12 lutego 2014

Licytacja


Witajcie, miała to być grafika dla mojej koleżanki, ale z planów nici, wiec po raz kolejny mam dla Was niespodziankę w postaci licytacji. Zasady zapisane są poniżej.

(do grafiki jest już wykonane tło)

Licytować może każdy, walutą są sd, a ceną początkową 0sd. Jeśli ktoś byłby zainteresowany ofertą kup teraz, moja cena wynosi 400sd (już z wliczoną prowizją). I tylko w przypadku wybrania tej opcji gwarantuję wykonać całą graficzna oprawę bloga, tj. bannery dla redaktorów (max 8), napisy typu: nowości, darmówki, etc. 


Sprzedane dla bloga Inspirujacy-stardoll.blogspot.com!

Cóż mogę dodać, zapraszam do licytowania, bo uważam, że ta doll jest bardzo udana, a poza dość intrygująca :)

___________________________________
Wszystkie ceny oprócz kup teraz są bez prowizji. Np, mówisz 20 sd, ale płacisz 22sd.

19 komentarzy:

  1. Ogólnie grafika wyszła znakomicie, zwłaszcza włosy i ubranie. Ciało też wyszło bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, zrobiłam tu takie połączenie wszystkich technik jakie ostatnio używałam, więc grafika była dość eksperymentalna, ale skoro wyszło, to bardzo się cieszę :]

      Usuń
  2. Świetne !
    Dam 100 sd ;)

    Angela22Pink

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna! A to przypadkiem nie Lana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! W życiu nie narysowałabym Lany z własnej nie przymuszonej woli xD Nie lubię ani jej wyglądu ani muzyki.

      Usuń
    2. Umm.. a wygląda z twarzy jak. I ten strój jak z Tropico :D Tak mi bardzo przykro. A ja lanę bardzo lubię.

      Usuń
    3. To jest Katu Mikheicheva :) (specjalnie sprawdzałam na lookbook'u)

      Usuń
  4. Nagłówek na bloga przecudowny, kupiłabym, ale środków na koncie brak. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna, z pewnością kupiłabym, ale mnie nie stać, Czytelnicy wyżej podbili stawkę powyżej moich możliwości finansowych...

    OdpowiedzUsuń
  6. Grafika świetna! I ta cudna sukienka <3 Nie ma nic do zarzucenia bardzo mi się podoba twarz i włosy!

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio nic nie robisz i zadko dajesz grafiki na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (*rzadko)
      Jeśli dla Ciebie średnio 1 grafika na tydzień lub 2 to rzadko - nic na to nie poradzę. Dla mnie to akurat jest często i 'nic nie robienie' to ostatnia rzecz jaka mogłaby mnie dotyczyć :) Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń