5 marca 2014

Zapowiedz

Nie myślcie, że się lenie, bo próbuję podciągnąć moje marne oceny. Ambicja nie pozwala mi tak tego zostawić. Nie wiem, czy wiecie, przez chwilę byłam oficjalną rysowniczką MySuperStar, ale kilka dni temu musiałam zrezygnować z tego zaszczytu, ponieważ za dużo obowiązków na siebie wzięłam. Ciągle też piszę nowe rozdziały do mojego opowiadania, żebyście nie myśleli, że je opuściłam :) Niestety niełatwo mi na to wszystko znaleźć tyle czasu ile bym chciała i sprawa mocno rozciąga się w czasie. Mój tata, pierwszy fan dopomina się właśnie od kilku tygodni nowych części, które są już napisane ale odręcznie. Nie wiem, czemu jak coś piszę na tym blogu, to  nagle staję się wyjątkowo gadatliwa. Przejdźmy może do celu tego posta. Oto zapowiedź nowej grafiki:


Słaba jakość, bo screen wykonany screenshoter'em. Swoja drogą, niezwykle przydatny programik. Jeśli jeszcze nie macie, warto się zaopatrzyć.

Więc mam teraz dla kogoś zadnie bojowe. Jak wiecie ten blog istnieje już dość długo, początkowo grafiki były numerowane, ale przy dwudziestej którejś się zgubiłam w liczeniu (ma się tego dopa z matematyki) i poprosiłabym jakąś osobę do policzenia tego co tu powstało :) Chodzi mi o liczenie samych gotowych grafik i zapowiedzi do których nie pojawiła się skończona wersja. Byłby ktoś na tyle pomocny?

Migonetta

12 komentarzy:

  1. Jeezuu! *O* Naucz mnie tak ślicznie graficzyć ;D
    Czym Ty robisz te wzorki? xD Idę liczyć te grafiki ;D

    Nati_Avril11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tak, postaram się wyjaśnić najlepiej jak umiem, ale ostrzegam, że nie jestem w tym dobra.

      1. Widzisz czarną cześć wzorku? Użyłam do tego zaznaczenia odręcznego, ponieważ wtedy wychodzi to najszybciej. Pracowałam w dużym przybliżeniu. Cienkie linie to zwykły pędzel 1px + gumka.

      2. Gdy skończyłam z poprzednim punktem, zabrałam się za fioletowe wypełnienie. Są to 2 warstwy koloru fioletowego. Również zaznaczałam odręcznie.

      3. Poprawki kosmetyczne. Np. ja stwierdziłam, że 'czarna część' wygląda zbyt płasko i dlatego dodałam na niej kilka białych cieni.

      To w zasadzie wszystko. Nie wypada nie dodać, że robiąc wzorek wzorowałam się zdjęciem. + Metoda jaką stosuję niestety wymaga tzw. pewnej ręki, jeśli uważasz, że nie uda ci się odręcznie tak narysować/zaznaczyć - polecam użycie piórka (w Ps, a w GIMP'ie chyba ścieżka).

      Jeśli coś nie jest jasne, zapytaj.

      Usuń
  2. Policzyłam XD Szczerze mówiąc, to nwm czy się gdzieś nie pogubiłam, ale wyszło mi ok. 124 xD

    Nati_Avril11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wyszło 76 więc kłamiesz, by się jej podlizać.

      Usuń
    2. Mówiłam, że mogłam się pogubić, ale wg. mnie jest więcej niż 76.

      Nati_Avril11

      Usuń
    3. Myślę, że 'uwierzę' Nati_Avril11, ponieważ na blogu jest 156 postów, a wydaje mi się, że przynajmniej większość notek, zawierała jakiś tam wytwór graficzny. Mimo to, serdecznie dziękuję za pomoc. Bo wreszcie mogę znowu zacząć numerować grafiki :)

      Usuń
  3. Grafika zapowiada się niezwykle interesująco, tak, jak zresztą większość Twoich grafik. Nie wiem, czy bierzesz jeszcze udziały w konkursach, ale jeżeli nagrody są dla Ciebie zadowalające i masz chęci na zrobienie dla mnie nagłówka na blog, serdecznie zapraszam - konkurencja jest na prawdę mała, więc myślę, że masz wielkie szanse. (;
    http://zaciekawieni.blogspot.com/2014/03/konkurs-na-nagowek.html

    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę nic mówić, ale już to pisałaś... ;) Przykro mi, nie wezmę udziału.

      Usuń
    2. Jeżeli tak, to przepraszam. Wydawało mi się, że do Ciebie akurat nie.

      Usuń
  4. Z chemii nie musisz się uczyć mam odpowiedzi na spr obie grupy :)

    OdpowiedzUsuń