1 czerwca 2012

Włosy (+ nowe zasady pobierania)

No tak... jak zapowiadałam będą włosy, ale... niestety z pewnością zdajecie sobie sprawę z faktu, jak często ludzie je po prostu 'kradną', a mnie widząc coś takiego po prostu krew zalewa, ale co tam, z wszystkim sobie poradzimy, to jak? 'Towarzysze pomożecie?' (c) PRL

Chcecie zobaczyć?
(kliknij, powiększ) Ten egzemplarz nie jest do pobrania.

Ale wracając do tematu. Od dziś włosy będą się pojawiały co 30 obserwatorów i... aby je otrzymać i pełnoprawnie używać należy napisać do mnie (najlepiej na GG, masz w pasku z prawej) obserwować mój blog, powiedzieć pod jakim pseudonimem i podać mi kolory w jakich ma być fryzura. Każdy z tych osobnych cieni może być w takim kolorze jaki zechcesz, możesz zamówić tyle kolorów ile chcesz a ja Ci je po prostu prześlę. Oczywiście prócz tego trzeba napisać: Hair by... Ponieważ dzięki temu jestem zabezpieczona przed kopiarstwem mi pasuje ten układ a Wy macie dokładnie takie włosy jakie chcecie i im więcej i szybciej będzie nam przybywało obserwatorów tym częściej będą nowe włosy! Fajnie? A jeśli ktoś skopiuje np te włosy, lub prześle mu je ktoś inny kto dostał je ode mnie, lub nie napisze na grafice autora, to bez zbędnych ceregieli czarna lista czeka :P

Tak więc od dziś ten kto chce włosy po prostu pisze mi na gg, jako kto obserwuje, jakie kolory chce mieć we fryzurze w takim układzie: kolor główny: czarny, końcówki/pasemka: niebieski +ew. kolory cieni, ale to spokojnie sama dopasuję.

To wszystko, czekam na to co myślicie. Migo.

14 komentarzy:

  1. Mmm.....Śliczna fryzurka :) Podoba mi się ta zmiana, już zamówiłam fryzurę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. No świetna fryzura, ale nie potrafię uwierzyć, że nie jest z ubieranki - niezwykle podobna. Wierzę ci, ale czy jest szansa, że jakoś rozwiejesz moje wątpliwości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi ubierankowo nie wygląda :D
      Ale powiedziałbym że jak widzę twarz tej dollki na nagłówku i jeszcze tutaj to mnie krew zalewa, fuj

      Usuń
    2. Marceeeelku <3 twarzyczka specjalnie dla Ciebie wstawiona.

      A teraz do Roksetki, mojej najwierniejszej włosowatej komentatorki (Ciebie również kocham). Tyle już razy udowadniałam, że umiem rysować włosy sama, że od dłuższego czasu nikogo w tej materii nie oszukiwałam. Pogodziłam się z wszystkimi prócz Ciebie. Nie rozumiem, dlaczego Ty nie możesz pojąć, tego że ja UMIEM RYSOWAĆ, czy Ci się to podoba czy nie, bo przecież na każdy argument można znaleźć kontrargument, choćby najgłupszy, ale zawsze, heh... Rozumiem, że tym razem (prawie) mi wierzysz a i ja nie mam nic do ukrycia. Chcesz zdjęcie, a może plik warstwowy? Choć do drugiego niekoniecznie bym się skłaniała, bo jakoś nie lubię ludzi wtajemniczać w moje etapy pracy. To jak, może być zdjęcie?

      Usuń
    3. Nie wiem skąd te oburzenie. To chyba jasne, że ludzie chcą mieć stuprocentową pewność? No wolałabym plik warstwowy, bardziej by mnie to przekonało - zresztą jak chcesz, po prostu lubię mieć czarno na białym.

      Usuń
    4. Jakoś tak lubię być oburzona. A mi szczerze wisi co masz o mnie myśleć i chyba wolę żeby zostało jak jest (czyli ja jako bezczelna kopiara ty święta obrończyni wszelkich moralności). Mi pasuje taki układ, bo tak sobie myślę, że miałaby, się z kim pokłócić a tak statystyka mi leci :D
      Zdjęcie mogę Ci wysłać na GyGy.

      Usuń
    5. E, aha? Obrończyni? Ska ty takie teksty bierzesz. Dobra, nie będę już nic pisać, bo robisz z igły widły. Szukasz na siłę sensacji i jakiś głupich sprzeczek. Mnie to nie bawi, cześć.

      Usuń
  3. Nie za bardzo rozumiem, dlaczego napisałaś na moim blogu pod nagłówkiem dla natchnionych, że nie napisałam, że ty zrobiłaś tą fryzurę. Fryzura jest ubieranki. No i jeszcze straszysz mnie czarną listą. Myślisz, że ludzie urażą się tak zwaną czarną listą- nie sądzę. Tym bardziej, że to nie ty zrobiłaś te włosy. Kajusia11.25

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..? Jakie włosy, z ubieranki? to jak mniemam raczej nie w ostatnim czasie. Nie pamiętam. A kiedy to było, przypomnisz szczegóły?

      Usuń
    2. Już wiem! Nie skojarzyłam z Natchnionymi :P Jeśli pozwolisz tę kwestię pozostawię na jakiś następny post w z włosami. Zgoda?

      Usuń
  4. A Ewelajna wie z jakiej to foci, bo też z niej korzystała :D Tyle że nie podobało mi się że z jednej strony długie z drugiej krótkie więc zaczęłam rysować po swojemu i wcale nie wygląda jakby było robione z tego zdjęcia ;P Co do samego zdjęcia to zazdroszczę tamtej pani że miała tak ładnie ombre zrobione .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miała bardzo fajne włosy, a samo zdjęcie było też w miarę dobrej jakości. Choć faktycznie teraz patrząc mogłam tę 'krótszą stronę' całkiem 'zahaczyć' za ramię, ale to tam takie... przy czym dowód na fotę mam i dziękuję Ci za to Ewelajno -.-

      Usuń
    2. W sumie trochę ściąć to nie problem , trudniej byłoby dorobić kawałek choć to też nic strasznego :) nmzc

      Usuń
  5. Użyłam TWOJEJ FRYZURKI ,ALE TEJ STAREJ I ZAPRASZAM NA BLOG :JOLKA-23.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń