9 maja 2014

Battle of Team - recenzja konkursu

Witajcie, dziś nietypowo, ponieważ mając na uwadze jak wielu z was gra na MSS chcę zaprosić was na konkurs dotyczący tej strony. Chociaż mnie gra nie zainteresowała jakoś szczególnie wiem, że użytkownicy Stardoll czasem poszukują odmiany.

Może to właśnie jest ten moment?
SPRAWDŹ SAM


W skrócie konkurs ma charakter drużynowy, co wydaje się podstawową zasadą. Każdy użytkownik może zgłosić swój niepowtarzalny team (coś dla tych, którzy grają z przyjaciółmi) i co ciekawe, możemy nawet sami wymyślić nazwę. Dla bardziej osamotnionych została stworzona zakładka, gdzie mogą łączyć się w grupy (link).
A o co właściwie chodzi? Puki co jest bardzo tajemniczo, zgłaszamy się więc trochę w ciemno. Nie poznaliśmy ogólnego przebiegu - kto odpada, kto głosuje. Pozostaje domyślać się, że tworzyć będziemy po prosu stylizacje na dany temat. Użytkowników MSS powinny za to przede wszystkim zainteresować nagrody (link), gdzie warto podkreślić, że podane przypadną na jedną osobę, a nie do podziału.
Myślę, że może być ciekawie, choć jest to konkurs dla bardziej doświadczonych użytkowników strony. Liczę na to, że zostanie przeprowadzony profesjonalnie od początku do końca i wywrze na nas jak najlepsze wspomnienia.
Ja osobiście nie zagram, ponieważ do mnie MSS przemawiało góra miesiąc, a nie lubię ciągnąć nic na siłę. Jest jednak spora liczba osób, która twierdzi, że bawią się tam lepiej niż na Stardoll, może naprawdę warto zobaczyć czy strona nie została zaprojektowana idealnie pod wasze potrzeby? Co szczególnie przemawia na plus to, prosty kontakt z administratorami, dla grafików możliwość projektowania ubrań do sklepów i zarabiania na tym (Diamentów - waluta gry) oraz wątek społecznościowy bardzo dobrze rozbudowany.
Zgłosisz się? 

Ta pobieżna recenzja powstała na prośbę Pettero.
____________________________________________
 Mam dla was skończone dwie nowe grafiki, niedługo ukażą się na blogu. Jutro Eurowizja, kto ze mną pokibicuje? Myślcie powoli nad życzeniami urodzinowymi dla coraz starszej Migo :) Haha.

15 komentarzy:

  1. Lubimy być tajemniczy, hehe :> Dzięki bardzo Miguś :) No i ja będę oglądał Eurowizję, chyba że jak wczoraj zapomnę.. haha xD Czekam na grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tajemniczo jest, ale zapewniam, że wkładamy wszelkie starania żeby wszystko było profesjonalne, a uczestnicy bawili się dobrze :)

      Usuń
    2. W to nie wątpię :) Ale jakby było więcej informacji byłoby bardziej o czym pisać XD Życzę wielu zgłoszeń!

      Usuń
    3. Ale my chcemy niespodziewankę zrobić :( XD I tk ludzi nagrody interesują tylko i wyłącznie XD

      Usuń
  2. Jak ty to robisz ;) Tajemnicze to jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówił Piotrek, takie najwidoczniej było zamierzenie. Jednak jakiego gracza nie przekonałaby taka nagroda, hihi :) Poza tym, zapowiada się naprawdę ciekawie i czegoś takiego nie było. Może ludzie z MSS lepiej pracują w grupach niż osoby ze Stardoll, bo u nas jak wiadomo nigdy nie za bardo to wychodziło w praktyce.

      Usuń
  3. Rzygam MSStardoll, było fajnie, dopóki nie poznałam bliżej użytkowników. Wgl lvl ciągle staje mi w miejscu, bo nie mam hajsu na robienie zadań :/ Zdecydowanie lepsze Stardoll jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie żadne MSStardoll, tylko MSS 8) Jak Ci się nie podoba to nie musisz wchodzić :> No i wg mnie ludzie są bardzo fajni, ja jakoś nie narzekam :3

      Usuń
    2. Sądzę, że to literówka i po MSS postaw sobie kropkę i dodaj jeszcze jedno S: ''Rzygam MSS. Stardoll....'' lub bez ''tardoll'' wyjdzie bardziej logicznie :) Rozkminy Ameliowych wypowiedzi.

      Ja uważam, że akurat ludzie na Mss są fajni, ale też nie mam nic szczególnego do zarzucenia ludziom ze Stardoll. Jak dla mnie nudne było robienie tych zadań, wolę coś takiego jak jest na Stardoll, bo działa to na innych zasadach. A jeszcze bardziej lubiłabym FS, ale ta strona już nie istnieje. Nie ma co się oszukiwać.

      Usuń
    3. Masz rację, FS było fajne XD Moim zdaniem te MSS to lekka podróba Stardolla ;/ Grałam, przestałam. Ludzie wydają się fajni, lecz jak powiesz coś o Sd, i że na MSS jest podróba ciucha z Sd ( paperbag skirt ) to zaczynają się hejty typowo gimbusiarskie :/ PS ; Moim zdaniem trochę to nie fer, że robią takie rzeczy jak na Stardoll...

      Usuń
    4. PS2 : Wiesz, nie chodzi mi o całe społeczeństwo lecz o niektóre osoby...

      Usuń
    5. Dokładnie, też mnie to irytowało. Wiadomo, że Stardoll nie wymyśla tych rzeczy tylko inspiruje się realnymi projektami (np HB) ale jak już coś jest na jednej stronie a potem widzisz kupę tego samego gdzie indziej, to wiadomo jakie to uczucia wywołuje. Stardoll ma wiele minusów, ale nie ma drugiej tak dobrze funkcjonującej, zorganizowanej i rozbudowanej strony jak ta. Fs podobał mi się z tego względu, że można było mieć własny butik, samemu podejmować decyzje o tym co, kiedy i jak się tam znajdzie. Były konkursy dla projektantów (jeden nawet wygrałam, haha). Koncepcja świetna, ale wykonanie nie mogło być już gorsze.

      Usuń
    6. Migonetto, w 100% się z tobą zgadzam! Na FS miałam 2 konta, jedno jako modelka a 2 projektantka XD Lecz w projektowaniu to ja normalnie byłam jak czarna dziura! Wszystkie cudowne rzeczy mojej wyobraźni pochłaniałam i wypluwałam jako tandetny, bezcieniowy i płaski gniot ;D Ooo! Brawo! Zapewne by łaś jednym z oślepiających mnie fejmów XD FS miał straszne postacie O.o Twarze jakby wygłodzonych duchów ;/

      MSS, tak jak mówiłam, podróba Stardolla. Nawet rzeczy mają te same...

      Usuń
    7. Oj wgl o MSS szkoda gadać XD

      Usuń
    8. Szkoda gadać o Twoim poziomie. Myślisz, że gra sama wybiera sobie użytkowników i atmosferę? Nie, no właśnie. Stardoll może i ma wysoki poziom, ale jego główna wada - jest strasznie drogi...

      Usuń