23 marca 2014

126. Kanarkowa dokładnosc - GRAFIKA NA SPRZEDAZ

Wreszcie miałam jakiś ciekawy pomysł na tytuł. Grafika robiona z zachcianki, bez żadnego konkretnego celu. Starałam się o jak największą dokładność. Znalazłam zdjęcie z tymi ślicznymi, tłuściutkimi ptaszkami. Jak można byłoby przejść obok nich obojętnie? Ten właśnie wzorek starałam się odtworzyć, dlatego sukienka zajęła mi niewątpliwie najwięcej czasu.


Opublikuję jeszcze zdjęcie pozy, która stanowiła wzór tej grafiki. Włosy zostały całkowicie zmienione, ponieważ uznałam, że czarne i proste byłyby zbyt nudne. Hej! Mamy przecież wiosnę! Kiedy będzie lepszy czas na szaleństwo z rudawą szopą jak nie teraz? Mam jednak wrażenie, że głowa w tej fryzurze jest nieco za duża. Pewnie to złudzenie potęguje dodatkowo bardzo drobna figura modelki. Sprawdziłam - wersja łysa jest pozbawiona gigantyzmu głowy, więc teoretycznie wszystko tu powinno grać.



Masz bloga i na śmierć zapomniałeś, że pasowałoby odświeżyć wygląd? Potrzebujesz nagłówka 'na już'? Ta grafika jest na sprzedaż, każdy może kupić. Jeśli ktoś jest zainteresowany odsyłam na gg (13381315), lub do KG.
Tak prezentuje się w całości:
Istnieje opcja zakupu wersji bez tła - przezroczyste, lub białe. Tło całego bloga jest również dostępne po zakupie.



Edytowane:
SPRZEDANE! Dla bloga Ramalov's.

Mogłabym również wykonać jakieś zamówienie, bo akurat jestem wolna i bezrobotna.
Migonetta

27 komentarzy:

  1. To są wróble a nie kanarki ;) kanarki są żółte ;) a poza tym to bardzo udana grafika i fajny tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzisz, że ja bym odróżniła kanarka od wrony? :) Nie ma szans.

      Usuń
    2. Wrony! -.- Od wróbla to ani tyle. Ale odróżniłabym gołębia od kruka ^^

      Usuń
  2. Chyba Twoja najlepsza grafika! Po prostu cudo! <3
    Kogo twarz? xD *.*

    Nati_Avril11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że taka dobra, to nie wiedziałam. Twarz jest Kate-Tunstall
      Nawet chyba nie zmieniła jeszcze makijażu :)

      Usuń
  3. Jest świetna, wspaniała po prostu nie mogę się na nią napatrzeć! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, myślę, że bywało lepiej :) Niemniej jednak dziękuję.

      Usuń
  4. Zakochałam się *-* Ślicznie wyszły ci ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że grubiutkie ptaszki to był świetny wybór, haha.

      Usuń
  5. Piękna praca, ale mam małe "ale"...mianowicie mam wrażenie jakby sylwetka się posypała pod tą cudną sukienką... dzieje się coś niefajnego w proporcjach między ciałem a głową... no i te nogi jakby miały swoje własne odrębne życie poza resztą ciała... tak wiem lubię się czepiać :)
    DesignerJust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, że się czepiasz, bo już mi się nudzi ostatnio. Nikt nic ciekawszego nie pisze :) To co dotyczyło głowy już napisałam w poście, ona wyglądałaby normalnie gdyby nie włosy. Myślę, że nogi byłyby lepsze gdyby były grubsze, bo figura mojej modelki jest jak myślę, aż zbyt szczupła. Chyba o to ci chodziło, ale nie jestem pewna. Jak coś, to prostuj.

      Usuń
    2. No właśnie mniej więcej o to chodzi. Nie jestem też pewna czy te nogi są dobrze umiejscowione... W wyobraźni rysowałam sylwetkę pod sukienką i doszłam do wniosku, że nogi w dziwny sposób wychodzą z bioder... Chyba, że to złudzenie przez tą szczupłość

      Usuń
    3. Myślę, że są tak jak na zdjęciu (przynajmniej kształt), które też zamieściłam do wglądu. Teraz widzę, że narysowałam kolana za wysoko i może to zrobiło ten niekorzystny efekt?

      Usuń
    4. Bardzo możliwe że to jest powodem... trudno mi stwierdzić jak sama jej od podstaw nie robiłam... chyba że, może jej nogi są za szczupłe w stosunku do bioder? mniejsza o to... grafika i tak i tak jest cudowna,a błędy zdarzają się każdemu

      Usuń
    5. To prawda. Ale życie bez błędów byłoby tak nudne, że aż ma się powód aby je popełniać :) Z niecierpliwością czekam na twoje dalsze graficzne popisy, bo uwielbiam to co tworzysz.

      Usuń
  6. Ale cudowna grafika, jeeju :> Bardzo, bardzo podobają mi się włoski, ciekawy wzorek, dzięki czemu nie jest nudno.. na prawdę fajnie wyszły Ci te ptaszki :) Ale rzeczywiście , taka chuda jest, jak mój kolega z klasy, jego noga to mój palec xD (trochę przesadzam, ale wiadomo o co chodzi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moi koledzy z klasy powiedzieli coś w rodzaju tego: 'Facet nie pies na kości nie leci' :D No ale nie ważne, jasne, wiadomo o co chodzi. Dzięki za pochwałę, ptaszki się na pewno cieszą.
      I graficz coś, a nie się lenisz, na bloga nic nie wstawiasz :)

      Usuń
    2. rodzice mi zabrali monitor, więc nie mogę graficzyć :/ :/ A taka wena mnie co chwile nachodzi... i jeszcze chory jestem to dużo czasu.. a tu pupcia :'(

      Usuń
    3. Co ty zrobiłeś swoim biednym rodzicom, że aż musieli ci monitor zabrać? Szok, niedowierzanie :D Ja właśnie tydzień przerwy w szkole z powodu anginy skończyłam. Tyle przepisywania, masakra.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Dziewczyny, pamiętajcie, że jak coś to wygrana grafika nadal czeka, więc piszcie w razie zmiany planów :)

      Usuń
    2. Haha, cudowna jestes :D Dzieki, pamietamy o tym i w sumie mozliwe, ze moze na lato/pozna wiosne cos na Ambro moze by sie przydalo :)

      Usuń
  8. Grafika Epicka, a twarz i sukienka ( przede wszystkim te ptaki ) . <3 Ubóstwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. It´s great!! The face, the dress, everything is PERFECT!!

    OdpowiedzUsuń
  10. JEZU!!! Jaka piękna *o* Ta sukienka !!! Twarz !! WOW :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wykonany wzór na sukience.

    OdpowiedzUsuń