12 listopada 2012

Nowy wygląd!* (edit: + Ocom)

Myślę, że fajnie to wygląda na blogu :P Tak jasno i świeżo i 'chińsko' też... :D Idealnie nie jest, wiem o tym, ale myślę, że od mojej poprzedniej digital'owej pracy do tej, jest ogromna przepaść postępu, ale to dziwne uczucie tak znów się czego uczyć od samego początku. Heh. Acz choć ludziom z mojego 'realnego' środowiska rzadko pokazuję swoje prace, ta im się bardzo podobała. Opinia koleżanki: 'Nie no... dobrego masz Paint'a' - potrafią człowieka rozwalić.




Następnie w planach mam nagłówek dla Stardoll'owe ploteczki jak najbardziej wektorowo.
_____________________________________________
* wygląd zostanie prawdopodobnie zmieniony przed świętami. Od tego czasu, nie będzie tradycyjnych nagłówków tylko elementy bardziej tematyczne. Zresztą zobaczycie!


Tak się złożyło, że  poniższą grafikę zrobiłam dla bloga którego właściciel przeniósł się na Ocom'a toteż i grafika wędruje!
Jest mi bardzo miło z tego powodu, że się nie zmarnuje, a uważam że wyszła fajnie i na równie fajnym blogu będzie się znajdować :)


Pozdrawiam serdecznie. Migo

23 komentarze:

  1. Podoba mi się jest o wiele lepszy niż tamten ale tamten też był super :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło z tego powodu. Widzę, że często do mnie zaglądasz, tym bardziej się cieszę :)

      Usuń
  2. po twoich 2 graficznych sukcesach, znowu u mnie troszku się potknęłaś (może tylko u mnie :)) i wgl napis nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wiesz jak to jest. Wektorową się robiło zawsze i już jakieś tam doświadczenie, nauka na własnych błędach i tak mi się ostatnio poszczęściło trochę, a tu znów od początku się trzeba 'podstaw' uczyć. To tak dla zabawy, żeby coś innego było :) Masz racje, napis całkowicie zjechany i już nie wspominając o tle. Serdecznie dziękuję za opinię. Heh, ale popatrz sobie na moją Taylor S. (z nosem Voldemorta) Właśnie o to mi w tym wszystkim chodziło, aby pochwalić się postępami :P

      Usuń
    2. znaczy.. robisz bardzooooo dopracowane tła więc liczę na święta/boże narodzenie/sylwestra dużo fajerwerków, ciast i lampek :D

      Usuń
    3. Ok, przyda mi się pokombinować z światłami.

      Usuń
  3. Its amazing, I think you've really improved a ton! I think the one thing you could improve on with this graphic in particular is the hair-- it is a bit blurry I think. Once again, your graphics are amazing!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You're right, too blurred. Thank you for everything! :)

      Usuń
  4. WSPANIAŁY! :D serio, nie myśl że jak zawsze jakiś podliz, na prawdę tak myślę
    jednak w pewnym sensie zgadzam się z Marcelq, napis tak jakby nie był częścią obrazka... "k.a.t.i.e" jest napisane ślicznie, "grafika" moim zdaniem trochę zbyt geometrycznie, kolorystyka nie wystarczyła, (piękna dziewczyna <3)
    W każdym razie jesteś moją mentorką, od niedawna sama robię grafikę, na razie "prymitywną", ale z każdym dniem idzie mi lepiej ;), dobrze jest tak czasem przyjrzeć się porządnie wykonanej pracy.
    Mam nadzieję że nikt nie weźmie tego za SMAP, ale fragmenty mojej działalności graficznej możecie zobaczyć na moim blogu.
    Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nawet pospamować też czasem trzeba. :P
      Dziękuję za opinię. Jeśli chcesz mogę zaglądnąć na Twojego bloga.

      Usuń
  5. Po prostu cudo !! Nie wiem nawet jak to opisać, nagłówek jest wspaniały ! Dziewczyna przedstawiona na nagłówku jest wykonana nieziemsko. Jestem pełna podziwu.
    Aczkolwiek nie pod pasowało mi tło oraz napis... Ale ogólnie jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam Cię najserdeczniej! :D

      Usuń
  6. Śliczny ;3

    ...Tylko niech ktoś mi powie, czemu (mimo tego, że naprawdę jest piękny!) kojarzy mi się z Władcą Pierścieni... o.o
    E co tam napis jest 'strasznie fajny', mi się w każdym razie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, mi z Eragonem i tą bodajże 150-letnią elfką :P

      Usuń
    2. A mi z królewską dziewą Arweną ;p Pewnie przez fryzurkę i oryginalną twarz.
      Zachęciłaś mnie, oglądam od nowa całego Władcę Pierścieni!

      Czyli 12-godzinny maraton, jeżeli chcę oglądać wszystkie po kolei.
      Nie ma to jak bycie szczęśliwą posiadaczką wersji rozszerzonej na płytach ^^

      Usuń
    3. Elfka w Eragonie nazywała się Arya, grafika śliczna, taka lekka chociaż masz rację napis trochę odstaje od stylu grafiki ;)

      Usuń
  7. Ciekawa grafika. Jesteś coraz lepsza! Świetnie dopracowane detale twarzy oraz marszczenia na ubraniu... Jedyne do czego mam zastrzeżenia to włosy... Ale mówi się co tam... Ogółem rzecz biorąc; ślicznieee... Trzymaj tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam świadomość, że idealnie nie jest. Dla mnie najważniejsze jest to, że zrobiłam postępy w diżitalu :P I mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć to co już mam w wektorówce. XD

      Usuń
  8. Ojejku, jaki śliczny. Ja niestety nie mam takiego talentu, jeżeli chodzi o grafikę komputerową. W realu wychodzi mi to lepiej ;)

    Siunda

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama grafika w sobie fajna, ja jednak zakochałam się w nagłówku od Solien. Inme twoje grafiki są świetne. Po prosty kwestia gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczy ma jakby srała. Bez beki. Mnie tam się nie podoba, ale to kwestia gustu. Znaczy ja bym nie zrobiła tego lepiej na pewno :I

    OdpowiedzUsuń
  11. Oddaj talent! .♥ Czemu robisz takie świetne grafiki.?;o . Zazdroszczę i płaczę.! ; D. Co do napisu to średnio mi się podoba moja połowa mówi ,,tak, podoba mi się", a druga ,,no nie wiem nie pasuje." Powiem ci, że jesteś najlepszą ,,graficiarką" (jak ja to mówię), jaką znam. ; D. Przepraszam, że pytam, ale ile masz lat.? Chodzi mi o grafikę. Sądząc po niej to ok.20 ? ; ).

    OdpowiedzUsuń