13 marca 2014

Konkurs na SFP + projekt z BAZY

Konkurs na SFP
Wiecie, czy nie wiecie? Nie wiecie? To wam powiem :D Wygrałam konkurs na wiosenny projekt rysunkowy bloga Stardoll For Poland. Konkurencja była ostra, więc bardzo ucieszyłam się z wyników. Kompletnie nie umiem rysować realnie i robię to niezwykle rzadko. Dodatkowo nie motywuje mnie świadomość, że scany nie oddają tego, jak obrazek faktycznie wygląda i jest to okropnie denerwujące. Z tego powodu dodałam w ostatecznej wersji rysunku wersję z pisakami. Z jednej strony nie dodają realizmu ani trochę, ale z drugiej sprawiają, że kreska jest po prostu ciekawsza. Takimi przynajmniej ja kierowałam się poglądami przy tworzeniu.



Tak rozłożyły się wyniki:

<br/><a href="http://oi57.tinypic.com/2zf7cc3.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>


Projekt z BAZY

Cieszę się, że moja grafika została umieszczona. Zrobiłam ją bardzo szybko, ale wcale nie uważam, że wyszła jakoś specjalnie ładnie ...I to, że mój najbardziej znienawidzony kolor (zielony) jest nim nadal nie uległo zmianie. Lewa dłoń jest taka niedokończona, aby w razie potrzeby lalka mogła trzymać jakiś przedmiot.

To takie dziwne, na ostatnich dwóch konkursach na nagłówki  udało mi się obstawić wszystkie możliwe ostatnie miejsca (SiM i SFP) wysłałam prace nad którymi spędziłam mnóstwo czasu, które mi samej wydawały się bardzo dobrze. A tu na Bazie nie wiadomo dlaczego na dzień dzisiejszy jestem na prowadzeniu. To na szczęście ma jeszcze okazję się zmienić i miejmy taką nadzieję. Nie ogarniam tego świata, ani trochę.




To by było na tyle.
Co sądzicie? Tak o wszystkim ogólnie mówiąc. A! I oczywiście ślicznie dziękuję za głosy oddane na mnie zarówno na SFP jak i na dopiero rozpoczynającym się konkursie Bazy.

Migonetta

7 komentarzy:

  1. Śliczny rysunek!Co do grafiki:mogłabyś się bardziej postarać.Stać cię na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tym, 'stać mnie na więcej' pisałam :)

      Usuń
  2. Rysune jest cudowny, głosowałam na Ciebie :3
    A co do grafiki: Jest bardzo, bardzo ładna, ale niektóre części ciała (np. głowa) wydają się lekko nieproporcjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak bywa, jeśli nie można rysować twarzy. Jednym z wymogów była twarz ze Stardoll nad czym ubolewam, bo sądzę, że prace wyglądałyby ciekawiej (i lepiej) bez tego.

      Usuń
  3. Głosowałam na ciebie. :) Twój rysunek jest epicki. Sama nie potrafię tak rysować, a co do grafiki jest ładna, spódniczka podoba mi się najbardziej. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna graficzka. Ja akurat bardzo lubię zielony :D

    OdpowiedzUsuń