29 marca 2014

127. Asymetralna - zamówienie dla Koralina2346

Grafikę robiłam praktycznie przez cały dzisiejszy dzień, po kawałku. Zaczęłam rano, skończyłam kilkanaście minut przed tym zanim przeczytacie ten post. Nie myślcie jednak, że graficzyłam przez cały dzień, bo połowę czasu spędziłam na podwórku.
 Jestem nawet zadowolona, chociaż myślę, że grafika z tłem wyglądałaby jeszcze lepiej. Zamówienie wymagało jednak białego i takie też zrobiłam.
Najbardziej podoba mi się szeroko pojęte cieniowanie skóry. Nie mam pojęcia co mi się porobiło z warstwami sukienki, ale w pewnym momencie kompletnie się w nich poplątałam, co poskutkowało gorszej jakości cieniowaniem dolnej części (tej półprzezroczystej). Próbowałam jakoś wybrnąć, ale dotarło do mnie, że praktycznie wszystko tam trzeba by było od nowa zacząć, a tego oczywiście mi się nie chciało.



Cały nagłówek:


Mam również zdjęcie. Jakby ktoś się nie zorientował, chodzi o pozę z prawej :)



Na koniec naprawdę świetna piosenka, tym razem w języku szwedzkim. Zachęcam do zapoznania się z innymi utworami Kent'a, bo myślę, że sporej grupie może przypaść do gustu.


I oczywiście bardzo oryginalne pytania. Jestem głęboko przekonana, że nie spodziewaliście się ich :)
Jak podoba się grafika? Ile byście jej dali w skali od 1-10? Co powinno byś lepiej wykonane? Czego zabrakło, a co wyszło najlepiej?

16 komentarzy:

  1. Ale świetna <3 <3 Fajnie ten dół wyszedł, co gadasz :P Jejku jak mi się podobają Twoje włosy :( Na prawdę świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi włosami to u mnie co grafika to technika :P Dosłownie, także różnie to bywa z jakością... Myślę, że najlepsze co można zrobić, to cieniować kolorem i wybierać ciepłe barwy. Takie tam moje małe spostrzeżenie, spróbuj może cię do czegoś zainspiruje. Czekam na twoją następną grafikę, bo coś czuję że będzie dobra.

      Usuń
    2. ale kiedy ona będzie.. oj se poczekasz :D Powiem, że zacząłem gitare i na tym koniec XD

      Usuń
  2. Nie mam słów normalnie :O Prześliczna grafika ♥

    Nati_Avril11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki. To o wiele lepsze niż czekolada ♥ (i mniej kaloryczne) na poprawę humoru i zachętę do dalszej pracy.

      Usuń
    2. A tak odchodząc od tematu, to nie przeszkadzałoby Ci to, że użyłabym tego zdj. do grafiki? http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/38/ed/51/38ed51e78ce62acbce82983896041cfa.jpg xD Bo podobna poza, a właściwie to sukienka, no i nwm czy by Ci to nie przeszkadzało? xD

      Usuń
    3. Jasne, że nie (nie musisz pytać :) Żyjemy w końcu w wolnym kraju.

      Usuń
  3. Cudowna, już jutro pojawi się na moim blogu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam z niecierpliwością! Zawsze miło oglądać swoje grafiki na innych blogach :)

      Usuń
  4. Omg, Migo, jesteś genialna! Ta grafika na prawdę wymiata. Jedyne co byłoby według mnie do wymiany, to transparenty dół sukienki, te czerwone nogi trochę dziwnie wyglądają, ale to nie zmienia faktu że grafika jest genialna. Kiedy nowy rozdział twojego opowiadania, i byłaby możliwość złożenia zamówienia? Moje gg: 49528855
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż ja mogę dodać Migo, znasz pewnie moje zdanie :) Jak zawsze cudnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna sukienka i włosy. <3

    OdpowiedzUsuń