25 sierpnia 2013


10 komentarzy:

  1. coś te palce grube ale zapowiada się fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza (z palcami włącznie) jest oczywiście ze zdjęcia.

      Usuń
  2. Oczywiście, że chcemy więcej zapowiedzi ;) Tak genialnych jeszcze nie widziałam. Migo a może założysz nowego bloga o stardoll? Zaczniemy od początku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tsa... a potem znowu ta sama historia? :((
      Myślałam o tym nie raz, ale chyba po tym co było ostatnio nie mam zaufania przede wszystkim do bloggera (który nawiasem mówiąc nie odpisał nadal, ani na moje listy, ani na listy wszystkich którzy pisali do niego również w tej sprawie). Nudzi mi się bez bloga, nie mam co robić. Tam była taka atmosfera, tacy ludzie, taka załoga, szkoda to wszystko zostawiać, a z drugiej strony po co nasza praca skoro od tak wszystko można stracić (Migo zamula tajm)

      Ale na pewno w przyszłości planuję blog z takim jednym długoterminowym konkursem, jednak wszystko do ustalenia i dopracowania na przyszłość. Wtedy też potrzebne będzie dużo ludzi do pomocy ^^

      Jeszcze mnie blogger zapamięta -.-
      Kropka.

      Usuń
    2. Zapowiada się ciekawie.. :D

      Usuń
  3. widzę obojczyki. Mocno wycieniowane obojaczyki. :D

    OdpowiedzUsuń