10 czerwca 2012

Zamów grafikę! + post pół organizacyjny

Tak  jak niedawno obiecałam dziś pod tym postem możecie zamawiać Grafikę dla siebie. Ale dziś mam też jeszcze jedno pytanie, otóż czy chcielibyście aby na blogu pojawiały się stardoll'owe stylizacje lub ogólnie inne posty niekoniecznie związane z Grafiką? Jak już pewnie zauważyliście z boku po prawej jest ankieta, właśnie w tym celu. Wybierzcie więc najlepszą wersję, a jeśli chcecie bardziej 'rozwinąć' swoją wypowiedź to zapraszam również pod tego posta :)

Ale, ale... nie zapomnijcie również o zamówieniach! Wszystko odbywa się na takiej zasadzie jak TU, piszcie więc śmiało, bo jak zawsze postaram się wybrać najciekawsze pomysły.

20 komentarzy:

  1. Właśnie niedawno zamknęłam bloga :( Więc niestety nie zamówię :( EH :(

    Ja zamiast stylizacji wolałabym poradniki o grafice itp ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie - znasz mnie, takiej rzeczy z pewnością nie zrobię :P Lubię kiedy ludzie sami uczą się wszystkiego, już tyle razy to powtarzałam, że chyba niedługo nawet w to uwierzę.

      Usuń
    2. Heeeeeeeeeeeeee, chodź na skype migo, współdziel ekran i zrób jakąś grafikę. Chętnie popatrzę C:

      Usuń
  2. Ja chciałabym zamówić nagłówek z jedną doll ( moją-nata0316 ).Oczywiście wiesz,możesz zmieniać makijaż i elementy twarzy jeżeli byłoby to konieczne,albo jakiś element by Ci nie pasował.Nagłówek chciałabym na bloga Zielona Pomarańcza zielona-pomarancza.blogspot.com Moja wizja jest taka:Doll,która tak jakby "obraca" się w pięknej łące.Łąka jest bardzo zielona,są tam kolorowe kwiaty obok płynie jakaś rzeczka czy coś.I nie chcę,żeby na nagłówku było niebo tylko gdybyś zrobiła tło gdzie jest właśnie łąka,rzeczka ( oczywiście łąka z kolorowymi kwiatami ! )i dopiero na tle niebo i słońce.Możesz wzorować się na tym zdjęciu z bloga Kolorowa Dusza:http://1.bp.blogspot.com/-AhfI7hPy_Jk/T9IHWh91-VI/AAAAAAAAGWE/OtJvHNKGkcg/s1600/DSC06199.JPG Włosy mają być dłuższe,a ich kolor to blond albo brąz,sama zdecydujesz,który kolor lepiej pasuje ;3 Doll ma być ubrana w sukienkę w kwiaty np.podobną do tej ( zdjęcie z Kolorowej Duszy ):http://2.bp.blogspot.com/-DnpfFCFhMK4/T6a1lIz9REI/AAAAAAAAGJw/CUGfcCCbf6I/s1600/DSC05072.JPG Sukienka niech ma kształ tej na pierwszym zdjęciu tylko bez wycięć.A co do ceny to nie wiem...Może ty jakąś zaproponujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam!Wysokość i szerokość niech będzie taka jak na Twoim blogu ;3

      Usuń
    2. Hahahah,znowu czegoś zapomniałam!Chodzi mi o to,że podczas pracy byś mi pokazywała co już zrobiłaś i jak to ma mniej więcej wyglądać ;) Moje GG znasz :3

      Usuń
    3. Dodam jeszcze,że doll ma mieć wianek z kwiatów na głowie tak jak na pierwszym zdjęciu.Zapomniałam napisać!

