19 czerwca 2014

Zapowiedz


W trakcie pracy :)

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No to się cieszę :) Dziś już muszę skończyć.

      Usuń
  2. Co ta Migo kombinuje ? Jak na razie świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się cieniowanie włosów i ich kształt. Dobrze wyszedł ten koczek z tyłu. Jak zwykle w twoich nowszych pracach nie podoba mi się skóra, a raczej styl cieniowania. Wygląda bardzo plastikowo. Oczka mają bardzo ładne kolorowe cienie na powiekach. Kolorki płynnie przez siebie przechodzą i nie ma między nimi, aż tak widocznego kontrastu. Do tego długie rzęsy. Wielu grafików (w tym czasem ja) nie stara się przy ich wykonaniu i efekty są słabe, a tu wręcz przeciwnie. Dodaje to uroku całej postaci. Ogólnie jest pięknie. Jestem ciekawa ubioru doll :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już wiem, do czego ta grafika c;

    OdpowiedzUsuń