2 listopada 2012

Dla ORASEY

O tak! Rekord życiowy! Zamówienie przyjęte gdzieś wczoraj wieczorem, dzisiaj zaczęte i dziś skończone. Jupiiii....! Osobą zamawiającą był Kate-Tunstall. Poproszono mnie o grafikę bez tła, co też z pewnością zaoszczędziło mi czasu. Mogę też z całą pewnością stwierdzić, iż świetnie się bawiłam wykonując to zamówienie. Miałam dobrze skomponowane zdjęcie i wgl... jakoś tak fajnie to wszystko wyszło (chyba) :P
Ostatni mój post cieszył się baaardzo dużym Waszym zainteresowaniem, z czego oczywiście się cieszę, oby tak dalej, jest mi naprawdę bardzo miło, że poświęciliście swój czas aby tu przyjść i wyrazić swoją opinię. To dla mnie wiele znaczy. A to moja dzisiejsza grafika:


wersja bez napisu

I tu znów pewnie moje samozadowolenie kogoś może porządnie zdenerwuje (^^), ale nie mogę się powstrzymać, bo po prostu cieszę się, że choć z pewnością nie wszystko jest idealne, udało mi się sprostać przynajmniej własnym oczekiwaniom :) Największym problemem dla mnie - była bluzka, która nadal nie wygląda do końca tak ja powinna, ale uważam że jest całkiem, całkiem. Heh, za to spódnica jest moim ulubionym elementem tej grafiki.  A rajstopki mają 'Android'a' :D Włosy zajęły mi najwięcej czasu. Po raz kolejny kombinowałam z kolorami, ale niezmiennie sądzę, że było warto. Na bransoletce są ćwieki, których zamawiający nie dałby mi z pewnością pominąć :)

Miło mi się przy tym słuchało:

Ogółem jestem bardo zadowolona z siebie i z... wszystkiego. I oczywiście chętnie poznam Wasze o tej grafice. Podoba się choć troszkę?

Migonetta



22 komentarze:

  1. jest na prawdę wspaniała
    zastanawia mnie tylko jedna rzecz, czemu na jej ręce jest taka, taka granatowa linia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierścionek, taki połączony... hmmm, coś w tym rodzaju: http://4.bp.blogspot.com/-nx3vj000buI/T8hWG0ISdBI/AAAAAAAAAqk/vJa0wbEA4Oc/s1600/pierscionek-na-3-palce-cwieki.jpg
      Lub tu: http://www.mojeciuchy.pl/entityfiles/pictures/offers/pic1/3586694.jpg

      Nie jestem fanką tego typu pierścionków, ponieważ trochę ograniczają ruchy, hah, ale uważam, że wyglądają całkiem dobrze. Tu został przeze mnie narysowany, ponieważ takowy był na zdjęciu, i ogólnie mi pasował ;]

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hi hi, nieee, na 4 :P Ale zgadłeś. Gratulacje ;]

      Usuń
  3. Jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki prześliczny :o
    Weź, muszę Cię bardzo pochwalić bo cud nad cudy, loretto może się schować przy czymś takim.
    Zacznę od kłaczków, bardzo one ładne, jedynie góra, zaraz przy odrostach jakoś mi się zdaje, że za mocno przechodzi ale reszta jest pro, pro. Masz kciuka.
    Bluzka jest ładna bardzo ale spódnica jest pro-elo-mega-git. Dużo dały te końcowe kuliste rozjaśnienia, nadały fakturę i wgl. Spódnica jest najlepszą częścią nagłówka, grafiki.
    Co do biżuteryjki to stwierdzam, że równie śliczna co spódnica. Bransoletki wykonane z mega dokładnością, mi się nie chciałoby (a przynajmniej przy aktualnej długości kolejki). Jedynie ten "kastet(?)" do mnie nie przemawia, myślę, że można go było sobie spokojnie odpuścić, bo ani to jakoś uładnia, ani to jakoś charakterystyczny a i widać nie za bardzo, a jak już to nie można się raczej domyślić czymże jest. Rajstopki też ładne. Inne cieniowanie ale stanowczo pasuje.

    p.s. Pytanko na koniec, czyja to twarz? Poszukuje ładnych twarzy do grafik, bo aktualnie trafiłam na jedną ładną (magazynka00) i masowo używam bo nie mogę znaleźć innych fajnych a nie chcę coby się przejadło. Powiesz?

    Jagusia/Inez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarz zamawiającego, czyli Kate-Tunstall, jednak wersja gdzie zrobiłam inny makijaż, i nawet Ci zalinkowałam (^^), jeśli chcesz to łap:
      http://zapodaj.net/753c642fa596b.bmp.html

      Usuń
  5. Nie wiem, czy moja opinia jest tu wciąż mile widziana, ale to nieważne :)
    twój najlepszy nagłówek, spódnica śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pozwolisz iż się nie wypowiem.

      Usuń
  6. Jedno słowo: WOW! Jesteś naprawdę świetna w tym, co robisz. Zdecydowanie Twój najlepszy nagłówek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, właśnie dzięki takim jak Ty, nadal robię to co kocham :) Jeszcze raz serdecznie dzięki!

      Usuń
  7. It is perfect :O
    Who's the model of the graphic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :D
      The name of model is Kate-Tunstall, but i change her make-up.
      http://zapodaj.net/753c642fa596b.bmp.html

      Usuń
  8. Śliczny ! Gratuluję Ci - masz talent ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczni Ci dziękuję. Twoja opinia wiele dla mnie znaczy :]

      Usuń
  9. Rzygam tęczą na cześć tej grafiki.


    Cudo.

    Hermionapotter3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, ale żeby aż tęczą? o.O
      Dziękuję najpiękniej.

      Usuń
  10. Mhm, a ja Ci mam uwierzyć, nie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Może brzmi jak sarkazm, ale serio lov ten nagłówek, myśl co chcesz

    OdpowiedzUsuń