18 lutego 2013

Ulrik M.



...słitaśni ludzie, słitaśne twarze, można rzygnąć tęczą, ale jakie to ma znaczenie w momencie kiedy ja znów reklamuję, popularyzuję i pokazuję krętą ścieżkę Eurovizyjnych dziejów -.-

No a teraz do rzeczy, moja kochana Szwecja wygrała ubiegłoroczną Eurovizję. Loreen, Juforija i te sprawy. Więc w roku 2013-ym kraj ten będzie gospodarzem imprezy, niemniej także bierze udział i ja w tym właśnie momencie mówię, że Melodifestivalen wygrać ma pan Ulrik Munther. Nie żebym jakoś spodziewała się szczególnie dobrej piosenki, ale.... jak sobie pomyślę, jak niektórzy inni pretendenci wyglądają, to jest mi wszystko jedno ^^ A kompromitacyji ma nie być.

 I zawsze jest nadzieja, że (kiedyś) ściągnie ten berecik.

Jak się nad tym zastanowić, to potencjalny czytelnik raczej nie zauważy w powyższym żadnego sensu. To dobry znak. Serio, bardzo dobry. To znak, że nie jesteście jeszcze tak walnięci jak ja "-"

Ach, i jakby ktoś chciał to grafikę mogę sprzedać.

Migonetta Solvith

10 komentarzy:

  1. chyba mniej więcej wiem o czym mowa, chociaż na początku trudno skapować xD grafiki nie kupuje, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy do końca zrozumiałam o co ci chodzi xd grafika ładna lecz nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko mogłabyś usunąć flagę i zmienić tło na przezroczyste?

      Usuń
    2. Flaga musi zostać, ale tło można zmienić.

      Usuń
  4. Niepodobny, w twojej pracy nie ma tego czegoś co ma Ulriczek, moglas sama twarz namalować oł, ale wykonanie dobre. ^~^

    Pozdrawiam,
    Natala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jesteś specjalistką od Ulriczków.

      Usuń