4 listopada 2012

Dla Ciekawszy Stardoll

Witajcie ponownie! Czyżby kolejny rekord czasowy? :D Zamówienie przyjęte wczoraj, dziś już skończone. Teatralnie wręcz zapowiedziane w ostatnim poście, a co. -.- Próbowałam poeksperymentować z różnymi rzeczami toteż idealne to nie jest, ale naprawdę dużo się nauczyłam i to jest dla mnie najważniejsze. Zobaczcie co stworzyłam:



'Prawie całkiem niestardoll'owe' :P  Jestem bardzo zadowolona z twarzy (a szczególnie z ust i oczu), natomiast włosy wyszły mi tak w 50%, teraz patrząc mogłam trochę jeszcze nad nimi popracować. Kurcze.. .ogólnie najbardziej lubię to, że ta moja powyższa postać jest takim 'żywym' manekinem, naprawdę po raz pierwszy narysowałam coś takiego. Prawdopodobnie uzyskałam taki efekt poprzez duży 'kontrast' cieni. I to właśnie głównie było tym moim eksperymentem, obojętnie od efektów jestem dumna że spróbowałam czegoś nowego i czuję się z tym bardzo dobrze. 
Pragnę jeszcze się dowiedzieć, czy jesteście świadomi, iż jestem jedną z jurorek II edycji Creative-Talent? O tak... może cie się bać -.-

A tak wracając do tematu to w ogóle to proszono mnie o nagłówek zimowy, toteż wyjątkowo wpasowałam się w temat, zdaję sobie sprawę, iż może być to kwestia ważna dla zamawiającej, więc również dodaję, i w sumie myślę, że ta wersja jest nawet ciekawsza :P  Ale i ta pierwotna będzie mogła być przydatna, gdyż zimy jeszcze w sumie nie ma.





Reasumując moje wszystkie powyższe rozważania jestem bardzo szczęśliwa, że dane mi było zrobić tę grafikę, choć jestem też świadoma wielu błędów (których tu nie wymieniłam) - jeszcze raz powtarzam, że czuję się po prostu szczęśliwa. I Wam tego życzę  - jednocześnie gorąco prosząc o opinie. :) Do usłyszenia!

Edit: Tak na marginesie dodam, że choć całkowicie się takiej reakcji nie spodziewałam, od godziny 16.30, kiedy mniej więcej opublikowałam tę grafikę, do godziny 21.10, 24 osoby chciały zamówić u mnie grafikę <szok> ale ostatnio wszelakie rekordy moje są zbijane. I jeszcze zdanie, w które tak patrzę... i patrzę od kilkunastu minut: 'widząc Twoje prace, odechciewa się innych pytać', mój szok pogłębia się właśnie do poziomu takowego, że już nawet brakło słów.. DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM za tyle szczęścia!

Migonetta S.

28 komentarzy:

  1. Zakochałam się <3 Po prostu cudowny. Nie ma co więcej mówić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszego komentarza zawsze boję się najbardziej, w pewnym sensie jest on najważniejszy, stąd też dziękuję całym mym serduszkiem za tak pochlebne mniemanie :)

      Usuń
  2. Wow !! Twoja grafika jest nieziemska. Wszystko jest idealne i bardzo starannie zrobione. Po prostu świetnie ! ;)
    A tak poza tym to chciałam się o coś zapytać. Z jakimi programami pracujesz ?
    Domyślam się, że wiele razy miałaś styczność z tym pytaniem, dlatego mam nadzieję, że Cię tym nie "zdenerwuję" czy coś.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie. Fakt dużo ludzi mnie o to pyta, acz mam świadomość, że to rzecz która dla wielu jest ważna, i trzeba ją nie raz powtórzyć. Pracuję w wielu programach, najczęściej są to PhotoShop'y (mam wersje: 7,8,5,6 i 3), ale do grafiki na tym poziomie w pełni wystarczy darmowy GIMP w którym też nie jedną publikowaną tu grafikę robiłam i wiem, że jest całkiem spoko :)

      Pozdrawiam i życzę powodzenia, jeżeli zamierzasz w przyszłości rysować.