      Usuń
  3. Będzie mi ciężko opisać moje wymagania, bo sama zbytnio nie wiem jakie mam ;p
    Może zacznę od tego, że agłówek na być na bloga barwnystardoll.blogspot.com . Ma być na nim tylko jedną doll. Na początek zajmijmy się nią. Włosy mają być brązowe i rozpuszczone, a w nie wplatany wianek z kwiatów. Oczy niebieskie. Co do pozy - liczę na Twoją inwencję :) Chce, żeby pasowała do całego nagłówka.
    Teraz tło. Ma to być łąka z kwiatami. Tylko, żeby nie było ich za dużo, bo to może popsuć cały efekt. Na niebie kilka chmurek, słoneczka i tęcza :) Z boku chciałbym żeby było drzewo (najlepiej w lewym rogu). I teraz wpadłam na pomysł pozy. xd Więc lalka mogła by się opierać o drzewo, patrząc w bok, czyli tak jakby na nas :D Jedną nogę niech ma zgiętą, a na niej ręka. Nie wiem czy zrozumiesz mnie o co mi chodzi, ale nie chce mi się szukać, żadnego zdjęcia. ;p Jak coś to później coś tam się poprawi. xd I to chyba wszystko :) Na sobie niech ma spodenki i jakąś bluzeczkę :)

    Albo jeszcze teraz wpadłam na inny pomysł. Tło tak jak wcześnie, tylko bez drzewa. I wtedy lalka by stała w ładnej, białej lub jasnoróżowej sukience, trzymając ją za końce. I na środku brązowy pasek dla podkreślenia sylwetki.

    Najpierw bym chciała, żebyś spróbowała tą drugą wersję, a jeśli będziesz widziała, że to nie wyglądała ładnie, no to tą pierwszą :)

    Co ceny to jeszcze uzgodnimy.

    Pozdrawiam, _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar może być tak jak na tym blogu :)
      A i jeszcze chce dopisać, że nie mogę się dodać do obserwatorów.. Później jeszcze spróbuje.

      Usuń
  4. Hej. Na stardoll jestem madzasta i od jakiegoś czasu prowadzę bloga, ale nie o stardoll. Jest to blog o książkach. Dokładniej recenzje książek. Chciałabym nagłówek z 1 dolką i książkami(czyta albo trzyma w ręku). Co do tła to zbytnio nie mam wymagań, może być w 1 kolorze.

    Lub

    Nagłówek z napisem "pudełko książek" z elementami książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Hej, jak znajdziesz trochę czasu, proszę napisz. Na nagłówku chciałabym coś związanego z latem, aktualną modą, Francją, itp. Jedna dollka, tło- jakie uznasz. Ubiór- pozostawiam to Twojemu gustowi ;)Pozdrawiam, Annabeh6

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej mam do ciebie prośbę byś zrobiła dla mnie grafikę o stardoll na bloga xxxkodynastardollxxx.blogspot.com proszę na stardoll nazywam się malga137

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Jestem wazka-julia, potrzebuję nagłówka na bloga colorful-stardoll, jak jest w nazwie chciałabym, aby ten nagłówek był kolorowy, jedna dollka - ja.
    Żeby się znajdowała w bardzo kolorowym miejscy, np. na wosce czy coś, no żęby słońce świeciło, żeby byłą ubrana w pastelowe klory, może że je lizaka? ( xd)
    Ale te żeby tak nie przesadnie, to już zależy o Ciebie, no i czy mnie w ogóle wybierzesz. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ejj, mam pomysł podobny do _Carolciaaa, alle sama wymyśliłam, i potem zaczęłam czytać inne, no cóż trudno się mówi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chciałabym nagłówek na bloga http://zaciekawieni.blogspot.com. Myślałam o takim letnim nagłówku i kolorowym. Dziewczyna siedzi na balkonie wokół niej pełno kwiatów, słońce ubrana w letnią sukienkę i kapelusz mogłaby spoglądać na morze lub coś XD Tło by było ewentualnie jakaś rzeka, trochę zieleni i może po bokach pnące się kwiaty czy coś ? XD dollka nie musi być moja. Wykonanie niech będzie według twojego pomysłu dollka może siedzieć i trzymać się za kolana czy coś. Możesz też dodać dodatki np. ma okulary przeciw słoneczne czy trzyma kwiatka.. ewentualnie coś wakacyjnego i kolorowego. Wiem że i tak nie mam szans bo balkon jest za trudno narysować. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń