20 sierpnia 2013

One day everyone will be SAADICT

Czy ktoś z Was śledził może Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Kobiet (UEFA Women's EURO 2013)? Ja oglądałam tak z ciekawości i może dlatego, że  gospodarzem była Szwecja (♥), a wygrały Niemki... nie powiem, mnie wygląd niektórych zawodniczek nawiedza w sennych koszmarach do dziś. 

Ale jak to się ma do nowego wyglądu bloga o którym miał być ten post? Jakiś tam oficjalny hymn był autorstwa piosenkarza dobrze mi znanego - Eric'a Saade. W zasadzie nie mam pojęcia dlaczego piosenka urzekła mnie, aż tak bardzo, może słowa, może muzyka, może piłkarski klimat, nocny, oświetlony stadion w teledysku (♥) W każdym razie piosenki słuchałam na okrągło i gdzieś pomiędzy tym natrafiłam na pozę, z której jest wykonana poniższa grafika:


sama postać, bez cieni w tle



Niestety, zdjęcie jakim dysponowałam, było masakryczne. Zła jakość, malutki format i do tego ten duży kontrast kolorów który widzicie. Praca nad grafiką była dla mnie naprawdę trudna i niewygodna, ale podoba mi się, a wiecie dlaczego? Bo jeśli rysuje się coś, coś jest symbolem większej rzeczy, która dla Ciebie coś znaczy, zawsze nią pozostanie. 

Zostawiam Was z piosenką, tą samą o której wcześniej mówiłam i z patrzeniem na niezbyt staranną grafikę, która dla mnie zawsze będzie cenna. Pozdrawiam moje wakacje :)



Migonetta Solvith

13 komentarzy:

  1. jest super! fajnie by było gdyby cała grafika była zrobiona technika jaka robiłaś spodnie i buty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technika ta sama, najciemniejszy kolor i najjaśniejszy wzięte ze zdjęcia, a potem tworzenie pośrednich już na własną rękę. Tylko ten rękaw mi nie pasuje właśnie, bo wygląda jakby był robiony inaczej, a nie jest.

      Przy okazji, byłam pewna, że spodnie i buty się nie spodobają, ale skoro jest inaczej, to będę tak robić w przyszłości. Dzięki :)

      Usuń
    2. Mnie właśnie najbardziej podobają się spodnie i buty *_*

      Usuń
  2. Piękna praca :) Mi osobiście podobają się takie kontrastowe cieniowania.

    Pozdrawiam, Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro fachowcy radzą, to będzie trzeba się przestawić. Przykład na to jak złej jakości zdjęcie może zmienić Twoje życie. Dziękuję za miłe słowo Nicole :)

      Usuń
  3. Ślicznie :) Nie mogę się napatrzeć na te spodnie ;D
    Zaczęłam słuchać tej piosenki i teraz nie mogę przestać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A byłam pewna normalnie, że to badziewie, a tu proszę, to szykuje się zmiana techniki :D

      Ten piłkarski klimat mnie również urzekł, ha ha, cieszę się że i tobie piosenka się podoba :)

      Usuń
  4. Wygląda jakby była robiona techniką vexela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, z tego co wiem, różni się zasadniczo, bo ja używam innych narzędzi, głównie pędzla, a jeszcze więcej gumki.

      Usuń
    2. Nie mówię o samym stosowaniu techniki, tylko o efekcie wizualnym ;p

      Usuń
  5. Świetna! Mówiłaś kiedyś, że narysujesz Mansa, ja czekam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze - zaczęłam. Ale jakoś tak bardzo lubię tego człowieka, że mi go żal spartolić :(

      Usuń