, takich unikam i nie piszę im nic, co im będę statystykę nabijała :3

      Ach, w sumie nie będę odpisywała, bo już nam się robi takie łapanie za słówka, a dalej będzie tylko wyjaśnianie co miałyśmy na myśli i wyjaśnienie tych wyjaśnień - bez sensu.

      Chciałabym tylko wiedzieć, gdzie tu niby atakuję, bo naprawdę tego nie rozumiem, proszę ładnie o konkretny przykład. Ja nie pisałam tu niczego z myślą o radosnym hejtingu, joł.

      Lubisz konstruktywną krytykę, zapewniam ;)

      Usuń
    7. Oczywiście ten 'atak' w moim przypadku był żartem :) A z wyjaśniania wyjaśnień i tak nic dobrego nigdy nie wyjdzie dlatego ciesze się z 'porozumienia'.

      Wgl... w mojej niebywałej inteligencji (-.-) właśnie odkryłam, że Ty rysujesz! (nie śmiej się, u mnie takie odkrycia są na porządku dziennym)xD 'Radosny hejting' mi się skojarzył. Ha ha... To i ja do Ciebie wpadnę ;)

      A jeśli Ty mi zapewniasz tak konstruktywną krytykę to rozwój mam zapewniony. Dzięki za wszystko.

      Usuń
    8. A ja po prostu odnoszę wrażenie, że Ziutencja gwiazdorzy... i uważa się za nie wiadomo kogo ;]

      Usuń
  10. ohydna ta podłoga!! zrób przezroczyste tło z wzorem damask

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie podłoga... a na szczęście mnie się podoba :)

      Usuń