6 marca 2012

Licytacja!

Edit:
Dla Nasze Plotkarskie Stardoll, czyli dla AnimeSupergirl, która wygrała licytacje proponując 90Sd:


Nom... konkursu na barwnym nie wygrałam :( Jakby to Jagienka ujęła 'moja Grafika schowała się gdzieś w zakurzonych zakamarkach Azkabanu' Hah... powiem szczerze, że nie myślałam, że aż takie odległe miejsce zajmę, ale cóż, tak bywa. Wgl, cała ankieta jakoś mnie ominęła, dowiedziałam się o niej jak już były wyniki, więc nawet sama na siebie, jak przystało na uczciwego oszusta nie zagłosowałam... Eh.

No ale do rzeczy... tak jak wspominałam LICYTACJA!
Cena wywoławcza to zaledwie 50Sd :)

Przy okazji dodam, że dziś odeszłam ze 'Stardoll'owych wieści'.
Wczoraj natomiast zamknęłam kolejkę, będzie otwarta gdzieś po świętach (Wielkanoc), choć  wcale nie jest tak duża, żebym potrzebowała aż tyle czasu, chcę się natomiast troszkę 'podszkolić' w rysowaniu :P
To wszystko, pamiętajcie o licytacji.
Migonetta

24 komentarze:

  1. Moim zdaniem Ewelina sobie zasłużyła.
    Powodzenia w licytacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zasłużyła. Lubię Barwny i cieszę się, że ma fajny Nagłówek. U Eweliny bardzo dużo 'dobrej roboty' dało tło i te niestardoll'owe patrzyska *-* Wgl... fajnie to wyszło.

      A powodzenie w licytacji się przyda i Tobie również go życzę :)

      Usuń
    2. OO, odeszłaś z sd'owych wieści? Tzn. nie ciesze się z tego powodu, ale widzę cię w roli grafika na barwnym. Jeśli się zgodzisz i oczywiście xylo się zgodzi, to możesz śmiało dołączyć. :)

      Usuń
    3. *zawał*

      Hah, co to za pytanie, oczywiście, że się zgadzam :)
      Jeśli to oczywiście nie będzie nikomu przeszkadzać.
      ...i Dziękuję Ci za wszystko.

      Usuń
    4. *reanimuje* :D
      To się ciesze, poproszę o odzew na gg: 13230679 i dogadam się jeszcze z xylo. :3 Ale sądzę, że się zgodzi.

      A za co ty mnie dziękujesz? Phiphi. :3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. O.oo a co się stało, że nie chcesz skopiować nie płacąc?? Z dziewczynami ostrzegłyśmy już K.A.T.I.E, że lubisz robić różne problemu i aby uważała na ciebie.

      Usuń
    2. Moje "cudo" kiedyś skopiowała... mhm... wcale nie było piękne, wręcz ohydne, a ona zrobiła to tylko dlatego, by zrobić mi na złość. I w końcu koleżanka za nią zapłaciła. Hołota!

      Usuń
    3. Wiem. Z mojego bloga posty i obrazki kopiuje. I jeszcze mówi ,,ja nie wchodzę na twojego bloga"

      Usuń
  3. Nagłówek śliczny ale nie biorę udziału w ankiecie :)

    A ta ankieta to mini oszustwo było :( Była i zaraz została zamknięta :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponieważ ciągle na jedną pracę głosowali, normalnie miała 50% głosów, nie było warto tego dalej ciągnąć, ale nieważne!
    Żadne oszustwo nie było, nie wiem na jakiej podstawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie zdążyłam na żadną zagłosować :( Nie wiadomo kto by wygrał. Nie chce problemów, nie chce się kłócić. Powiedziałam tylko, co uważam...

      Usuń
    2. No racja. Już się nie kłóćmy, bo to do niczego nie prowadzi.

      Usuń
  5. na barwnym głosowałam właśnie na Twoją grafikę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena mnie w pełni zadowala :) Podaj mi więc adres bloga (idt.) i Grafika będzie Twoja ^^.

    OdpowiedzUsuń
  7. Adres: Nasze-plotkarskie-stardoll.blogspot.com
    Wpłaty dokonam po obejrzeniu pracy (opublikujesz na blogu czy prześlesz na e-mail ? Jakby co to mój adres : n.p.s@onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. pisałam na gg chyba nawet 2x w sprawie nagłówka,ale nie dałaś żadnego odzewu.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze odpowiadam na każdą wiadomość w sprawie Grafiki, choćby miało to być 'kolejka zamknięta'. Jeśli nie dostałaś ode mnie żadnej odpowiedzi, znaczy, że nie otrzymałam Twojej wiadomości.
      Przepraszam.

      Usuń
  9. Niestety ale cena zadowoliła Migonettę. Nagłówek jest na moim blogu nasze-plotkarskie-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń