9 kwietnia 2013

Wygrana i poprawki dla SiM

248 głosów! Dziękuję stardoll'owicze!


Dziękuję za 'wygranie mnie' na SiM, totalnie z zaskoczenia! Szczerze - nie mam pojęcia kto mógł na mnie głosować przy tylu lepszych pracach. Moja grafika zresztą bardzo wielu czytelnikom powyższego bloga nie przypadł do gustu, stąd też z własnej, nieprzymuszonej woli postanowiłam choć trochę zrobić aby z wygląd mojego nagłówka choć trochę poprawić. Pewnie na nie wiele się to zda... ale chcę mieć świadomość, że zrobiłam wszystko co mogłam aby zasłużyć na można powiedzieć wyróżnienie i kredyt zaufania jaki otrzymałam.

Dla przypomnienia stara wersja z którą startowałam w konkursie:


Oraz to co dzisiaj po powrocie ze szkoły udało mi się wykończyć:


Opcjonalne tło bloga
 
Jak myślicie, jest lepiej? Część 'drutów' to brush pobrany z sieci, ale zdeformowany przeze mnie (np. te odstające powyginane końcówki). Bardzo miłe są wykończenia.... Postanowiłam także napisy zamiast pierwszego planu wkomponować całkiem w tło. Co do podłogi w nagłówku, początkowo miała zajmować cały kadr i być czarna i lśniąca :D jednak zdecydowałam, że dało by to zbyt mroczny (?) efekt. Złote coś, na podłodze i ścianie to pattern (bodajże z Da), nie przepadam za jakimiś złotymi dodatkami, ale tutaj myślę stanowi dobre wykończenie. Bardzo lubię także czcionkę w napisie 'Stardoll' która w połączeniu z filtrami daje efekt takiej... wydziobanej...

A dlaczego to piszę? Piszę to ponieważ chciałam zwrócić uwagę na to jaką wielką pomoc stanowią wszelkie stock'i, brush'e i wszelkiego rodzaju pomoce które wspaniałomyślnie udostępniają nam inny :)

I na koniec przypomnienie mojego wspaniałego KONKURSU (klik) a także pytanie czy dobrze, że poprawiłam grafikę? Czy zmiany wyszły na lepsze?

14 komentarzy:

  1. Świetna ! Przed poprawieniem śliczna i po ;*
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  2. Congrats!!! the graphic is amazing!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zmianie nagłówek bardziej mi się podoba. Litery są fajnie ozdobione. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna przeróbka :] i te buty lekko straciły na rozmiarze poprzez dodanie podłogi. O wiele lepiej ;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi, bardzo mi miło, optyczne zmniejszenie butów również było jednym z celów :)

      Usuń
  5. Moim zdaniem teraz jest o wiele lepiej, nie jest pusto, ogółem jest naprawdę fajnie. Podobają mi się w szczególności (jeżeli mówimy o doll) nogi, świetne cienie, oraz włosy - jak zawsze :)). To tło dodaje uroku blogowi i świetnie komponuje się z doll.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz jest świetnie.
    Jeśli ten nagłówek pojawił by się w ankiecie bez wahania bym zagłosowała

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz jest wręcz idealnie.Faktycznie buty wyglądają na mniejsze .

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie teraz to wszystko wygląda :) Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorąc pod uwagę tło , twój nagłówek jest ładniejszy niż liliany.

    OdpowiedzUsuń