7 czerwca 2012

20. Nigdy więcej tłustych włosów!

(Jeśli chodzi o wszystkie zaległe włosy do wysłania to bardzo Was przepraszam, acz niestety nie mam oryginalnej wersji na obecnym komputerze. Miałam dostać wszystko dziś, ale się nie dało... czekajcie zatem cierpliwie, włosy będą na pewno)


Ale przechodząc do rzeczy,khekhem...
Otóż nie... powyżej nie ma reklamy 'szfarckop' (insp. Marcelq; co do rysowanych przeze mnie włosów), oto była i już zostanie moja myśl przewodnia w następującej, mojej pierwszej typowej grafice na konkurs :) Nareszcie się chyba przekonałam do tego typu inwestycji a z mojej pracy jestem bardzo, bardzo zadowolona. Chcecie zobaczyć?


 (powyżej wersja przezroczysta, poniżej wersja z czarnym tłem)


Grafika bardzo mi się podoba, choć nie ukrywam że bardzo dużo pracy mnie kosztowała to miło się ją rysowało. Dla ciekawych powstała w ponad 200 warstwach, przy czym sama twarz w ok. 170 :) Miałam problem z obojczykiem/szyją/dekoltem bo była tak nietypowo zwrócona, że strasznie ciężko było mi uchwycić co, gdzie, jak cieniować. Korale są za to moje własne (realne) :P He he wisiały mi na monitorze przez kilka dni, bo przecież musiałam wszystko dokładnie widzieć -.- a i tak gdy się wpatruje na każdy osobny koralik to ręce opadają, każdy jest dokładnie niepowtarzalny (albo ja mam chwiejny wzrok). Jak zawsze rozpisałam się o pierdołach, ale teraz i Wy napiszcie mi co myślicie, to jak, napiszecie? *-*

Migonetta

15 komentarzy:

  1. Ja to na przykład nie rozumiem, łaj powodem do dumy miałoby być ponad dwieście warstw, trudniej się robi wszystko na jednej c: Wyjaśnisz mi, skąd ta duma? (Znowu zaatakowałam? Z góry przepraszam, kajam się, padam na kolanka itepe)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ojej, ojej - jakaż to znów duma? 'Dla ciekawych powstała w ponad 200 warstwach, przy czym sama twarz w ok. 170 :)' (?) Przecież to zwykła, najzwyklejsza informacja dla tych którzy są zainteresowani.Nie widzę u nic poza tym. Lubisz się czepiać wszystkiego... i to totalnie bez sensu w tym przypadku :P

      Usuń
    2. Po prostu ja bym ukryła fakt utworzenia dwustu warstw, jak coś wstydliwego c:

      I nie czepiam się wszystkiego, tylko czepiam się tego, co jest nie tak, przepraszam bardzo, prosisz o opinię, daję opinię, co robię źle?

      Usuń
    3. Niestety, zgadzam się z Ziutą. Prosisz o opinię, a potem atakujesz - tak jak mnie.

      Usuń
    4. O opinię? Ludzie, wy się nie słyszycie? Opinia to znaczy (dla mnie, nieogarniętej, dziwacznej istoty), racjonalnie wyrażoną kwestie co jest źle, co mogłabym poprawić itd... (najlepszym przykładem choćby Jagienka, dzieki któr amnie 'kształtowała' od początku, a jej komentarze były bardzo pomocne) Muhahaha, no chyba, że to dla niektórych właśnie mówienie mi że powinnam się wstydzić, iż moja grafika powstała w tylu a nie w tylu warstwach, i dlaczego ja czuję dumę? (WTF?) Ale nie, może to także być nieskończone mówienie, że moje fryzury przecież muszą być skopiowane. Tak, kopiowałam, ale już nigdy potem do tego nie wróciłam. A dalszy czas poświęciłam temu, aby włosy rysowane przeze mnie były lepsze od tych kopiowanych. I mam świadomość że przynajmniej w moich oczach, tak właśnie się stało, czy wam sie to podoba, czy też nie. Wybaczcie dziewczyny, ale dla mnie Wasze komentarze są po prostu śmieszne, komiczne. Ale to jest właśnie atak? - w takim razie zapamiętam na przyszłość, hi hi...
      Ale już pomijając wszystkie te sprawy, jeśli macie taki problem i z moją skromną osobą, jak i z moimi Grafikami, to po jaką cholerę tu ciągle włazicie i piszecie mi bzdury do kwadratu, a potem mówicie, że ja Was atakuję? Tak mnie kochacie, że chcecie mi za wszelką cenę statystykę nabijać? - Dziękuję najserdeczniej, zaszczycona wręcz jestem, ale może ten czas poświećcie nad swoim warsztatem graficznym, bo choć ja Waszych grafik nie śledzę, ponieważ mnie to nic a nic nie obchodzi, to myślę że Wam się przyda... Czyż nie? :P

      Usuń
  2. Nagłówek jest naprawdę ładny, miałam rację co do tych ciemnych ust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez ciemnych ust to nie to samo :P Pomogłaś mi wtedy i w doborze zdjęcia i ogólnie 'duchowo' I 'Gumisie' były świetne, 'Zmierzch' też skończyłam, więc już możesz mnie już straszyć gryzieniem :P

      Usuń
    2. Hahaha...No to w takim razie uważaj bo przyjdę do ciebie w nocy, wypiję z ciebie całą krew a zamiast niej wleję sok z gumijagód *__*

      Usuń
  3. Wow! Poczekaj, muszę się pozbierać ;p Nagłówek jest boski. Zrobiony bardzo dokładnie, każdy szczegół jest dobrze wykończony.. Poprostu brak słów ;) Nie mogę się do niczego przyczepić. Nie umiem się wysłowić, bo powiedzieć, że nagłówek jest piękny, boski to za mało ;] Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Heeej K.AT.I.E wykonałaś bardzo ładny i staranny nagłówek ;D
    Mam małe pytanko co do wykonania włosów, otóż [...co do rysowanych przeze mnie włosów...] właśnie jak rysujesz te włosy, chodzi mi o to czy na jakiś programie komputerowym czy rysujesz je na kratce a potem wgrywasz do komputera i obrabiasz graficznie??

    Pozdrawiam Faylor8 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej w programie graficznym. W moim przypadku jest to zwykle Ps, lub GIMP.

      Usuń
    2. dzięki ;D

      Usuń
  5. "Ma pan może ognia?"
    No więc ten. Będę narzekać mimo, że mi się podoba. Wytłumacz mi. DLACZEGO NASZYJNIK WCHODZI POD CZARNE COŚ? To mi serio wygląda jakby ona go do stanika chowała :C Really. At 2, promujesz u dzieci palenie. Ocenzuruj zapalniczkę. Pokaż jak ta pani będzie wyglądać parę lat po dymczeniu.


    Jaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre Aga, dobre xd Teraz właścicielka bloga będzie miała trudny wybór... Aga19988, czy Migonetta?

      Usuń