31 grudnia 2012

Sylwestra | Styllash | Nowy wygląd bloga

Dużo spraw dziś.

• Po pierwsze (i najważniejsze) jak już wiecie dziś odbędzie się impreza urodzinowa bloga. Dla tych którzy jeszcze nie wiedzą. Będzie to impreza na Stardoll o godzinie 20.00, wszystkich chętnych zapraszam :)•

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Następną rzeczą jaką mam Wam do pokazania jest napis dla Styllash. Miałam naprawdę  mało czasu na wykonanie go, ponieważ goniły mnie sprawy domowe, ale coś tam jest. 

(grafika w kilku wersjach, można sobie wybrać)

wersja jest przezroczysta, można pod nią dać jakiekolwiek tło

wer. różowa 
wer. niebieska z cieniem pod wstążką


wer. fioletowa z cieniem i rozmazaną wstążką
To co mi najbardziej przeszkadza, to ta 'spikselowana' wstążka. Nie wiem dlaczego tak jest, ponieważ przy tworzeniu tego nie było (do archiwum x) Jak widzicie, wersje różnią się od siebie nie tylko kolorem . Chciałam dodać jakieś zróżnicowanie. A poza tym ubóstwiam szpilki :] 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idąc dalej, widoczny już na blogu nowy wygląd. Z tego wszystkiego jakoś nie miałam sumienia, żeby sprzedać Emmę (przepraszam za parę nieporozumień) i zamiast ją sprzedać - sama sobie ją ukradłam, robiąc z niej nagłówek. Myślę, że dobrze to wygląda na blogu.



tło bloga
Bardzo lubię takie połączenia kolorów, tak mi się to wszystko kojarzy już z wiosną.
A Wy co myślicie, będzie? Jak podoba Wam się napis dla Styllash?
Nie zapomnijcie o imprezie! :}

Migonetta


30 komentarzy:

  1. Robisz cudne nagłówki..!


    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  2. Na imprezę oczywiście przyjdę,bo dzisiaj wyjątkowo się nudzę czyli jestem forever alone :)
    Co do nagłówka na STYLLASH to po prostu jest świetny!
    Faktycznie,może ta wstążka jest nieco spikselowana,ale to nie szkodzi,jest cudnie!
    A na temat wyglądu bloga,to jest po prostu świetny!Chyba najlepszy jaki był do tej pory :) Ale wkurzyłaś mnie i to strasznie tym co przeczytałam na tym nagłówku:"amatorska Grafika K.A.T.I.E.Och,proszę Cię,amatorska?!Naprawdę,doprowadziłaś mnie tym do szału.Od kiedy Twoja grafika jest amatorska?!Och,proszę Cię.Ja zamiast "amatorska" napisałabym "perfekcyjna",bo Ty robisz dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być amatorska, gdyż pokora to cecha której nie mam za grosz :p

      Usuń
  3. Cieszę się, że wykorzystałaś tą ostatnią grafikę, jako nagłówek - jest świetna :)
    Popieram powyższe komentarze - ten napis, szpilki to po prostu BOMBA !!!

    + małe pytanko powracając do poprzedniego postu: Jak tam wybór tabletu?
    Ja się zdecydowałam na ten: http://allegro.pl/edu-tablet-wacom-bamboo3-pen-pl-fv-gw24-artrage-i2886974385.html

    Lady_Lunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny tablet, porządna firma (to z pewnością) choć nie mam doświadczenia myślę, że taki tablet będzie Ci dobrze służył.

      Usuń
  4. ładne nagłówki ładnie teraz ten nałowek wyglada ale szkoda bo nie widziałam nagłówka 1 rok na blogu ;) :(( chyba go nie dokończyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee... tamta grafika której widniał tylko cień, to grafika na całkiem inną okoliczność, nie chciałam żeby było pusto po prostu :] (i jest już skończona)

      Usuń
  5. Śliczne szpile *_* Sama chciałabym takie mieć ;D Co do nagłówka z Emmą ciekawie zrobiłaś napis. Wygląda tak trochę inaczej. Przypomina mi grę z elegancją (?). Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to ciężko mi było cokolwiek dopasować z Emmą bo to 'tło' jest całkowicie wektorowe, ale... jakoś tam wyszło.

      Usuń
  6. Both graphics are great! the one for Emma, is amazing and the one with the shoes, really love it!


    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram sie być na imprezie, bo plany to siedzenie w domu :/
    Co do grafiki to jest cudna, będzie idealnie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "AMATORSKA grafika" Oj Migo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi głównie o to, że nigdy nigdzie nie uczyłam się grafiki, i też patrząc na ten napis przypominam sobie, abym może była nieco mniej egocentryczna :p

      Usuń
  9. Jak zobaczyłam nagłówek pomyślałam 'WOW !'.
    Emma ślicznie Ci wyszła.
    Wenia99

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze super super i jeszcze raz super!!!!
    Tak pięknie skomponowałaś te kolory!! i jeszcze ta Emma!!
    Normalnie niebo!!
    floraGwiazda

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Operka? :)

      Usuń
    2. Mam 4 przeglądarki i z żadnej się nie dało wejść, niestety. Cóż, wniosek z tego taki, że niczego nie można do końca zaplanować.

      Usuń
  12. Śliczne szpilki i ten napis , najbardziej mi się podoba kolor przezroczysty :)
    wikipet201
    Ps. Ten nowy wygląd bloga jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te szpilki są świetne. W sumie to zastanawiałam się, które są najlepsiejsze, ale tak się na nie patrzyłam i patrzyłam i dalej nie mogę się zdecydować, które podobają mi się najbardziej. Co do nagłówka est śliczny. Poprawiłaś Emmę, konkretniej ramionko ;) Tło jest zaje, ale po co ta amatorska o.O ty to chyba za bardzo nie wierzysz w to, że twoje grafiki są naj ^^, a powinnaś uwierzyć bo są ;) Imprezę przegapiłam X( ale trudno mam nadzieję, że była fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety impreza blogowa nie doszła do skutku. W wyniku jakiegoś błędu nikt nie mógł się na nią dostać (ja również)

      Usuń
  14. Ciekawie z nagłówku wygląda połączenie dwóch czcionek, BOMBA :D wygląd bloga jest super, a grafika ze szpilkami równie ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten nagłówek dla Styllash, a najbardziej te buty. Nowy wygląd bloga jest również piękny :) Wszystko do siebie pasuję i te liście białe, love.

    Pozdrawiam, lejdigaga24

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko ładne, uwielbiam twoje grafiki *u*

    OdpowiedzUsuń