17 maja 2014

Konkurs: S.W.W. (Stardoll Według Was)

Praktycznie każdy element nagłówka został dokładnie przemyślany i nic znajduje się na grafice przypadkiem. Aby dowiedzieć się (przydługiej) historii grafiki, zachęcam do przeczytania (całego) posta.





Skończyłam. Szczerze mówiąc patrząc na samym początku na pozę byłam pewna, że sukienka będzie katorgą, okazało się, że najlepiej bawiłam się rysując właśnie ją. Brokat jest w niej zdecydowanie najtrudniejszym elementem, na całe szczęście już kiedyś coś takiego rysowałam i mam w tej kwestii  opracowaną własną metodę. Kiedyś tam, dostałam na Stardoll reklamę z tą twarzą, którą widzicie na nagłówku, pomyślałam, że będzie bardzo ładnie wyglądać. To właśnie owa twarz stanowiła podstawę kolorystyczna całej grafiki. Malinowe usta w połączeniu z takim błękitem - me gusta. Bawiłam się światłem, co możecie zauważyć szczególnie na rękach modelki. Lewa ciemniejsza, ponieważ zasłania ją 'cała reszta' postaci. Natomiast prawa jest oświetlona = jaśniejsza. To tak aby nie było wątpliwości. 



Powstały 2 wersje kolorystyczne, osobiście nie potrafię powiedzieć, która jest lepsza, która gorsza. Obie mają swój urok. Pomyślałam również, że korzystnie prezentowałyby się zakładki/strony w graficznej wersji. Dlatego właśnie powstały kolejne 2 opcje - gotowe do mapowania. Wybierając formę napisu stwierdziłam, że to część 'według was' powinna najbardziej rzucać się w oczy, bo to ona odróżnia ten blog od innych. 

(kliknij, aby zobaczyć w pełnym rozmiarze)





Wymyślając koncepcję na pracę do tak nietypowego konkursu, zadałam sobie kilka pytań, a przede wszystkim: Co chciałabym oglądać przez całe (lata) istnienia bloga? Co kojarzyłoby mi się z tą witryną? Co nie drażniłoby mnie?

Stwierdziłam, że musi to być coś klasycznego. Bez sensu jechać w modę, która co chwilę się zmienia. Tak powstał pomysł na długą, elegancką, ponadczasową suknię. Następnym krokiem było wybranie ułożenia pozy modelki. Z doświadczenia wiem, że najlepiej prezentują się nagłówki w układzie poziomym, po prostu dobrze współgrają z całym blogiem, wtapiają się w niego. Zadałam sobie również trud zyskania jak najwięcej informacji o tym co preferują czytelnicy bloga, co kojarzy im się właśnie z S.W.W. Wyłapałam powtarzające się komentarze o kolorze niebieskim, który zresztą dominuje na obecnej grafice/napisie tego bloga. Pomyślałam, że zarówno właściciele (którzy pewnie nie przypadkowo wybrali taką barwę), jak i czytelnicy - którzy jak widać ją polubili, będą usatysfakcjonowani taką ewentualną grafiką. W tle postawiłam na delikatność. Bez sensu byłoby w mojej opinii ładować ciężkie ozdoby, bo są męczące, szybko chciałoby się od nich ''uciec'' wzrokiem. Taki efekt, jest kompletnie niepożądany w nagłówku, który ma służyć długo, a nie sezonowo. Świeżość, lekkość, piękno, gust. To chciałam osiągnąć. Czy mi się udało? Odpowiedzcie sobie sami.

Migonetta.

22 komentarze:

  1. Post 7 minut po moim, hahaha to się nazywa graficzna telepatia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że najlepsze jest to, że nawet myślimy to samo (czytając twój post) XD Żeby nie było, chociaż opublikowałam później, to nie zerżnęłam twojego tekstu, zresztą byłoby ciężko w te 7 minut. Haha. No cóż, zdarza się.

      Usuń
  2. Jejciu, to najlepsza grafika jaką widziałam od baardzo dawna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, czy nie jest nazbyt przesłodzona (a ja jak wiadomo mam takie skłonności). Cieszę się, że zamierzenie wykonania dobrej grafiki wyszło.

      Usuń
  3. Mamy zwycięzce! Bardzo lubię twoje grafiki, ta jest moją najlepszą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, zdziwienie :) Mam w pamięci inną wersję twojego postrzegania moich grafik. Oczywiście cieszę się, że teraz ci się podobają. Nie wiedziałam nawet, że jeszcze jesteś na Stardoll.

      Usuń
    2. Stara Roksetka, czyt. ja, już od dawna nie jest na Stardoll'u. Konto ma nową właścicielkę, jednak fakt faktem grafika ładna.
      Pozdrawiam, Aga!

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG, love it, the doll face is very beautiful and the dress is like heaven!
    Do you sell this graphic?? or is it just for a contest?
    Rei1981

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This graphic is just for a contest. If I won't win I can sell :)

      Usuń
    2. I hope you win, you are a great graphic designer!!!
      However, if in the future you are able to sell it, I will be glad to purchase it.
      Kisses and YOU HAVE TO WIN!! YOU ARE FABULOUS!!

      Usuń
  6. Na prawdę świetna grafika! Megaboskie włoski <3 <3 Szkoda że z MSS odeszłaś, bo nie pogardziłbym takimi tam hehe :P Drugim bardzo fajnym elementem jest sukienka, wyszła na prawdę super! Wiesz, że lubię Twoją technikę, więc skóra też mi się podoba.. no i mam nadzieję, że wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna grafika, serio cudo! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyne co mi się nie podoba to kształt brody xD A poza nią grafika jest cudowna w każdym pixelu, na Cebie właśnie zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś mi to mówi...
    http://4.bp.blogspot.com/-92cj_BpNoS8/T2ORzdZqdlI/AAAAAAAABEo/nYBG92S6i9o/s1600/bezbudynk%25C3%25B3w.png

    KOPIARA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyy... Nie rozumiem, czemu uważasz tę grafikę za skopiowaną, przecież to są dwie kompletnie inne prace -.-
      Przecież Migo dała nawet zdjęcie, na którym się wzorowała.
      Owszem, xxEwelina1996xx wykonała pracę wzorując się na tym zdjęciu pierwsza, ale to nie oznacza, że nikt inny nie może się na nim wzorować. To nie jest jej własność, bo przecież nie rysowała pozy sama, tylko korzystała ze zdjęcia...
      Mam dla Ciebie dobrą radę: naucz się znaczenia słów, zanim ich użyjesz :)

      Usuń
    2. Pani wyżej ma rację 8)

      Usuń
    3. Ja nie wiem, czy ty anonimie serio jesteś tak inteligentny jak na to wskazuje twoje zachowanie, czy po prostu dbasz, aby w moim życiu nie brakło powodów do śmiechu - co zapewniasz mi teraz. Jak podaje NAWET zdjęcie, to powiedz mi jakim cudem to jest kopia, co? Bo nie ogarniam. Owszem, tej pozy użyła wcześniej Ewelina, ale sądzę że miałam prawo o tym zapomnieć, zważywszy że to grafika bodajże z 2012 roku...

      Usuń
  10. Sprzedasz tą grafikę? Jeżeli tak napisz swoje gg i omówimy cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje gg, niezmiennie od kilku lat widnieje w prawym pasku...
      13381315
      Oczywiście chętnie sprzedam grafikę.

      Usuń
    2. Niestety nie widziałam numeru GG, ponieważ byłam na telefonie z wersją komórkową :-) Skontaktuję się z tobą :-)

      Usuń