21 kwietnia 2012

Uwaga! Przyjmę zamówienie :)



Aj... tak ostatnio wiele osób pyta mnie, czy i kiedy otworzę kolejkę, bo bardzo chcą zamówić Grafikę, więc Migo się mobilizuje i postanawia, że z komentarzy pod tym postem wylosuje 1 lub więcej zgłoszeń. Wszystkie oczywiście zgodne z moim cennikiem. Myślę, że teraz takie akcje będą pojawiały się częściej, bo dzięki temu wy możecie swobodnie zamawiać, a ja mam porządek i nikt nie musi czekać miesiącami w niekończącej się kolejce. 
I nie przejmujcie się! - jeśli kogoś nie wybiorę teraz, to taki post pojawi się niedługo, a Ci którzy będą zamawiali 'wtórnie' będą mieli większe szanse, obiecuję ♥

Musi się w nim znaleźć nazwa Doll dla której mam wykonać pracę, oraz co ma się w pracy znaleźć, nie obiecuje, że twarzą będzie służyła Wasza postać (bo twarz może być rysowana, lub nie pasować mi do 'kontekstu' :P) Tak więc opiszcie mi jak Wy widzicie swoją Grafikę, a ja wybiorę te zgłoszenia, które mnie najbardziej zaciekawią i przejdę do ich realizacji :)

Pisz śmiało! 
_____________________________________________________


Edit:
Wybrałam SportyCanella, gdyż jej pomysł bardzo mi się spodobał i wgl czuję się już zainspirowana do tej Grafiki, choć nie ukrywam, że jest wymagająca. Opis był jednak dokładny, pomysł charakterystyczny, więc postaram się od niego nie odbiec. A z dokładną ceną (ponieważ zaproponowałaś mi bardzo wysoką), umówimy się dokładnie, gdy zobaczysz gotową Grafikę... :)

Drugim zamówieniem jakie wybrałam, będzie wiosenno-letni Nagłówek dla MichowskaEmilia, tu dla odmiany pozostawiono mi dużo swobody, wiec z pewnością nie wezmę więcej niż 50Sd ^^. I gdzie się podziała moja pazerność? Staczam się, i tyle...

Pozdrawiam Was najładniej jak tylko potrafię, Migo

14 komentarzy:

  1. Więc tak, ja bym prosiła wiosenno-letni nagłówek w pastelowych odcieniach z jedną (moją) dolką. Resztę pozostawiam Tobie.

    Ennsil

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo jak Ennsil chciałabym wiosenno letni nagłówek i w pstelowych kolorach z jedną medollką nie musi być koniecznie moja

    zuzeczek
    gg - 42609432

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie zgłaszam ale zapraszam na konkurs na nagłówek :) na moim bloogu modnisie Stardoll :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym prosiła o nagłówek z fioliola . Taki ,,modowy" . Doll ma być ubrana w pastelowe kolory , w tle najlepiej jakiś sklep z ciuchami , chyba , że nie chce ci sie robić to tło może być przeźroczyste. Zamiast sklepu doll może być np u jakiegoś stylisty , albo na wybiegu. Jeśli moja doll nie będzie pasowała , możesz wziąć inną . Miło by było , że jeśli byś mnie wybrała, napisałabyś mi o tym na gg - 7181412 . Jeśli nie spodoba ci się żadna z opcji tła, pozostawiam to tobie. (:
    dzięki, fioliola

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym poprosiła nagłówek na mojego bloga taki wiosenno-letni. Pastelowe kolory jakaś trawa i do tego tło itd. Na nagłówku mam być ja ( kimama777). Napis duży All about stardoll a mały link pod tym wszsytkonatematstardoll.blogspot.com Będzie mi miło jeśli mnie wybierzesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, zgłaszam się, chciałabym nagłówek z jedna doll może byc moją LadyB1987 :)
    chciałabym nagłówek bardziej uniwersalny, utrzymany w ciemnej kolorystyce,
    widzi mi się kolorystyka ciemnego czerwonego wina, czerni itp,
    chciałabym coś bardziej glamour w ciekawej kreacji, ale jestem otwarta bo co zrobisz będzie na pewno świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, zgłaszam się, chciałbym nagłówek jedna doll, najlepiej moja doll.Chciałbym aby doll ( która będzie ) znajdowała się na zniszczonym parkingu, siedziała na bagażniku samochodu który się pali ( tylko ogień by nie był przy samej doll ), ubrana w czarną skórzaną kurtkę, czarne leginsy, a makijaż czarny, włosy jasny blond krótkie.Możesz wzorować się na Lady Gaga Marry The Night ( 9.44 min. teledysk ), a i fajnie by było , aby było jeszcze parę palących się samochodów, 3-4 butelki paliwa.GG - 31693260, SportyCanella.Jakbyś podjęła się robienia nagłówka zapłaciłbym 150-200 sd., bo liczę na wiele!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym zamówić nagłówek z 1 doll, twarz miałaby być moja (MichowskaEmilia). Tematyka wiosenna. Wymiary: szerokość 1000x(wysokość obojętnie). Nagłówek miałby być na bloga ss-stardolls-ss.blogspot.com
    Chciałabym jeszcze jakieś tło pasujące do nagłówka. Reszta, czyli poza itp. zostawiam tobie.
    Za to wszystko dam 70 sd i reklamę na blogu ;)

    Pozdrawiam!
    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i Ciebie również biorę, Twój nagłówek, będzie jako drugi :)

      Usuń
  9. Witam.
    Kiedyś zamawiałam u Ciebie grafikę, ale kiedy ja kończyłaś to sie usunęła, tak wiec zostałam wtedy bez nagłówka :(
    Tak więc chciałabym prosty nagłówek, jedna doll (nie zależy mi żeby to była moja twarz) i fajnie byłoby gdyby była na hamaku, a kolorystyka wiosenna/letnia.
    Doll byłaby ubrana w bokserkę, szorty, sweter i trampki, mogłaby albo siedzieć albo leżeć. Szerokość nagłówka to 1200 px, a do wysokości nie mam wymagań. Nagłówek miałby byc na bloga: stardoll-kody-girl.blogspot.com

    Dałabym 120 sd (z prowizją)

    OdpowiedzUsuń
  10. I chciałabym jeszcze dodać że nie zależy mi na szybkim wykonaniu nagłówka, mógłby być nawet za miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nwm czy zauważyłaś w edicie, ale wybrałam już :)

      Usuń
  11. Hej, jak znajdziesz trochę czasu, proszę napisz. Na nagłówku chciałabym coś związanego z latem, aktualną modą, Francją, itp.

    OdpowiedzUsuń