25 kwietnia 2013

Dla Koralina2346




Realizacja pierwszego zamówienia z obecnej kolejki. Przepraszam, że wyników konkursu nadal nie ma ale wszystko jest w trakcie realizacji. Po prostu zgłoszeń jest strasznie dużo,  a przecież obiecywałam rozpisywać każdy element, no... powiem, że jeszcze dość sporo zostało. Dodatkowo w tym tygodniu pisałam testy gimnazjalne, większość czasu wolnego spędzając na powtórkach.


 (edit) Tło bloga:



Wykorzystałam stare już tło, jednak w innej wersji kolorystycznej. Jestem ogólnie zadowolona. Pani na zdjęciu miała strasznie 'umięśnione' dłonie, nie chciało mi się z nimi bawić i są takie jakie widzicie. Podoba mi się cieniowanie bluzki oraz torebka której poświęciłam naprawdę sporo czasu. I twarz z wyjątkowo delikatnym makijażem, zauważyliście?

Idę, nie wiem jak u Was, ale w Rzeszowie jest  boska pogoda, zamierzam świętować :]







9 komentarzy:

  1. U mnie pogoda też boska , w końcu nie daleko Rzeszowa ! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Koło Szczecina też super pogoda :D , a nagłówek podoba mi się ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. W dolnośląskim również świetna pogoda :) Nie mogę doczekać się wyników, stres xD A grafika super, torebka jest nieziemska, nie podoba mi się jedynie lewa ręka.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie, taka pogoda ,że tylko pozazdrościć. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do wyników: Będą dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko super, faktycznie te rączki odrobinkę nie tego, ale nie rzuca się to w oczy. Za to torebka, włosy i buzia doll boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod WIELKIM wrażeniem. Wyszło cudownie! Tylko nie podobaja mi się końcówki włosów.

    OdpowiedzUsuń