1 maja 2013

Coś ślicznego?


Maksimum zadowolenia z siebie ^^.
Grafika była wymagająca, całe mnóstwo malutkich elementów nad którymi trzeba było jednak posiedzieć. Było warto. Zostałam poproszona o samą doll więc jest.



Przy okazji parę zmian w cenniku, ponieważ na Stardoll wchodzę tylko z wieloletniego przyzwyczajenia (aktualnie gram na Wonderlife), lalkę przebieram raz na miesiąc, postanowiłam ograniczyć kupowanie pakietu SS. Kiedy nie mam SS nie mogę sprzedać grafiki, a u mnie nie ma opcji aby takowej używać bez uiszczenia zapłaty - więc zamawiający musi często długo czekać. Z tej przyczyny chciałabym wprowadzić możliwość zapłaty za grafikę doładowaniem tel. w wysokości 5zł do T-mobile (przepisujecie kod z rachunku ja 'wbijam' i już :) A gdyby ktoś się zastanowił to to jest interes, ponieważ zakup co najmniej 100 sd wychodzi o wiele drożej. 
Mądra Migo.

Załatwiłam Was trudnym zadaniem konkursowym, byłam pewna, że zniechęcę i nikt nie odda pracy a tu proszę... sami świetni graficy! Dziękuję za ogromnie zainteresowanie, którego się nie spodziewałam.


23 komentarze:

  1. O matko! To jest CUDO!
    Zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, zakochałam się.

    paula450

    OdpowiedzUsuń
  3. is it to sell hun?

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo cudo cudo ;oo
    Jak Ty to robisz, że Twoje włosy są takie piękne ?? *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://styl-moda-stardoll.blogspot.be
    + dziewczyna zapiera sie, że nagłówek dostała. Ja mam rozmowy gdzie mówi, że dostała i nie wie czy koleżanka za niego zapłaciła, więc mogę przesłać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafika początkowo gościła na tym blogu (z tym właśnie napisem), później na moim dawnym blogu z metamorfozami który już nie istnieje. Nikomu grafiki nie sprzedawałam ani nie oddawałam.

      Usuń
  8. Hi, is this graphic for sale? I really like it =)
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zmiana z tą ceną, bardziej się opłaca :) a za 5 zł to na tydzień?

    OdpowiedzUsuń