27 maja 2012

Nowy wygląd (grafika 19)

Jest! Grafikę robiłam prawie 2 tygodnie i naprawdę nieźle dała mi w kość. Wszystkim moim przyjaciołom którzy mi w tym czasie pomagali serdecznie dziękuję i zapraszam Was do dokładnego oglądania i komentowania, chciałabym wiedzieć co myślicie :) 


Ten kawałek 'zieloności' to fragment tła który sie przyplątał xP Zmienię tu i w nagłówku przy jakiejś okazji.



Nagłówek ma (miał) przedstawiać wakacyjny zachód słońca, a baba tylko przypadkowo tu jest. (-.-)
Grafika miała naprawdę mnóstwo inspiracji acz główną była niewątpliwie modelka i aktorka Keira Knightley,  nawet podobna :) A twarzy użyczyła mi Soreen za co bardzo jej dziękuję, bo jest tu głównym efektem.
Jak zwykle muzyki było sporo, ale dodam tooo...



Tak więc, muszę spytać: co mi powiecie o tej grafice?

Pozdrawiam was serdecznie, Migonetta

15 komentarzy:

  1. Dobrze,a więc piszę kolejny długi komentarzyk.Nagłówek to cudo!Ten bardziej mi się podoba niż wcześniejszy i ogólnie wygląd teraźniejszy bardziej mi się podoba.Dlaczego?Dlatego,że teraz jest taki letni,wiosenny,radosny!Tło jest takie piękne i idealnie współgra z nagłówkiem!Ubóstwiam Twoje cieniowanie-ciała,ubrań,no po prostu wszystkiego.Włosy są z resztą jak zwykle piękne,a twarz idealnie pasuje do tego nagłówka ;3 Nic tylko wzdychać,podziwiać i płakać(przynajmniej to moje skromne zdanie ;))
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwicz i się nie poddawaj. Trzymam kciuki :D

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za tak miłe słowa :***

      Usuń
    3. Nie lubię twojego sposobu wykonywania nagłówków, teł też nie lubię, podobają mi się ewentualnie włosy patrząc z mojego punktu widzenia, ale oceniłbym je na tłuste, bez urazy oczywiście. Twarz lekko psuje.
      Ogółem mówiąc na pierwszy rzut oka jest śliczny, piękny, cudowny. Patrzysz na detale i już Ci się mniej podoba, to tylko moje zdanie.

      Usuń
  2. Bosh,co za orqopnoość!!Omg.,ja bym czegoś taqqiego w życiu nie poqazaaała!? sZOOOQQ,panna wieeelka Migonetttaaa zrobił@@ cooś brzydaaiegoo,fuuu.Jaaa robięęę lepszeee grafiQQii!naweeet mi nie podsqqQoczyyysz!$$ byyy.JulitQa93

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi, dla Twojej wiadomości Anonimku, Julita niejednokrotnie już ukazywała swoje oblicze na tymże blogu i he he jej wypowiedzi wyglądały nieco inaczej... nie uważasz? buuu$$$skiii - mówi Ci to wieeelka Migonetttaaa -.-

      Usuń
    2. Hahah,widzę○,że ktoś się pode mnie podszywał :) Piękny nagłówek Migonetto,jesteś coraz to lepsza.Prawdziwa Julita ;)

      Usuń
  3. A mi się grafika bardzo podoba tylko kurcze pieczone... TA SZYJA! Ona jest starszna :C Muszę się nauczyć jak cieniujesz ciuchy bo to jest mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ciuchy moje mistrzostwo :P a co do szyi to nie jej autorem jest mój 7-letni brat (ja nigdy nie cieniuję zmieniając tylko wielkość zaznaczenia), byłam ciekawa czy ktoś to zauważy :)

      Usuń
  4. Nie wiem, ale mi się zdaje że w prawej ręce zrobiłaś 4 palce ;) ogólnie ładny ;) Anonimku.... Powiedz kim jesteś dopiero pogadamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest 5, tylko najmniejszy jest schowany za resztę, aczkolwiek jest linia która je oddziela, tylko słabo widoczna przez 'mgiełkę' :)

      Usuń
  5. Nie lubię takich lizusek jak Ada. A co do nagłówka mi się podoba ale mam takie wrażenie, że ściągnełaś to z ubieranek ;p MISTRZOSTWO i brawa :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem lizuską tylko piszę prawdę.Tobie też się podoba i jakoś nie mam żadnych zastrzeżeń,że ty podlizujesz się Migo.-.-

      nata0316(nie chce mi się logować)

      Usuń
    2. Po moich ostatnich przeżyciach z działu kopiowanie uwierz mi, iż do tego tematu NIE WRACAŁAM, NIE WRACAM I WRACAĆ NIE BĘDĘ! (Jeśli mi nie wierzysz, a coś to zmieni mogę przesłać Ci screeny z różnych etapów pracy i ew. plik .psd). Dlatego proszę nie obwiniaj mnie o to, gdyż nie owijając w bawełnę, jest to dla mnie najgorsza obelga.

      Usuń
  6. Nagłówek boski, naprawdę mi się podoba. Zrobiłaś trochę inne cieniowanie niż zwykle, ale jest ok. Choć faktycznie do detali można się przyczepić, że włosy wyglądają na tłuste czy mokre, że głowa jakoś dziwnie przylega do szyi i prawa dłoń ma 4 palce. Ale nie zważając na wady urażam, że jest co podziwiać ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń