19 czerwca 2012

Zapowiedź licytacji i wybór zamówień.

       Na początek może zamówienia. Wybieram: Chαηεικα (Annabeh6) ponieważ bardzo spodobał mi się jej pomysł, Francja, moda... ach, zachód słońca, fajne klimaty, po prostu to widzę, oraz: Shoko(madzasta) - tu też sprawa była oczywista, gdyż jestem zawziętym molem książkowym. Postaram się wymyślić coś fajnego. Wszystkich zamawiajacych serdecznie pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie :)
        
A teraz zapowiedź z pierwszego etapu mojej grafiki - konturów.
Zobaczcie.
 

Grafika po skończeniu przewidziana na licytację. Prawdopodobnie jeszcze się namęczę z tłem, które do postaci rysowanej w całości musi być naprawdę dobre. Jak myślicie, wyjdą z tego ludzie? :D 

Migo, u Was też tak ciepło?

4 komentarze:

  1. zapowiedz fajna.:)
    i cieszę sie bardzo, że udało mi się dostać na listę osób dla której wykonasz nagłówek.:) wątpiłam, że mi sie uda, a tu proszę jaka niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym się dowiedzieć, czy można się jeszcze zgłosić do nagłówka? bardzo mi zależy. Cena do uzgodnienia ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to na tym to polega, że zamówienia przyjmuję do momentu wybrania ich. Przykro mi, spróbuj następnym razem. Powodzenia :)

      Usuń