      Usuń
    2. Dziękuję, przyda się, ponieważ lubię grafikę i chciałabym się trochę bardziej rozwinąć w tej 'dziedzinie'. Ja sama wykonuję grafikę w Gimp'ie, i jak na razie wychodzi mi tak sobie, dlatego zapytałam. A tak na marginesie to mogłabyś ocenić moje zdolności i może dać jakieś rady ? ( tu mam parę swoich prac ivi-gallery.blogspot.com/p/galeria.html ).

      Usuń
  3. Wspaniały...brak mi słów aprobaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniej dziękuję, Twoja opinia wiele dla mnie znaczy :)

      Usuń
  4. Nieziemska.
    Cudowna.
    Przepiękna.
    Wystrzałowa.
    Wspaniała.
    Niesamowita.
    Śliczna.
    Boska.
    Niebiańska.
    Urocza.
    Czarowna.
    Fenomenalna.
    Oszałamiająca.
    Porywająca.
    Zachwycająca.
    Zniewalająca.
    *.*

    Już mi słów zabrakło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz Ty! C: Nie przesadzaj (już się zarumieniłam), ale mi przysłodziłaś, będzie mnie tak przez tydzień trzymać.

      Dziękuję serdecznie Kochana! Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Na zdrowie (a tym samym jeszcze lepsze grafiki - choć to chyba niemożliwe) Ci to wyjdzie. Powodzenia :3

      P.S. Ale chyba uwierzysz mi na słowo, że nie jestem automatem ;p?

      Usuń
    3. Zgadzam się z tobą Olka. xd. Jesteś boska. Moje pierwsze zdanie gdy zobaczyłam grafikę ,, Boże, perfekcyjny cud!". Jesteś pierwsza na mojej ,,liście" najlepszych grafików. Serio nie da się zrobić lepszej grafiki. Sama się zastanawiam czy nie zamówić u ciebie grafiki z dwoma doll, ale na razie nie mam SD... Na pewno się zgłoszę do kolejki. Szczerze, nigdy nie widziałam tak fenomenalnej i dopracowanej do ostatniego cala grafiki . ; o. Jesteś po prostu nieziemska! Pozdrawiam i życzę większych postępów ( chociaż się już nie da ). PO PROSTU ZWALASZ Z NÓG,że tak powiem . ! ; ).

      Usuń
  5. CUDO! K.A.T.I.E., będę czekać, aż będziesz "wolna". Twoje grafiki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że 'najlepsze':P Hah, jest mi bardzo miło, jeśli tak uważasz.

      Usuń
  6. Od naszego małego sprzeczenia musisz robić tak ładne nagłówki? ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, no! To kto mnie teraz będzie krytykował? No weź nie rób mi tego!
      Hah, myliłam się do Twojej osoby, uważając siebie za ideał. Miałeś rację. (jak mi to mogło przez gardło przejść) Hah.
      Dziękuję za wszystko.

      Usuń
    2. Byłem tylko szczery, a lubię krytykować więc to nie był żaden problem ahahaha
      po za tym jak będzie wolna kolejka, to pisz do mnie od razu

      Usuń
  7. Hello Katie! Do you take requests??

    OdpowiedzUsuń
  8. This has to be your best graphic! You are so talented!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna ta grafika! Już jest moją ulubioną :) Czekam na kolejne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło z tego powodu. Następna grafika będzie gdzieś na początku grudnia, a obecnie pracuję nad kolejnym diżitalem w SAI'u. :P

      Usuń
  10. jakiego używasz programu...chociaż i tak nigdy sama nic takiego nie dam rady zrobić xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy co robię. Ps, GIMP, Paint. Ale pamiętaj, że to nie program robi grafika, tylko na odwrót :)

      Usuń
  11. Będę szczera :
    włosy-nieziemske
    oczy i usta-wspaniałe
    Za całe : 100 % i 5/5 :) Czyli zarąbiste :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo serdecznie Ci dziękuję. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. boże, czekam z ogromną niecierpliwoscią, kiedy bedziesz przyjmowac nowe zgłoszenia... :D

    OdpowiedzUsuń