5 lutego 2013

Wyniki wielkiego konkursu na komentatora!

Nikt mi nie przypomina, że już po 1 lutym, no ja nie wiem, naprawdę... :D
Poniższą grafikę ma zaszczyt otrzymać....

Panna Elizabeth!

Co mnie przekonało? No cóż, prócz tego, że jestem egoistyczna i próżna żelki kocham, kocham i jeszcze raz kocham, dziękuję więc za tak wspaniały prezent i wszystkie komentarze, których Panna Elizabeth na tym blogu nie szczędziła :p

Oczywiście napisy zostaną zmienione na takie jakich droga Pani sobie zażyczy (poproszę o kontakt gg) i coś tam ucięło na włosach, poprawię przy okazji. Grafika została wykonana jeszcze na wakacjach, więc jest bardzo stara.

Dziękuję wszystkim komentatorom za zaangażowanie, następny taki konkurs będzie planowany na okolice Świąt Wielkanocnych. A od poniedziałku (11 lutego) mam wreszcie upragnione ferie! Nareszcie trochę czasu. Jutro lub po jutrze dodam grafikę dla Stylane, aktualnie próbuję nowej paćkowatej techniki na grafice która zapewne pójdzie na licytację - dawno nie było, nie? :)
 Migonetta.

16 komentarzy:

  1. troche paznokcie nie wyszły ale moze być Gratulację

    OdpowiedzUsuń
  2. a i wyniki powinny chyba być 10 lutego jak się nie myle

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :)
    Grafika mi się podoba. Ja ferie skończyłam dwa dni temu. Fajnie by było tak teraz się przeprowadzić i mieć wolne jeszcze dwa tygodnie... :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://i48.tinypic.com/107uv6v.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + włosy są w okolicy czoła ucięte

      Usuń
    2. Tak jak napisałam robiłam to jeszcze na wakacjach. Grafika od tak, z nudów. Napisałam to powyżej i o włosach również, pozdrawiam.

      Usuń
    3. "Oczywiście napisy zostaną zmienione na takie jakich droga Pani sobie zażyczy (poproszę o kontakt gg) i coś tam ucięło na włosach, poprawię przy okazji"
      Piszesz ze napis zostanie zmieniony na taki jaki bedzie chciał nowy nabywca nagłówka, a nie ze jest ucięty(?), a co do włosów to przepraszam o tym wspomniałaś.

      Usuń
    4. 'Ucięcie' dotyczyło włosów.

      Usuń
  6. The graphic is lovely!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna twarz, gratuluję talentu, sama bym chciała takie robić, o włosy się nie martw dla mnie są świetne, ludzie krytykują a sami nie robią lepszych...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna grafika!Wszystko śliczne dokończone.Mam pytanko:Czy ta grafika była robiona w gimpie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, powyższa grafika to w całości GIMP. Pędzle chyba i czcionka z Ps'a :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Ja... Jestem totalnie zaskoczona - wcale się nie spodziewałam się wygranej. Grafika jest śliczna... - PO PROSTU DZIĘKUJĘ. ♥

    Szczęściara, u mnie niestety ferie już się skończyły... ;)

    OdpowiedzUsuń