25 kwietnia 2012

Grafika nr. 16

Ciekawe, kto to ostatnio obiecał, że nie odbiegnie od wyznaczonego tematu, hmmm...
He he, ale cóż, nic na to nie poradzę, że dobre tła to u mnie rzadkość, a jeśli już to najlepsze te kolorowe  ^^ Bądź co bądź zadowolona jestem bardzo z Doll, która wyszła naprawdę fajnie. Całość ujdzie, przynajmniej choć trochę pasuje do nazwy. Obczajcie:


Nowy (myślę, że wiele lepszy) sposób cieniowania ubrań, fajnie wyszło? He he, a buty?
I tło:

Oczywiście niemal do tradycji należy fakt, że wszystkie moje Ps'y muszą systematycznie i z premedytacją zżerać moje (że tak zażartuję) dzieła. Toteż, prawie po skończeniu zostałam z przypadkowo zrobionym screenem i sobie musiałam wszystko wyciąć. Umm... prawie jak za błogich czasów kopiowania włosów w Roiword'u [*] Ależ ja mam co wspominać :P

I tradycyjna nutka:

Oj, Miguś lubi ♥

+ Zamawiającego proszę wiec o podanie mi właściwej kwoty na którą wycenia nagłówek.
Co powiecie o Grafice? Co o nowych cieniowaniach? Ogólnie jak efekt?
Migonetta

28 komentarzy:

  1. CUDOWNY, ale..
    nie podoba mi się dłoń po lewo.

    Ogólnie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę się jeszcze przyczepić do napisu ''narkotyk''. Słabo go widać.
    W sumie to na pierwszy rzut oka nagłówek bardzo mi się spodobał, ale po wtórnym przyjrzeniu się zachwycała mnie tylko lalka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajaj... a cóż to ja bym miała poprawiać w następnej grafice, gdybym tak wszystko genialnie zrobiła. Ale ten Nagłówek naprawdę bardzo lubię :)

      Usuń
  3. A ja w ogóle napisu nie widzę, tło też jakoś do mnie nie przemawia ;/ Co nie zmienia faktu, że buty i ogółem doll jest GENIALNA.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się wydaje że te włosy są jakby trochę za wysoko i za bardzo czoło jest odsłonięte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu, początkowa niższa wersja nie podobała mi się, więc dałam tak :)

      Usuń
  5. a mi się podoba. piękny!
    no moze tylko ta lewa dłoń trochę pulchna się wydaje, ale nie rzuca sie w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale... zamówienie bało bardzo inne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przedstawiłam Ci moją wersje, właśnie tak to widziałam. Niestety Twoimi paczyskami nie paczę :(

      ...acz i ja nie obrażę sie na licytację.

      Usuń
    2. ok,to tak samo jakaś klientka,może zamówić coś u mnie lub u innego grafika,która poprosi zamówienie żeby dolka była na łące,a on akurat zrobi dolke na tle nowego yorku,bo tak mu sie podobało

      Usuń
    3. hej migo zamawiam nagłówek jak dollka siedzi na samochodzie, na tle palących się innych samochodów i rozlanej benzyny.
      oki marcel nie ma sprawy jutro będzie gotowy oki?
      oki migo.
      hej marcel zrobiłam ci nagłówek.
      pokaż!!!!!!!!!!!!!!
      patrz!
      co widzę?
      dollke klęczącą na parkingu :):):):)
      czemu mi zrobiłaś tak, a nie tak jak chciałem? :(
      BO TAKĄ MIAŁAM WIZJE, JAK CI SIE NIE PODOBA TO WYJDZ MAM CIE W D**** ZROBIE LICYTACJE :)
      aha to jest normalne? super

      Usuń
  7. SportyCanella nigdy nic nie pasuje. Sama robiłam dla niego 2 nagłówki. Pierwszy nie pasował "bo nie taką miał wizję". Potem powiedział, żebym zrobiła 2 (ale tamten również kupił). I opisał mi, że chce, żeby był identyczny jak na DIRTYSTARDOLL, tylko żeby trzymała lalka w ręce gazetę (co napisał i tak dopiero, jak już kończyłam pracę). Ja zapytałam się MM czy nie uzna tego za skopiowanie (planowałam zrobić podobny, ale nie identyczny), a MM powiedział, że nie. Następnie SC powiedział, że pozę chce taką samą. Więc MM powiedział, że ciało lalki i strój mogę skopiować, ale reszta nie. I zrobiłam ten nagłówek, czego do dzisiaj żałuję. Wszyscy teraz mają mnie za kopiarę- to po pierwsze, a po drugie to z 200sd, które miałam otrzymać za nagłówek dostałam 0 i zostałam od razu zablokowana.

    Dziwny typek...

    Jagoda.Emo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo najpierw sie bierze kase a potem nagłówek

      Usuń
  8. He he, faktycznie ciekawa osóbka. Cóż, dzięki za informacje, przydadzą się.

    I faktycznie współczuję... reputację bardzo trudno odbudować i wierzę, że MM naprawdę Ci wtedy pozwolił.

    OdpowiedzUsuń
  9. skądś kojarzę tą kostkę w tle... Czyżby Simsy ?? :D

    Wooow, buty po prostu GENIALNE!!! Kocham je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szimszy ^^, a potem 'wklejenie w punkcie zbiegu', czy gdzieś... W każdym razie koniecznie chciałam sie pobawić tym, że w górze jest mniejsze, a na dole większe.

      Usuń
    2. a w jakim programie nagłówki robisz??

      Usuń
    3. Nawet w tym poście to znajdziesz :P

      Usuń
    4. ooo przepraszam... :) czasem mam kłopoty z czytania ze zrozumieniem :P

      Usuń
    5. to idę czytać jeszcze raz :)

      Usuń
  10. Jak bym ja taki nagłówek dostała to bym eis cieszyła okropnie a nie wybrzydzała i narzekała :(.
    LOVE BUTY !!!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie zamówienie trochę odmienne było, ale K.A.T.I.E. robi tak dobre nagłówki, że nawet jakbym zamówiła dollke na pustyni a zrobiłaby w lesie, mało by mi to przeszkadzało:D

    OdpowiedzUsuń