12 kwietnia 2012

Licytacja! (Grafika nr.15)

Edit 2:
Druga, bardziej 'barwna' wersja dla Barwnego. Myślę, że wszystko teraz pasuje i faktycznie jest o wiele lepiej.Tło w stylu jednej z moich poprzednich grafik, dlatego, że bardzo je lubię :)



Edit:
Grafika dla Barwnego:

Tło:
(+Doll, gdyby ta wersja nie odpowiadała jest poniżej)

Nom... i tak to już jest, że nawet największe lenie czasem biorą się do konkretnej pracy :P I tak było ze mną, bo wreszcie zdecydowałam sie na rysowanie twarzy, jak mi wyszło? Cóż... nie oszukujmy się, mogło być lepiej, ale jak na pierwszy raz jest całkiem nieźle. Zresztą co ja tu tak gadam i gadam... sami zobaczcie:



I tu następuje moment niespodziewajki, gdyż Migo postanowiła się rozwinąć i udowodnić, że w GIMP'ie da się wszystko zrobić, więc myślę, że wiecie co chcę przez to powiedzieć...
__________
Jeszcze moja inspiracja musi być ♥ 
Tak mi się przyjemnie tego słuchało.
_________________

No ale, tę Grafikę postanawiam ZLICYTOWAĆ:
Cena wywoławcza: 30Sd, a minimalne przebicie: 5Sd :)

Mam tylko resztki nadziei, że Nagłówek nie jest jednak taki zły i że naprawdę przypadnie Wam do gustu.

Migo.

13 komentarzy:

  1. Ngłówek jest PIĘKNY! Ubóstwiam go! Chętnie bym go kupiła, niestety mój stan stardollarów wynosi 1 i powiększy się dopiero jutro:( Czy jest opcja kup teraz? Kupiła bym go od ciebie jutro gdyby była taka możliwość. Oczywiście jeśli jest to zaproponuj cenę.

    kittyskitty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że sie podoba acz opcji kup teraz na razie nie będzie.

      Usuń
    2. Szkoda, no nic. Życzę powodzenia licytującym :)

      kittyskitty

      Usuń
  2. dobra, zacznę pierwsza. na mój beznadziejny blog ze stylizacjami - chociaż go upiekszy.

    35sd
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę sie bardzo, ze trafiłam w gust. Ja także bardzo ją lubię :)

      Usuń
  4. Ile osoba kupująca zapłaciła? Bo w kom. nie widzę ceny (chyba, że anetka pisze na barwnym?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się o moja licytację. Nigdzie nie było napisane, że będzie się ona odbywała tylko tutaj. Są osoby które wolą być anonimowe. (a ich cena także)

      Usuń
  5. Wiem, po prostu chciałam wiedzieć ile zapłaciła. Tak z czystej ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Naprawdę super. Ta 2 wersja lepsza. Ale i 1 była super.

    OdpowiedzUsuń