12 maja 2014

131. Dla World Of MSS

Witajcie, witajcie. Mieliście przyjemność odpocząć od moich grafik :) Jednak ja nie miałam przyjemności odpocząć od graficzenia.
 Ja, zacięta fanka Eurowizji (odkąd sięgam pamięcią) ubolewam nad kiepskimi warunkami estetycznymi Pana(i) Kiełbasy, ale uważam, że ... osoba ta... ma naprawdę świetny i wyszkolony głos. Także, jakoś przeżyłam tę Europejską kompromitację na temat co teraz jest normalne, a co nie jest. Cóż, jako, że jednym z moich największych marzeń w dzieciństwie było wygrać ten zacny konkurs, teraz wiem, na kogo się stylizować, haha.
A z Polski jestem bardzo zadowolona, 14 miejsce jak na nas, bomba! Gorące buziaki dla Donatana, Cleo i całej naszej ekipy, nie można zapomnieć również o znakomitym jak co roku Panu Arturowi Orzechu, komentatorowi z ciętymi ripostami sypiącymi się wprost z rękawa. 

Przechodząc do sedna. Dziś jak to mam w zwyczaju wyprzedzając pory roku, grafikę typowo wakacyjną. Jestem z niej zadowolona, szczególnie z własnoręcznego tła. Podoba mi się też cieniowanie skóry.














Na koniec zostawiam was z piosenką, której raczej możecie nie pamiętać z Eurowizji, ale która dodaje (przynajmniej mi) dużego dystansu do całej sprawy.


Migonetta

19 komentarzy:

  1. Ładna grafika, strój kąpielowy - bombowy, wręcz epicki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam święcie przekonana, że strój najbardziej skopałam. To niezwykle się cieszę, że jest inaczej :)

      Usuń
  2. Artur Orzech - Kocham pana :D


    *Wybacz, że nie na temat grafiki xD jest świetna, choć jak dla mnie strój trochę za ostro obrysowany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybaczam :) Pan Orzech jest świetny! kocham jego komentarze (bardzo subiektywne i sarkastyczne) i dlatego takie fajne, haha. I super jest to, że co roku można go 'spotkać' właśnie na ESC.

      Usuń
  3. Geniusz, sliczne wlosy, najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna. Dzięki tobie poczułam zbliżające się lato ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 23 dni do wakacji :)

      Usuń
    2. co ? chyba miesiąc i 23 dni *_*

      Usuń
    3. 23 dni chodzenia do szkoły... Odejmując wycieczki i i inne sprawy (przynajmniej u mnie w szkole)

      Usuń
  5. Kapitalne cieniowanie ♥ Najbardziej podoba mi się twarz, włoski, oraz tło<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się szczególnie z tła, bo zawsze są dla mnie najtrudniejsze.

      Usuń
  6. Ładna, ale się biustu przyczepię. Jest trochę obwisły, reszta jest ładna. Tło jest epickie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo laska jest w stroju kąpielowym. Inaczej mówiąc, bielizna bez utwardzanych wkładek, drutów czy innych rusztowań XD ... I zwisa...

      Usuń
  7. Super ci grafika wyszła, bardzo mi sie podoba :D a co do eurowizji mielismy miec 5 miejsce tylko glosy znikly nam z wielkiej brytani gdzie duzo polakow glosowalo o cóż oszukali nas za rok wyslemy grodzką i wygramy jak kiełbaska xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieliśmy piąte miejsce z głosowania telefonicznego, ale bardzo niskie z głosowania jury (które zabrało nam ok 100pkt, ale to nie oszustwo tylko reguły tej gry). To daje 14 miejsce... Dokładne wyniki są w internecie (na oficjalnej stronie Eurowizji) i nie zaszło żadne oszustwo.

      Usuń