1 grudnia 2012

Konkurs na Stardoll i my (jednak)

Tak jak w tytule, sama się nie spodziewałam że wezmę udział :) Mam talent do psucia tych prac na których wyglądzie szczególnie mi zależy, acz wydaje mi się, że poniższa praca wyszła mi choć odrobinę.

Wersja świąteczna :P
Tak sobie jak zwykle śledziłam poczynania uczestników konkursu na zimowy nagłówek dla bloga Stardoll i my, (którego chyba wszyscy bardzo dobrze znacie), potem wypadło tak, że zachorowałam, i praktycznie cały poprzedni tydzień spędziłam w domu coś tam sobie pobazgrując, po czym stwierdziłam że tak naprawdę nie mam co z tą pracą zrobić (moja sławna szybka orientacja). Tę właśnie pracę wczoraj skończyłam a dziś dorobiłam tło. 




Grafika jest w dość dużym rozmiarze kliknij :}
Zapewne zauważyliście już również, że niemożebnie wkopałam się z pozą. Bo doll jest narysowana z boku, a nie da się w takiej pozycji odwrócić głowy o 90 stopni (kolejna moja reakcja w porę i w czas), dlatego próbowałam trochę 'nachylić' twarz, żeby choć odrobinkę naprawić sytuację. Miałam też problem z sukienką, co zapewne widzicie. Za to bardzo przyjemnie robiło mi się włosy  jak również skórę. Mmm, kostki na zgięciach palców *.*

Nie mogę powiedzieć że była to samodzielna praca, gdyż pomagało mi w jej dokańczaniu tyle osób, aż ciężko wymienić. Bo tak na przykład, pomysłodawczynią tła jest Ladymiszel2, której bardzo dziękuję za pomoc. Dziękuję także tym wszystkim którzy na GG odpowiadali na te moje brednie, bo ta praca jest przecież po części waszą zasługą :}

Pozdrawiam Was serdecznie i zapytuję co sądzicie o grafice? 
Mam w ogóle jakieś szanse? 

Migonetta Solvith

14 komentarzy:

  1. jak zima, to i zimne kolory by się przydały (nie tylko te za oknem). za dużo tego brązu moim zdaniem. za to rękawy sukienki mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie, tak wygląda lepiej, a nie wszystkie w czarno białych barwach. Nie zgadzam się z wypowiedzią.

      Usuń
  2. pięęęęękie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten bez choinki cudowny. zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wsłosy jak zwykle ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do stopki bloga:
    Rozwaliłaś mnie uczciwym złodziejem.
    Ja za to jak przystało na uczciwego oszusta głosuje sama na siebie w wyborach na 'najgzecniejsego' ucznia.


    Co do grafiki:

    Niesamowite, cudowne, nowatorskie cieniowanie ♥.♥ Zachwyciłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. tym razem tylko włosy przykuły moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. będziesz miala 1 miejsce jak widziałam tamte to nie podobają mi sie na stardoll-imy

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne obydwa! Ten z choinką na święta, a ten bez na co dzień :) Fantastyczne, jak przejdziesz dalej, to na Ciebie zagłosuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. *_* Piękne zakochałam się w tej pracy , jest po prostu boska ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ;* ♥ aczkolwiek przykro mi to mówić - praca nie przejdzie, ponieważ nie ma tam twarzy "Gabisi9" durnej rozsławionej prostaczki -.- :C

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
  11. praca przecudowna, jesteś genialną graficzką, po prawdzie to trochę ci zazdroszczę, moje "grafiki" jeżeli tak je można nazwać, są raczej bardzo marne :/

    OdpowiedzUsuń