28 kwietnia 2013

Drugi etap! - zadanie

Namnożyło się ostatnimi czasy konkursów organizowanych przez grafików, może to i dobrze, szansa dla początkujących na wybicie się. Długo myślałam co nietypowego mogę Wam zadać na drugi etap i stwierdziłam że...



Zadaniem nr 2. będzie wykonanie grafiki bez żadnej pomocy ze strony zdjęć czy póz z jakichkolwiek innych źródeł. Chciałabym aby postać 'trzymała' kartkę z jakiś ciekawym cytatem, jego temat dowolny.

Ponieważ sporo osób przeszło, stwierdziłam, że mogę nieco utrudnić Wam życie, stąd właśnie nieco dziwniejszy temat i pamiętajcie nie wolno (!) używać zdjęć. Skąd pomysł na cytat? Nie wiem, ale to sprawi, że grafika nabierze wyrazu nie tylko estetycznego, język cytatu dowolny, przekaz również. Kombinujcie, macie pole do popisu.


Jeśli mogę coś poradzić, to zacznijcie od wykonania szkicu postaci, poprawiajcie, mażcie rysujcie, a gdy stwierdzicie, że lalka ma taką formę jak powinna mieć dopiero zaczynajcie pracować standardowo.

Oceny będą takie jak poprzednio, postaram się jednak je wydłużyć. Na oddawanie prac macie czas do
7 maja. Proszę o podpisanie grafiki nickiem ze Stardoll i napis: MKonkurs


Ostatnie pytanie. Czy temat odpowiada? 
Migonetta.

93 komentarze:

  1. Ja nie umiem rysować. xdd . Wątpię że sobie poradzę z takim zadaniem.

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale spróbuję swoich sił. Najwyżej nie przejdę. xd

      Usuń
    2. Nie przejdziesz tylko wtedy, gdy użyjesz zdjęcia.

      Usuń
  2. Znając życie i tak większość użyje zdjęcia , albo obrysuje zdjęcia (że niby szkic ,aby mieć na dowód) itp. Tema fajny ,ale wątpię w to ,aby każdy zachowywał się "fer" .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to akurat nie będzie wielki problem ,bo ostatnio na informatyce rysowałam w paincie babkę która trzyma książkę ,więc podobnie ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się z tobą, ale jeżeli ktoś zrobi coś takiego to oszuka tylko i wyłącznie siebie. Ja narysuje sama chociażby tylko po to żeby się sprawdzić :)

      Usuń
  3. nigdy nie maluję ,,na'' zdjęciu, toteż problemu nie widzę,
    aczkolwiek termin jest dla mnie trochę zbyt bliski, gdyż robię dwie prace na konkurs ztu i nagłówek dla Pago, a mam też i inne sprawy, więc nie wiem czy się do 7-go wyrobię, spróbuję


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też to trochę mało czasu , też mam konkurs i zamówienia poza tym są jeszcze inne sprawy niż grafika.. :P

      Usuń
    2. dla mnie to już jak gdyby bez znaczenia,

      Usuń
  4. Jak znam życie jak na złość nie wyjdą mi łapska :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Wika
      to ogarnij sobie lustereczko i jedna reka rysuj a druga patrz jak twoje rece wygladaja zeby nie popełnić jakiś failów :D
      najprostsze rozwiązania są najprostsze

      Usuń
    2. chwila... jak to nickiem ze stardoll (; _;)

      Usuń
    3. Nie płacz, nie, nie ;_;

      Dziękuję za radę :)

      Usuń
    4. luz, jak cos to służę radą, tym bardziej ze juz nie biore udzialu, konta raczej nie zaloze wiec bez sensu

      pozdrówka

      Usuń
    5. Ale ja nie zezwalam na to, żebyś nie brała udziału ;_;

      Usuń
    6. No to się 'Solien' podpisz i wyjaśnij Migo, że nie masz konta na sd i już

      Usuń
    7. @ julka923:
      ale po co brać udział w konkursie, z którego nie będzie się miało zadnych korzyści ? to nie jest moja liga, robienie dla samego robienia tym bardziej, że nie mam teraz wiele czasu, zbyt dużo rzeczy na głowie, juz oficjalnie napisałam do Migo o swojej rezygnacji. Mówi się trudno. A co do zadania konkursowego, bardzo fajne, od razu mi się spodobało, cytaty to mój żywioł, szkic z grubsza juz powstal, wiec moze kiedys dokoncze. Zycze wszystkim powodzenia
      i pozdrawiam


      Solien

      Usuń
  5. pewnie nie dam rady...
    PunkNatasza

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jakie prace zrobicie :) Fajny temat :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę się boję moich efektów ale pracę wykonam uczciwie i narysuje sama :D Może jeśli wyjdzie fajnie to zacznę tak robić... hmmm. Temat bardzo trudny, inny niż wszystkie, ale to chyba dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojojoj , to nie będzie łatwe zadanie ; /

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie dokończyłam tamtej pracy, może bym przeszłam. Macie racje pewnie i tak będą obórki. Na szczęście trudno znaleźć taką pozę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz, możesz jeszcze skończyć, ocenię i przejdziesz dalej.

      Usuń
    2. O dziękuj :) Spróbuje dziś oddać na gg

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Masz bez pomocy zdjęć wygrafikować jakąś tam laskę, i ona ma trzymać kartkę z cytatem.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Nie, normalną grafikę. Napisałam, że jeśli zaczniesz od szkicu będzie Ci łatwiej. Chodzi o to, że NIE można używać wzoru pozy ze zdjęcia.

      Usuń
  11. Dopowiem, że tak jak poprzednio odpadną TYLKO Ci, którzy będą oszukiwać (a poznam, bo mniej więcej wiem już jak kto rysuje), nie ważny efekt, ważna próba, przystąpienie do tematu, uczciwa praca i oczywiście zabawa.

    Mówicie, że mało czasu. Również jak poprzednio jeśli wiecie, że się nie wyrobicie, napisać mi na gg (jestem na tel. prawie zawsze) - przedłużę bez problemu. Po prostu zawsze wolę podać węższy termin, bo nie raz nie ma sensu czekać, a i tak nikt nie robi już prac.

    I jeszcze jedna sprawa. Przewiduję po tym etapie jeszcze jeden nietypowy etap (ale prostszy o wiele niż ten) Będzie ciekawie obiecuję. A następnie planowany będzie wielki finał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To będzie trudne...
    Mam już mniej więcej pomysł na wykonanie, to teraz trzeba się wziąć do roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bedzie bez polskich liter bo nie mam ani jednego dzialajacego komputera. Tylko tablet mi zostal. :<


    Taka tam podpowiedz, znacznie latwiej bedzie narysowac poze w rzeczywistosci po czym zrobic jej zdjecie lub skan na niej rysowac. Potem sie wklei do programu i ladnie obcyka bedzie git. Taka offstreamowa podpowiedx dla tych bez tabletow lub z problemami przy proporcjach :-)

    Aga19988

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie! Dla mnie najłatwiejsze zadanie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dowaliłaś! A czy można z rysunku to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  16. http://grafiki-juli.blogspot.com/2013/04/o-ja-o-ja-o-ja-o-ja-o-ja-zrobiam-sama.html - Julka0239

    OdpowiedzUsuń
  17. A cytat jakikolwiek? Może być z piosenki?

    OdpowiedzUsuń
  18. a twarz może być stardollowa ?
    I czy zaliczy się takie coś że patrzy się na zdjęcie i ze zdjęcia a nie zdjęcie jako podstawa ? (mam nadzieje że napisałam zrozumiale ) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarz może być stardoll'owa, ale praca ma być całkowicie bez pomocy zdjęcia :P

      Usuń
  19. Pewnie nie przejdę, ale nic..

