10 sierpnia 2013

Wróciłam, przyjmę zamówienie/a

Moja wiara w Stardoll ostatnio gwałtownie zmalała. Nie wiadomo z jakiej przyczyny usunięto Polski Stardoll. Nikt z załogi nie przyznał się do tego, a ja wczoraj napisałam już drugi list do bloggera, jednak dotąd nikt nie raczył mi odpowiedzieć. Odechciewa się wszystkiego :<
Ja jestem już w domu, z tego względu mogę przyjąć jakieś zamówienie/a na koniec wakacji. Oto co musisz podać:

 Twój nick na Stardoll 
Czy twarz ma być stardoll'owa czy rysowana?
Masz już swoje zdjęcie pozy? (jeśli tak, podaj)
Jakieś dodatkowe wymagania? (kolorystyka, tematyka ogólna, tła)
Jeśli chcesz bannery dla redaktorówKONIECZNIE podaj ich nicki.

Wszystko zgodnie z cennikiem - klik. Jeśli coś jest niejasne, proszę śmiało pytać. Mała zmiana dotycząca zapłaty, ponieważ nie jestem Ss, płatności tylko w formie doładowania (5-10 pln) :)

Wybrane zamówienia które wykonam:
1. Saritka1995
2. Domi_miaa
3. miss_kasia001
 ---- Koniec składania zamówień!! ----

15 komentarzy:

  1. Szkoda, że blog usunięto.;( Jak tam było na wakacjach? Cieszę się, że wróciłaś. Czekam na kolejne arcydzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to jest jedna wielka beczka śmiech jeżeli chodzi o usunięcie bloga. Szkoda, że go nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beczka śmiechu? Ja akurat nic śmiesznego w tym nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc na stardoll nazywam się Domi_miaa. Chciałabym, aby na nagłówku znajdowała się wykonana przez Ciebie twarz. Mam już gotowe zdjęcie pozy (http://i41.tinypic.com/b5o5le.jpg) Oczywiście, jestem w stanie zapłacić doładowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Migo - nie zrozum mnie źle, chodziło mi o to, że ja jakoś zawsze tak takie rzeczy odbieram. Na prawdę strasznie mi smutno, że nie ma pl-sd bo spędziłam tam na prawdę wiele czasu. Blog bardzo szybko się rozwijał. Chciałabym, aby był on dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć.
    Nick: Malin_Love
    twarz : stardollowa
    temat : elegancko i magicznie. Kolorystyka podobna do blogowej ( czary-mary-o-stardoll.blogspot.com )
    Chciałbym coś tematycznego do nazwy bloga :)
    Baner dla redaktorów : Malin_Love ( właścicielka,główny redaktor, administartorka )

    Z góry dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, moze tym razem mi się uda i zdobede naglowek od Ciebie :D

    A więc chcialabym już jesienny naglowek w delikatnych odcieniach pomaranczy, czerwieni, brazu.. tlo moze byc plaza a w tle zachodzace juz slonce.. taka nostalgia. Na naglowku chcialabym jedna osobe i napis - metamorphosis-sd.blogspot.com.
    jesli znajde poze do dodam ja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj ;cc Szkoda no wielka szkoda ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj.Na stardoll jestem Miss_kasia001.Chciałabym,żebyś wykonała dla mnie nagłówek z jedną osobą (po prawej) tu jest link do pozy :
    http://us.cdn002.fansshare.com/photos/caradelevingne/full-cara-delevingne-534605182.jpg
    Twarz rysowana przez ciebie,po lewej stronie napis mylife-stardoll.Tło przeżroczyste.

    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak wolę tą pozę : http://images6.fanpop.com/image/photos/34200000/Cara-cara-delevingne-34234811-500-704.jpg

      Usuń