26 sierpnia 2013

Dla Metamorphosis-sd (2)

Już skończyłam grafikę z ostatniej zapowiedzi. To była naprawdę miła praca, tak jak obiecałam, grafika z mocnymi kontrastami, mocnymi cieniami, jeśli Wam się nadal podoba, to się cieszę :) 




Twarz Kate-Tunstall na specjalne zamówienie, tak aby pasowała do nagłówka. Jestem bardzo zadowolona z grafiki, uważam, że jest naprawdę fajna. Polecam dopasować blog na 1060 px szerokości, a pasek boczny na poniższym podglądzie wynosi 300 px. Nagłówek jest przezroczysty i do niego opcjonalne tło bloga z miastem w tle.



Migo znalazła też plug-in do Ps'a który przerabia zdjęcia w taki sposób, że o wiele prościej się potem rysuje na jego podstawie, taki filtr.

Zamawiająca chciała aby w tle było miasto o zmroku, ale nie byłam pewna, czy będzie to dobrze pasowało kolorystycznie, dlatego zdecydowałam na miasto w dzień, jakoś tak kulturowo związane z karnacją doll.




Na koniec piosenka do posłuchania przy dogłębnym analizowaniu  mojej grafiki.
+ Jako, że w tym poście nie było jeszcze nic bardziej nietematycznego, Migo się chwali, że od ferii zimowych schudła 8kg. (tu miejsce na gratulacje :)

Edit: Na życzenie tło z miastem po zmroku. Jest to tło bloga, więc wszystko należy dopasować, jak w poprzedniej wersji. Tło nie jest mojego autorstwa, jest to Clipart, pochodzący z zakresu Microsoft Office Online, a jego użycie jest bezpłatne.


Migonetta Solvith

10 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudnie, ale nie będę cię przechwalać bo oblecisz w piórka ^.^ No i gratulacje ;)

    P.S. joyless robi reaktywacje Pl-sd- wiesz coś o tym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym. Pewnie będę w cafe, ale to nic pewnego.

      A w pierze, to obleciałam już dawno, więc się nie martw ^^

      Usuń
  2. jak zawsze śliczna grafika ♥ podoba mi się właśnie to mocne cieniowanie w twoich pracach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, więc będę cieniować tym sposobem nadal :)

      Usuń
  3. Przepiękna grafika, aż dech zapiera :D
    Doll wygląda zjawiskowo w tych włosach *.*
    Kocham!

    OdpowiedzUsuń