8 lutego 2014

Licytacja i zmiany w wygladzie.


Witajcie. W ten sobotni wieczór witam Was nowym-starym wglądem bloga. Tamten nadal bardzo mi się podobał, ale był przytłaczający na dłuższą metę. Bardzo lubię, gdy jest na blogu dużo efektów, więc tym razem postawiłam na kompromis i minimalistyczny szablon połączyłam z paroma cudami techniki. Moja sentymentalna grafika z Eric'iem powróciła więc na swoje stare miejsce.

Dzisiejszy dzień od rana poświęciłam grafice, którą widzicie w poście. Jestem z niej bardzo zadowolona, uważam, że wyszła właśnie tak jak powinna. Mnóstwo elementów, które wymagały nie mniejszej uwagi, a wszystko to dla Was. Co sądzicie?



Tak jak mówiłam, jest to licytacja. Licytować może każdy, walutą są sd, a ceną początkową 0sd. Jeśli ktoś byłby zainteresowany ofertą kup teraz, moja cena wynosi 400sd. I tylko w przypadku wybrania tej opcji gwarantuję wykonać całą graficzna oprawę bloga, tj. bannery dla redaktorów (max 8), napisy typu: nowości, darmówki, etc. 

Jeśli miałabym być szczera, chciałabym mieć taką grafikę na nagłówku bloga, długo zastanawiałam się, czy nie dać jej właśnie tu, ale stwierdziłam, że Wam może przydać się bardziej :) Jej największą zaletą są rozmiary. Doll jest dość mała, a wiec doskonale uwidacznia napis i nie przysłania odbiorcy zawartości bloga. Delikatne tło wygląda uniwersalnie co sprawia, że cały banner idealnie pasuje na każdą okazję.

Chcesz mieć ten nagłówek? Licytuj! 

Edytowane: Kochani, grafika została sprzedana w ciągu kilku godzin (z czego bardzo się cieszę) Dziękuję za udział w licytacji. Wygrała ...Marta...r z bloga http://miodowystardoll.blogspot.com/, a nagłówek wylicytowano na 400sd w opcji kup teraz.



6 komentarzy:

  1. Oferuję 400 sd , i wybieram opcję kup teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...I sprzedane :)
      Zarezerwowałam dla ...Marta...r i potrzebuję jeszcze kilka informacji (napisałam Ci wiadomość na Stardoll)

      Usuń
  2. Twarz trochę splaszczona, ale calosc b. ladna :)
    Lepszy wyglad bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. I like it! I love the way you make hair, it looks fantastic!!

    OdpowiedzUsuń