    Na blogu: http://tacy-my-jestesmy.blogspot.com/2013/04/grafika-na-drugi-etap-konkursu-u-migo.html
    Osobno: http://2.bp.blogspot.com/-X9JV7yokG6M/UX1xcnVrsiI/AAAAAAAAAwk/hoXJMXwBZk4/s1600/nakonkursdrugietap.png

    PoshGoldDomini9

    OdpowiedzUsuń
  20. W rysowaniu-leżę. Bez tableta, bez niczego kiepsko. Nie pasuje mi ten temat i nie jestem pewna czy uda mi się coś zrobić. :/

    OdpowiedzUsuń
  21. http://tinypic.com/view.php?pic=j6pnd2&s=5


    Ale męczarnie, przepraszam, ze taka brzydka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popraw przedziałek ;D bo wygląda jak by jej włosy wypadały ^^ :D

      Usuń
    2. Grafika ładna, ale te włosy wyglądają dziwnie XD

      Usuń
  22. http://grafika-denger.blogspot.com/2013/04/cienko.html ehhee coś tam wyszło xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham ten cytat, dziękuję Ci za niego *-*

      Usuń
    2. Ale również się zgadzam, że po angielsku brzmi to lepiej.
      - After all this time?
      - Always...

      Pozdrawiam (;

      Usuń
  23. http://podobno-grafika.blogspot.com/2013/04/mkonkurs.html
    c;

    OdpowiedzUsuń
  24. i will join but i am too late but i will try my best ..... soso-asooly

    OdpowiedzUsuń
  25. i am back with the graphic i am new in graphics and also i am 12
    http://tinypic.com/r/15fswzr/5

    OdpowiedzUsuń
  26. A bym sie zglosiła, ale niestety nie wzięłam udziału w poprzednim etapie ;< Trudno.. życzę powodzenia i nie mogę się doczekać prac :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak Liliana możesz wziąć udział, ale musisz wtedy zrobić 2 prace (tą i zaległą) i zmieścić się w terminie.

      Usuń
  27. O, fajnie, że jest taka możliwość..postaram się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej ;) Cudne prace nadsyłacie. Szkoda że wysłałam nie dokończoną pracę ( miała tylko włosy i pół cienia ręki ;P) , która niestety została uznana za przerobione zdjęcie. Chciałam przesłać 2 gotową prace , ale to chyba nie możliwe.Szkoda że nawaliłam ;(


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to link Skończonej pracy :

      http://grafika-by-crazy-miley-8.blogspot.com/2013/04/na-konkurs-do-migionetty.html

      Usuń
    2. Bardzo mi przykro, ale na tym to polega, że jeśli ktoś oddaje pracę nie swojego autorstwa (tj. zdjęcie przerobione i podpisane swoim nickiem) nie przechodzi dalej. No niestety nie mogę przyjąć Cię z powrotem. Jeśli ktoś nie przeszedł danego etapu, to odpada z następnego.

      Usuń
    3. ja miałam podobny problem :) bo nie wiedzialam w tedy jak się ,,grafikuje" i też na zdj robiłam :D ale obejrzałam ostatnio kilka filmików i wiem jak się powinno grafikować :D jest mi odrobinkę przykro ,że okazało się ,że jestem oszustką a nie wiedziałam ,że tak nie wolno :) ;*

      Usuń
    4. Ja po prostu nie skończyłam. I też mi przykro że ktoś uważa mnie za oszustkę.

      Usuń
    5. A tam ten link nie jest do tej części konkursu ale do poprzedniej. Mam urwanie głowy. Zaczęłam prace , a potem egzamin , zawody , konkurs i mój własny blog. I byłabym bardzo wdzięczna jeśli dałabyś mi drugą szansę.


      Z poważaniem Wiktoria ;*
      (to moje real imię ;)

      Usuń
  29. Jakoś najlepiej nie wyszło ;-;

    http://mademoiselle-graphics.blogspot.com/2013/04/2-etap-u-migo.html

    Kawa007

    OdpowiedzUsuń
  30. http://graficospaulinos.blogspot.com/2013/04/na-migo.html - Przesłałam na e-maila, ale nie wiem czy doszło. Jeszcze raz dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  31. http://tinypic.com/r/1t2169/5 nie umiemmm bleee nie wyszłoo

    OdpowiedzUsuń
  32. Przesyłam tę zaległą pracę :

    http://grafika-karienne.blogspot.com/2013/04/na-konkurs-u-migo_30.html


    karienne

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam już rysunek i cytat teraz wystarczy to przerobić w gimpie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc teraz to już z górki :) powodzenia.

      Usuń
  34. Ja po prostu nie skończyłam. I też mi przykro że ktoś uważa mnie za oszustkę.A tam ten link nie jest do tej części konkursu ale do poprzedniej. Mam urwanie głowy. Zaczęłam prace , a potem egzamin , zawody , konkurs i mój własny blog. I byłabym bardzo wdzięczna jeśli dałabyś mi drugą szansę.


    Z poważaniem Wiktoria ;*
    (to moje real imię ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. No to jedziemy xD
    Praca:
    http://1.bp.blogspot.com/-k6PTSnTSCQ4/UYEUQHC0zvI/AAAAAAAAAIs/y6HG6AMJ_Lg/s1600/mkonkursetap2.png
    Szkic:
    http://3.bp.blogspot.com/-If5G9hZ0B8Y/UYEUW5E-m-I/AAAAAAAAAI0/rBhJIFyIEAE/s400/queen.png

    wiciulka1998

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś chyba drugą osobą, która za cytat wybrała ,, never say never'' i tak się zastanawiam, czy to cytat z utworu grupy The Fray, czy skądinąd ?

      Usuń
    2. Tu chyba raczej chodziło o cytat z piosenki Justina Biebera, ale w sumie nie wiem ._.

      Usuń
  37. Miał być efekt dymu.. Ale jak zwykle to z moich planów nici ;c

    tinypic.com/view.php?pic=35k50ch&s=5

    OdpowiedzUsuń
  38. http://oi41.tinypic.com/4jq5ba.jpg
    Grubiutkie nózie :C

    OdpowiedzUsuń
  39. Męczyłam się przy tej grafice jak nigdy. Niby nic nadzwyczajnego, ale ciągle coś poprawiałam ,żeby nie wyglądało jak by 3 letnie dziecko wzięło się za rysowanie. No cóż wiem ,że niedociągnięć jest cała masa, jednak grafiki robię rzadko (raz na miesiąc - dwa), a graficzę dopiero jakieś 4 miesiące więc efekty tego mojego lenistwa widać. Tak czy inaczej moja praca: http://i.imgur.com/Fx39kyQ.png

    OdpowiedzUsuń
  40. http://grafikamissrihanna1902.blogspot.com/2013/05/2-etap-konkursu-u-katie.html



    MissRihanna1902

    OdpowiedzUsuń
  41. Skończyłam dwie prace przed czasem :D

    http://graficospaulinos.blogspot.com/2013/05/5-migo.html
    i jeszcze raz 1 :
    http://graficospaulinos.blogspot.com/2013/04/na-migo.html

    sliczna.lili

    OdpowiedzUsuń
  42. http://grafika-by-szkodnik2248.blogspot.com/2013/05/nagowek-14.html#comment-form

    szkodnik2248

    OdpowiedzUsuń
  43. http://punknatasza-graphics.blogspot.com/2013/05/2-katie.html zrobiłam inną, raczej lepszą :)

    PunkNatasza

    OdpowiedzUsuń
  44. Nati_avril11
    tinypic.com/view.php?pic=313ojlu&s=5

    OdpowiedzUsuń
  45. No to ja już na pewno nie zdążę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? ;_;

      Usuń
    2. Ja też nie zdążę :c Można oddać jakoś potem ,albo ok 2 dni będzie przedłużony termin ?

      Usuń
    3. Też już pisałam w tej sprawie na gg Migo. :c

      Usuń
  46. http://grafika-karienne.blogspot.com/2013/05/na-mkonkurs.html

    karienne

    OdpowiedzUsuń
  47. zdążyłam :D

    http://asia01graphics.blogspot.com/2013/05/konkurs-u-migo-cz2.html

    asia01

    OdpowiedzUsuń