21 lutego 2013

Malinowa

Malinowa grafika, malinowo wiosenna.


Pasuje mi mi ta grafika ^^. Na bluzce był jeszcze wzorek, który również narysowałam, ale później stwierdziłam, że tak w sumie to on w ogóle tam nie pasował. Tak... to jest moje myślenie. Zakochana jestem we włosach. Om. Postawiłam na bardzo delikatne cienie. Co sądzicie? Czy wyglądają w porządku? A może warto powrócić do starych? 

Grafika bardzo nadająca się na wiosenne odświeżenie wyglądu bloga. Licytujemy?
Zacznijmy od 10sd ^^

 • migo •

32 komentarze:

  1. mi jakoś się nie podoba : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie trafi się w gusta wszystkich, ale dobrze, że wyrażasz szczerą opinię :)

      Usuń
  2. Głowa jest za mała trochę i powinnaś ją bardziej w prawo dać. Lof dla bluzki i spódnicy i rąk. Jak ty ręce robisz? No jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona robi takie 'umc, umc' i dlatego tak w bok ^^ Aga no jak mogłaś się nie domyślić, no naprawdę...

      Usuń
  3. Za mała głowa i moim zdaniem za różowo :( W porównaniu do twoich poprzednich grafik ta jest dużo gorsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam zawsze wolę dać o 10px za małą głowę niż o 5px zbyt dużą.
      Dzięki za opinie.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. U mnie (normalnie)ceny grafik zaczynają się od 100 sd :)

      Usuń
    2. No chyba lepsze robisz od tej co teraz zrobiłaś ?

      Usuń
  5. Grafika jest niezła jednak wiem że potrafisz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, główa jest trochę mała cała doll daje wrażenie ,,grubej'', lecz mimo małych niedociągnięć wszystko jest ładne :]]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś zrobić poradnik graficzny?

    OdpowiedzUsuń
  10. 160 sd simonetapaleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń