29 maja 2014

Licytacja!

GRAFIKA ZOSTAŁA SPRZEDANA DLA WOONDERFULL
WYBRANO OFERTĘ KUP TERAZ


Dzisiejsza grafika robiona była dość długo, po kawałku. Jetem bardzo zadowolona, ponieważ podoba mi się w niej każdy element :) Tak bardzo skromna ja. Już od pewnego czasu staram się wykonywać wszystkie tła całkiem sama  to też nie jest wyjątkiem. W ostatniej chwili wpadł mi do głowy pomysł na 'zachlapanie' napisu. Uważam, że wyszło korzystnie i oryginalnie. W zamyśle grafika miała pójść na konkurs, ale chyba wolę oddać ją w wasze ręce. Jestem ciekawa na ile ją wycenicie :)






Licytacja zaczyna się od 0 sd.
Minimalne przebicie: brak
*Kup teraz: 400sd

*Przy wyborze opcji Kup teraz jak zwykle zobowiązuję się wykonać kompletną oprawę graficzną bloga, czyli: wizytówki dla redaktorów (max 8) oraz ozdobne napisy typu: nowości, metamorfozy, etc. jak również tło bloga. UWAGA - Ten bonus tylko przy Kup teraz, w innym przypadku nie ma takiej opcji!

Pamiętajcie, że do waszych propozycji należy doliczyć jeszcze prowizję Stardoll. Oferty bez nicku w komentarzu nie zostaną wzięte pod uwagę.

Myślę, że grafika idealnie oddaje leni klimat jaki chcielibyście gościć na swoim blogu. Pozostaje mi życzyć powodzenia w licytowaniu. Dziękuję również za wszystkie postawione opinie! Jak zwykle postaram się na wszystkie odpowiedzieć.

32 komentarze:

  1. Wygląda jak anorektyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest identycznej postury jak w pozie, na której się wzorowałam :)

      Usuń
  2. W miarę ta grafika :) Chodź nie podoba mi się ta "pani" na obrazku za chuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest identycznej postury jak w pozie, na której się wzorowałam :)

      Usuń
    2. Jej raczej chodzi o wszystko, czyli o pozę też.

      Usuń
    3. Przecież właśnie o pozie mowa ...XD Jak ''pani'' ma być inna niż na zdjęciu, skoro piszę wyżej, że jej postura (czyli ciało, ogólna całość) jest zachowana oryginalna.

      Usuń
  3. Wszystko pięknie, ale szyja tej pani budzi moje przerażenie. Jest tam zrobiony taki jeden fałd, który wygląda przerażająco. Co do napisu jestem nie do końca przekona, bo to połączenie kolorów jest troszkę tandetne. Za to kostium jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te kolory napisu (w tym połączeniu szczególnie) i uważam, że ładnie wyglądają :) Tak samo lubię wyostrzać rysy w grafice, dlatego szyję przedstawiam tak a nie inaczej. Dziękuję za opinię.

      Usuń
  4. Jakoś nie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się bardzo podoba :D Fajny pomysł z napisem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja dam takie 80 sd najpierw volteria1

    OdpowiedzUsuń
  7. Uczono mnie w domu, żeby mówić coś miłego albo nic.

    Ładne morze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowość u ciebie :)
      Dziękuję serdecznie, to bardzo miłe, że mi 'oszczędzasz'.

      Usuń
    2. Proszę bardzo.

      Jednak wątpię, że znamy się na tyle, byś mogła stwierdzić, jakie zachowanie jest u mnie ''nowe'', a jakie nie.. no ale próbuj dalej, bo przecież zawsze masz odpowiedź na wszystko :)

      Usuń
    3. Może ja cię nie znam (i nigdy nie twierdziłam, że chcę to zmienić), ale za to ja sądzę, że ty mnie znasz, bo twoje analizy mojej osobowości akurat mi pasują :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna twarz. :D
    Cukro

    OdpowiedzUsuń
  9. Eee tam.. Żadna anorektyczka. Marzę o takiej figurze. Włosy ślicznie Ci wyszły. Pomysł z napisem też jest bardzo fajny. Jedyny minus, to dobór kolorystyczny góry od bikini, ale to tylko moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh... Czyli co chcesz wpaść w anemie? anorektyka ?

      Usuń
    2. Anemia to nie anoreksja.
      Jeśli myślisz, że dziewczyna narysowana przeze mnie jest anorektyczką, to chyba po raz drugi nie wiesz o czym mówisz :)

      Usuń
    3. wiem że anemia to anerekcja ale to jest coś podobnego i nie mów mi ze nie bo moja mama miała anemie *_* i dobrze wiem co to *_*

      Usuń
    4. Heh, to dla twojej wiadomości, anemia polega m. in na nieprzyswajaniu żelaza do organizmu, niedobory hemoglobiny, czasem erytrocytów ... I pisze się 'anoreksja', nie 'anorekcja'. Tak, właśnie widać jak 'dobrze wiesz co to'

      Usuń
    5. ahh to tak jeszcze coś do piszę zaczyna się od od odchudzania picia zielonych herbatek choć i tak już jest się chudym a na czym się kończy może dopiszesz ??

      Usuń
    6. Haha, zielone herbatki nie odchudzają, mogą zmniejszać apetyt, (ale to zwykle zależy od organizmu i na niektórych wcale nie działa) nieznacznie przyspieszają metabolizm. Cóż, wedle życzenia dopisuje, że jak się jej dużo pije ma się na przykład ładniejsze zęby.

      Usuń
    7. Kochany Anonimku. Anoreksja to choroba psychiczna. Nie chcę mieć anoreksji, tylko marzę o figurze doll z nagłówka. Co do zielonych herbatek.. Ja piję, bo lubię, a jeśli chodzi o działanie na organizm, to gdzieś wyczytałam, że odejmują 10 kcal, ale ja w to do końca nie wierzę. Do tego nie znam się na odchudzaniu etc. Wyraziłam opinię na temat nagłówka, a ktoś się wypowiada na temat mojego zdrowia, no ciekawie.

      Usuń