5 kwietnia 2013

Konkurs dla Stardoll i my (nr. 2)

Jeszcze nie rysowałam turkusowych włosów... chyba. Nie, jednak nie. Grafika całkowicie nie przewidziana na żaden konkurs, tak sobie rysowałam a tu wchodzę na SiM i masz... konkurs. Dziś piąty, prawda? Jeszcze dzień nadwyżki ^^ Jestem zadowolona raczej z całej doll, jednak połączenie z tłem mnie nie przekonuje, stąd też dodaję również wersję z przezroczystym tłem. Tło proponowane przez organizatorów konkursu, to w wykonaniu Lid (pozdrawiam) z moją lalką niestety z pewnością nie znalazłoby wspólnego mianownika :P 

Bardzo miło mi się pracowało, najwięcej pracy wymagało ode mnie chyba nogi. A teraz dodam, że tę grafikę zaczęłam rysować jakiś rok temu, również na konkurs, z tym że osoba która go organizowała postanowiła go nie rozstrzygać i zostawiła wszystko tak 'o'. Dawne czasy... w sumie i tak wszystko od początku rysowałam, ale miło było wrócić to takiego starocia :)



Miło się słuchało. Bardzo miło. 


Jak myślicie, dostanę się do ankiety?
+ Przypominam, że licytacja (tej) grafiki nadal trwa :)
Migonetta


23 komentarze:

  1. Według mnie buty są zdecydowanie za duże w stosunku do reszty ciała, ale ogólnie grafika mi się podoba ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są takie na pierwotnym zdjęciu ;)

      Usuń
    2. No tak, ale wydaje mi się, że z umiejętnościami jakie posiada K.A.T.I.E. mogłaby je narysować sama nieco mniejsze, gdyż psują one ogólny wygląd grafiki :]. Nie jestem jakimś ekspertem, piszę jedynie co widzę i jest to wyłącznie moje zdanie.

      Usuń
    3. 'wydaje mi się, że z umiejętnościami jakie posiada K.A.T.I.E. mogłaby je narysować sama nieco mniejsze, gdyż psują one ogólny wygląd grafiki'

      Nawet mi przez myśl nie przeszło aby cokolwiek w nich zmieniać. Taka była kompozycja zdjęcia, że po prostu aparat umieszczony został stosunkowo nisko (blisko podłoża), a buty znajdowały się najbliżej niego. Odnoszę wrażenie, że gdybym próbowała ich zmniejszyć, dopiero zepsułabym efekt :) Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Bardzo możliwe, w sumie, kiedy widzę tę grafikę po raz 20 to mi to tak bardzo nie przeszkadza ^^.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nigdy nie trafi się w gusta wszystkich, jednak dziękuję serdecznie za zostawienie śladu po sobie. Życzę mile spędzonego dnia :p

      Usuń
  3. Heh wdziałam już w tylu grafikach tę pozę xd, jest bardzo znana , ale według mnie fajnie ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również gdzieś ją widziałam. Ale to fajna i ciekawa poza, więc szkoda by było jej nie narysować :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Też tak uważam , ale tak jak napisałam wczesniej tobie fajnie to wyszło , więc grafika i tło *_* jak najbardziej udana :D.

      Usuń
  4. Moim zdaniem buty są o wiele za duże.
    Przykro mi to mówić, bo lubię Twoje grafiki ,ale ta nie za bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie jest to jedna z moich ulubionych grafik. Dzięki za zostawienie opinii :}

      Usuń
  5. Według mnie super ! Bardzo ładny nagłówek , rzeczywiście lepiej wygląda bez tła :)
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że również tak uważasz. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Pozę sobie dziwną wybrałaś.Buty zdecydowanie za duże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza bardzo mi się podoba i całkowicie nie żałuję że ją wybrałam, moje wykonanie również zaliczam do udanych i bardzo dziękuję za opinię. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Nie buty, nie tło, ale twarz psuje całość!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo udana grafika, więc na pewno trafisz do ankiety, ale niewykluczone też, że nie wygrasz tego konkursu :>

    OdpowiedzUsuń