1 lutego 2014

Wyniki konkursu na najlepszego komentatora!

Cześć słońca, pamiętacie jeszcze o konkursie?
Konkurs miał trwać do końca stycznia (wczoraj) a dziś mam już dla Was wyniki. Przyznam, że miałam trudność co do wyboru (i to niemałą). Ostatecznie postanowiłam wybrać coś na kształt głównej nagrody oraz wyróżnienia. Oceniana była głównie wytrwałość, bo naprawdę są tu osoby, które nie przeoczyły żadnego posta, a dodatkowo sprawia mi ogromną radość gdy Wasze komentarze pozwalają mi na rozwój, bo jestem zwykłym człowiekiem i nie zdarzyło mi się jeszcze wykonać idealnej pracy. Tak więc wszystkim świadomym i nieświadomym, że biorą udział w konkursie serdecznie dziękuję za swój wkład w kształtowanie mojej osoby. Szczerze dziękuję.

Pora rozdać nagrody!
Wyróżnienie w postaci ozdobnego napisu dla: Klaudialigenza
I miejsce w postaci nagłówka dla Miss_miley_van

Wszystkich nagrodzonych proszę o kontakt w sprawie ustalenia szczegółów.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział i nie martwcie się za rok (jeśli dożyjemy) taki konkurs również się odbędzie.
Migonetta

5 komentarzy:

  1. Ojej dziękuję. Uwielbiam komentować i oglądać twoje prace kochana! ♥ To przyjemność ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest... Wow! Nawet nam nie przyszło do głowy, że mamy szansę na wygranie tego konkursu i tak naprawdę komentowałyśmy dla czystej przyjemności (zarówno naszej i Twojej), a tu przy okazji taka miła niespodzianka :)
    Jestesmy od dzisiaj w gorach i mamy malo czasu + musimy pomyslec co by za nagłówek sobie wybrac, więc napiszemy do Ciebie na dniach, okey? Może byc?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jasne. Cieszę się, że mogłam umilić wypoczynek w górach :)

      Usuń